Časté dotazy

Nemáte ještě všechny informace o lázeňských a wellness pobytech? Chcete vědět, jak probíhá rezervace nebo zda vám poradíme a doporučíme vhodný pobyt? Tak se podívejte na časté dotazy našich klientů, kde možná najdete odpověď i na vaši otázku. Avšak stále platí, že nám můžete kdykoliv napsat nebo zavolat a my vám všechny vaše dotazy rádi zodpovíme.

Co znamená samoplátecký pobyt?

Jaké jsou rozdíly mezi samopláteckými typy pobytů?

Proč je pro mě výhodnější vybrat si pobyt u vás?

Mohu uplatnit při platbě příspěvky od zaměstnavatele?

Mohu pobyt věnovat jako dárek? Nabízíte také dárkové poukazy?

Mohu vám zavolat a požádat o doporučení na konkrétní lázně?

Jak vybrat nejvhodnější pobyt?

Je rezervace pobytu závazná? Mohu ji případně zrušit?

Co následuje potom, když vám odešlu rezervaci pobytu?

Existuje nějaký důvod, kdy mi pobyt v lázních nebo wellness pobyt nedoporučíte?

Musím u samopláteckého pobytu absolvovat vyšetření lékařem?

Je možné měnit procedury obsažené v pobytovém balíčku?

Je možné brát na samoplátecké pobyty i domácí mazlíčky?

Můžu díky vašemu portálu čerpat i komplexní nebo příspěvkovou péči?


Nenašli jste odpověď na vaše otázky? Nevadí!

Pište nebo volejte, jsme zde pro vás!

Vyplňte prosím pečlivě vaše kontaktní údaje

Byl jsem seznámen s informacemi o zpracování osobních údajů
  • Vaše osobní údaje potřebujeme pro zpracování vaší objednávky/poptávky
  • Vaše osobní údaje budou na vaší žádost odstraněny.
  • Osobní údaje uchováváme jen po dobu nezbytně nutnou k poskytnutí služby, nebo ke splnění jiných zákonných povinností.
Tento web je chráněn službou reCAPTCHA a platí na něm zásady ochrany osobních údajů a podmínky používání služeb společnosti Google.

* povinné údaje

Pro zodpovězení vašeho dotazu nám stačí, když vyplníte tento jednoduchý formulář. Děkujeme!