Nemáte ještě všechny informace o lázeňských a wellness pobytech? Chcete vědět, jak probíhá rezervace nebo zda vám poradíme a doporučíme vhodný pobyt? Tak se podívejte na časté dotazy našich klientů, kde možná najdete odpověď i na vaši otázku. Avšak stále platí, že nám můžete kdykoliv napsat nebo zavolat a my vám všechny vaše dotazy rádi zodpovíme.
Co znamená samoplátecký pobyt?
Jaké jsou rozdíly mezi samopláteckými typy pobytů?
Proč je pro mě výhodnější vybrat si pobyt u vás?
Mohu uplatnit při platbě příspěvky od zaměstnavatele?
Mohu pobyt věnovat jako dárek? Nabízíte také dárkové poukazy?
Mohu vám zavolat a požádat o doporučení na konkrétní lázně?
Jak vybrat nejvhodnější pobyt?
Je rezervace pobytu závazná? Mohu ji případně zrušit?
Co následuje potom, když vám odešlu rezervaci pobytu?
Existuje nějaký důvod, kdy mi pobyt v lázních nebo wellness pobyt nedoporučíte?
Musím u samopláteckého pobytu absolvovat vyšetření lékařem?
Je možné měnit procedury obsažené v pobytovém balíčku?
Je možné brát na samoplátecké pobyty i domácí mazlíčky?
Můžu díky vašemu portálu čerpat i komplexní nebo příspěvkovou péči?
Pro zodpovězení vašeho dotazu nám stačí, když vyplníte tento jednoduchý formulář. Děkujeme!
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.