"Spokojena s pobytem"
"Naprostá spokojenost,vše bylo ůžasné.Pokud bych se v budoucnu rozhodovala pro pobyt,zvolila bych opět tento hotel.S pozdravem a díky za krásný týden Jiřina Benešová "
"S pobytem jsme byly spokojené, jen moje švagrová, které je 83 by přivítala sprchový kout místo vany, do které se jí špatně dostávalo."
"S pobytem jsme byli spokojeni."
"S celým pobytem jsme byli velmi spokojeni, byla vidět snaha i ve ztížených podmínkách vyjít zákazníkovi vstříc. Překvapila nás organizace a kvalita procedur, rovněž stravování mělo dobrý standart. I u pokojských byla vidět snaha akceptovat veškerá přání ubytovaných. K naší spokojenosti přispělo i oživení kulturního života v lázních a doslova překvapeni jsme byli upraveností a čistotou lázní včetně lázeňských parků."
"Byli jsme velmi spokojeni "
"příjemný personál, celkem dobré jídlo"
"S pobytem u vás jsem byl velice spokojen."
"Útulný pokoj, příjemné prostředí, milý, ochotný personál. Byla jsem i přes problémy spojené s pandemií velice spokojená."
"Spokojeni jsme byli velice, chtěli bychom pochválit celý personál hotelu, zejména pana Luboše, který dohlížel na dodržování hygienických opatření v jídelně. Rádi se k vám zase vrátíme. Děkujeme. Jindřiška a Václav Těžcí."
" S pobytem v hotelu Harvey jsem byla velice spokojena. Milý, vstřícný personál, ochotné sestřičky . Výborný relax s načerpáním energie a podpory pohybového ústrojí."
"S pobytem jsem byla spokojena. Větší vstřícnost bych viděla v přijímací kanceláři/recepci/, srovnání mám s pobytem v hotelu Paláce II."
"Pobyt v F. Lázních hodnotím jako velmi dobrý. U hotelu Harvey vyzdvihuji jeho polohu, bazén, procedury bez běhání mimo hotel. Uvažujeme, že v příštím roce přijedeme opět. "
"Jako vždy absolutní spokojenost, velmi vstřícný a ochotný personál "
"Vážení, k celému pobytu nemám žádné výhrady, ale s čím jsme nebyli spokojeni, byla Štědrovečerní večeře, tak tento večer se Vám opravdu nepovedl. V 17.00 - hodin začátek dobrý, přivítání, přání k svátkům a tady to pěkné skončilo. Seděli jsme u stolu číslo 10 a večeři jsme dostali v cca 19.00 hodin. Chápu, že všichni hosté nemohou být při takovém množstí hned obslouženi, ale čekat na Štědrovečerní večeři skoro 2 hodiny považujeme v hotelu 4* za naprosté fiasko. Omluva od personálu sice byla, včetně sklenky bílého vína na omluvu, ale až po 2 hodinách, a tu jsme s díky odmítli. Ilona Murgašová"
"Byli jsme spokojeni, nemáme výhrady. Jen se nám více líbila možnost jako ve Velichovkách, že kávu nealko a zákusky jsme mohli dostat v kavárně a to za solidní ceny. Zde to bylo o dost dražší. Káva 65.- a 2dl coly 50,-, ale to je asi více přizpůsobené pro cizince, kterých tam byla většina. Neberte to jako kritiku, my senioři se na ty ceny díváme jinak. Děkuji."
" Stravování snídaně v pořádku, večeře slabší. V prostorách procedur je málo místa. "
"Spokojen"
"Nyní jsem v Konstantinových lázních a pokud mohu porovnávat s hotelem Harvey,jste ve všech ukazatelích prvotřídní.Z tohoto důvodu doporučuji pobyt zájemcům o lázně. Jediný problém máte s Vaší lékařskou,která se nehodí,pro Váš prvotřídní hotel. "
"S pobytem jsme byli velmi spokojeni"
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.