Goethe Spa & Medical Hotel

Recenze Goethe Spa & Medical Hotel

Františkovy Lázně

Goethe Spa & Medical Hotel - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

86%Skvělé (Založeno na 35 hodnocení)
(35)

- 2.10.2024 -

Jan P.

(#90711)

"velice spokojeni"

- 26.8.2024 -

Martina Š.

(#89390)

"Ubytování nic moc, pokoje spíše typu ubytovny. Ale to vůbec nevadí.. Uklízečky neuklízí, tak jak by měly. Při příjezdu koupelna neuklizená. Zbytky pasty ve skleničkách, špinavé umyvadlo, stolice v toaletě.Postele rozvážené. Ráno v 7:00 hodin se uklízečka dobývá několik minut do pokoje, pak se hrozně diví,že v pokoji někdo je. Prý, že měl být prázdný. Asi tam chodila na záchod a spát. Jídlo ušlo, mohlo by být více zeleniny a ovoce. Džusy a káva jsou jen ráno.. Pak už jen voda.. Procedury super, zaměstnanci vynikající, milí a šikovní. Recepční v Goethe milá, v Savoy blond, hubená protivná jako tma. Paní doktorka vynikající????... Okolí Františkových Lázní nádhera... Obyvatelé moc milí lidé. Doporučuji i když ty Uklízečky stojí za starou belu????"

- 14.4.2024 -

Ladislav D.

(#82869)

"Příjezd autem byl dobře vyřešen parkováním v blízkém hotelu Bohemia na čipovou kartu. Odbavení na recepci proběhlo rychle ke spokojenosti a stejně tak při odjezdu. Pokoj byl v patře s balkonem a pohledem do boční ulice. Vybavení pokoje velmi dobré a vše potřebné na svých místech. Personál byl vstřícný a pozorný, jak v hotelu, tak i při procedúrách. Stravování bylo na vysoké úrovni rautů a bufetů. Dokonce i počasí se povedlo, tak jsme si užili okolí a místní lokalitu k plné spokojenosti. Máme hezké zážitky. Tedy chválíme."

- 16.8.2023 -

Monika Š.

(#74045)

"Hotel je starší, ale dostačující ☺. Strava výborná, pracovníci profíci a hodní... Hlavně moc ochotní v recepci. Byla jsem spokojená."

Odpověď:
Vážená paní Šafránková,

chtěli bychom Vám poděkovat za Vaši nedávnou návštěvu našeho hotelu a za Vaši pozitivní recenzi.
Jsme velmi potěšeni, že jste si u nás užili svůj pobyt a ocenili naše služby a pohostinnost.

Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a také nás inspiruje a motivuje k poskytování ještě lepšího servisu.
Pokud budete mít v budoucnu nějaké další požadavky nebo přání, neváhejte nás kontaktovat.

Doufáme, že Vás brzy u nás opět přivítáme a že Vaše další návštěva bude stejně příjemná jako ta předchozí.

S pozdravem,
Filip R. (obchodní oddělení)
- 6.7.2023 -

Jitka H.

(#72206)

"Velka spokojenost."

- 31.5.2023 -

KVĚTA H.

(#68493)

"V mých oblíbených Františkách jsem si to užila skvěle , lékařka ,sestry i obchodníci mě poznávali z podzimu 2021, na křížek po operaci rakoviny . Hodně jsme se nasmáli. Nemile mě překvapila cena obědu á 300 Kč. To v restauraci bych to měla levnější a chutnější. V 2021 jste vařili podstatně lépe. 14.5. při příjezdu jsme čekali 1,5 hodiny před Goethe, už jsem myslela, že nastydnu, ale vše dobře dopadlo. Potěšil mě i v Savoji odvoz zavazadel na pokoj a 28. opět z pokoje do Goethe k recepci. "

Odpověď:
Vážená paní Mgr. Holubová,

mrzí nás, že jste nebyla zcela spokojena se stravováním a přivítali bychom Vaše připomínky a náměty, abychom je mohli přeposlat hotelu jako důležitou zpětnou vazbu.

Tým Lázně Travel
- 15.4.2023 -

Zlatuše N.

(#69102)

"S pobytem jsme byli spokojeni. Měli jsme klidný, prostorný a čistý pokoj, strava byla také v pořádku. Pracovníci hotelu a sestřičky na masáž a parafin byli vstřícní a ochotní. V tomto hotelu jsme se cítili příjemně. Němečkovi "

- 5.1.2023 -

Jan B.

(#57743)

"Vše co jsem chtěl, jsem dostal!"

- 9.8.2022 -

Eva B.

(#60366)

"Pobyt příjemný,veškerý personál slušný a ochotný."

- 12.6.2022 -

Stanislav Č.

(#54569)

"ochota a vstřícnost personálu bych přidal šestou hvězdu Jinak velmi spokojen a rád se vrátím."

- 20.10.2021 -

Eliška K.

(#50753)

"Byla jsem velmi spokojená se všemi službami, hlavně s pozitivním přístupem veškerého personálu."

- 24.8.2020 -

Petr K.

(#45268)

"Nejela jsem já, ale syn s vnučkou, pro které jsem hotel zarezervovala. Z jejich podání - byli spokojeni - za jednu noc se toho hodnotit mnoho nedá."

- 8.1.2020 -

Lenka K.

(#39807)

"S pobytem jsme byli docela spokojeni, ale strava nebyla opravdu dobra. Bezne nepisu zadne komentare, ale tentokrat jsem napsala i na hotel, proteze neco takoveho jsem dlouho nezazila. Az po nasem pobytu jsem cetla recenze na tento lazensky hotel a vsimla jsem si, ze uz se par stejnych nazoru na stravu v tomto hotelu objevilo. Z tohoto duvodu bych tento lazensky hotel uz nikdy nevolila."

- 7.1.2020 -

Ing. Hana Krejčiříková K.

(#38318)

"Příjemné a klidné prostředí, sauna příjemná. WiFi - pouze v okolí recepce, to je málo pohodlné."

- 3.1.2020 -

Marie M.

(#38110)

"Pobyt byl příjemný, pouze nás zarazila informace na voucheru, že pobyt začíná obědem, ať se z tohoto důvodu dostavíme na pobyt včas. Měli jsme plnou penzi. Začínalo se večeří a končilo obědem. Jinak stravování výborné po všech stránkách, s výjimkou toho, že při snídaních nebyl volně čaj, což se nikde jinde nestalo. Ne každý pije ráno kávu."

- 3.1.2020 -

Stanislav M.

(#39632)

"Nádherný vánoční pobyt v centru lázeňského městečka."

- 3.1.2020 -

Roman U.

(#38560)

"Součástí nabídky byl oběd v den příjezdu ale po komunikaci s hotelem se začínalo večeří - nikdy nezačínají obědem ani u plné penze - to nás zklamalo jelikož vyjádření recepce - nezajímá nás co nabízí agentury , my máme v nabídce začátek večeří a konec snídaní. Hotelový pokoj standard co jsme zvolili bych spíš než standard nazval lepší ubytovna - starý velmi opotřebovaný nábytek , odřené dveře na toaletě atd ... ale vše čisté a funkční. K plusům patří wifi zdarma a TV na pokoji taky zdarma. "

- 3.1.2020 -

Jarmila B.

(#37505)

"vše ok akorát jsme byly tři na pokoji na přistýlce ale dostaly jsme vybavení jen pro dvě....ale moc jsme si to užily děkujeme "

- 28.11.2019 -

ladislava b.

(#38939)

"kromě stravování jsme byli spokojeni"

- 18.10.2019 -

JANA Š.

(#34946)

"Spokojena velice, ve srovnání s jinými Lázenskými domy."

Předchozí12


';