Badenia Hotel Praha

Recenze Badenia Hotel Praha

Františkovy Lázně

Badenia Hotel Praha - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

92%Perfektní (Založeno na 288 hodnocení)
(288)

- 21.8.2023 -

Vaclav R.

(#73510)

"Velmi kvalitní "

Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení, moc si ho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 16.8.2023 -

Monika Š.

(#71666)

"Byla jsem moc spokojená, hotel je zrekonstruován a čistý. Strava výborná i bylo na výběr. Až na jednu sestřičku... Měla by zlepšit chování... "

Odpověď:
Děkujeme moc za hodnocení a zpětnou vazbu. Velice si toho vážíme a věřím, že příště už bude vše v naprostém pořádku. Petr Červený, manažer hotelu
- 8.8.2023 -

Vlastimil K.

(#72318)

"Bezva"

Odpověď:
Děkujeme moc za krásné hodnocení... Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 4.7.2023 -

Vladislava H.

(#71319)

"Velmi spokojená, tak jako poprvé. Nemělo to chybu, ani počasí :))). Ráda se budu vracet. Děkuji."

Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení. Jsme moc rádi, že se Vám pobyt v našem hotelu líbil. Petr Červený, manažer hotelu
- 4.7.2023 -

Jiří J.

(#67473)

"Díky blízkosti parků velmi příjemné procházky, úroveň kuchyně nás velmi mile překvapila, o naší spokojenosti hovoří již druhá návštěva vašeho hotelu. S ubytováním jsme byli spokojeni, se vstřícností personálu taky, jen u procedur by jsme spíš uvítali jednu klasickou masáž navíc, místo parafínového zábalu a fango zábalu. Děkujeme za milé přijetí, výbornou stravu a v jídelně za slušný, vstřícný obsluhující personál. Zdenka a Jiří Junovi"

Odpověď:
Vážení manželé Jůnovi,

pokud jde o skladbu procedur, ty jsou v jednotlivých balíčcích pevně dané a nelze je měnit, je však možné si procedury nad rámec balíčku přikoupit, a to i předem, v rámci objednávky.

Tým Lázní Travel
- 28.6.2023 -

Ivo K.

(#66257)

"Bez problému."

Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení, velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 19.6.2023 -

Božena B.

(#66544)

"Bez připomínek, naprosto spokojeni."

Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení... Velice si toho vážíme... Petr Červený, manažer hotelu
- 17.6.2023 -

Zdeňka K.

(#66741)

"Pobyt byl velice příjemný - pouze připomínka ke snídani mohlo být více druhů zeleniny než jen jeden. Jinak vše v pořádku. Oceňujeme že jsme s kolegyní měly rozdělená lůžka."

Odpověď:
Děkujeme za hodnocení, podnět se zeleninou k snídani jsem si poznamenal, proberu s F&B Manažerem a děkuji za něj... Petr Červený, manažer hotelu
- 15.6.2023 -

Jindra M.

(#65491)

"Byla jsem spokojena, problém jsem však měla s tím, že jsem si vybrala hotel se saunou a ta byla celou dobu mimo provoz -škoda."

Odpověď:
Dobrý den, moc děkujeme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme. Za technické problémy se saunou se omlouváme. Je nám líto, že se to stalo zrovna ve Vašem termínu... Petr Červený, manažer hotelu
- 12.6.2023 -

Julius S.

(#67624)

"S pobytem naprosto spokojen. Julius Síla"

Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 17.5.2023 -

Karel B.

(#69738)

"Vynikající - všem pracovníkům Hotelu velmi velké poděkovíní."

Odpověď:
Velice děkujeme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 2.5.2023 -

Vojtěch K.

(#66175)

"mimořádně spokojeni"

Odpověď:
Děkujeme moc za krásné hodnocení... Velice si toho vážíme a jsme rádi, že jste si pobyt ve Františkových Lázních a v našem hotelu užili... Petr Červený, manažer hotelu
- 2.5.2023 -

Václav N.

(#63272)

"Spokojenost s pobytem v podstatě velmi dobrá. Velmi negativní byl přístup paní doktorky na "přjmu" a rovněž chování zaměstnankyně u bazénu, resp. sauny nebylo nejlepší.."

Odpověď:
Dobrý den, děkujeme moc za zpětnou vazbu. Vašimi podněty ohledně personálu se budu zabývat. Petr Červený, manažer hotelu
- 26.4.2023 -

Jana B.

(#68946)

"Moc děkuji paní recepční? (krátké zrzavé vlasy) za pomoc při řešení narozeninové oslavy. Nejprve jsme jeden z pěti pokojů č. 144 dostali a ten je opravdu hrozný, depresivní. Po dohodě s paní recepční v pátek jsme pokoj vyměnili a byli maximálně spokojeni."

Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme. Paní recepční byla osobně paní ředitelka... Poděkování jsem vyřídil... :) Petr Červený, manažer hotelu
- 25.4.2023 -

Eva B.

(#65229)

"Tím pádem nemusím nic popisovat bylo to na jedničku s hvězdičkou ok"

Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 22.4.2023 -

Karel H.

(#64597)

"opravdu spokojen"

Odpověď:
Děkujeme moc za krásné hodnocení... Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 20.4.2023 -

Terezia D.

(#68740)

"S pobytem v lázních jsem byla velmi spokojená. Vysoká úroveň a ochota na všech úsecich hotelu.Jídlo bylo velmi dobré.Ráda bych v přištím roce opět vaše lázně navštivila, Terezia"

Odpověď:
Děkujeme za hezké hodnocení... Moc si toho vážíme a budeme se těšit na příští pobyt. Petr Červený, manažer hotelu
- 12.4.2023 -

Mirjam H.

(#68441)

"Spokojená"

Odpověď:
Děkujeme moc za krásné hodnocení. Jsme moc rádi, že se vám pobyt v našem hotelu líbil. Petr Červený, manažer hotelu
- 8.4.2023 -

Luboš P.

(#65223)

"Výborný pobyt, využívání místního bazénu. Trochu zklamání z ranního bufetu (jídla a výběr dostatečný) -chybělo něco z čerstvého ovoce- pomeranč, kiwi, jablko, hrozno .... Je nyní draho, ale snad."

Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení. Moc si vážím i podnětů ke zlepšení našich služeb... Petr Červený, manažer hotelu
- 21.3.2023 -

Jana F.

(#63413)

"Na regeneračním pobytu ve Františkových Lázních jsem byla letos již počtvrté, z toho třikrát v hotelu Praha. Opakovaně jsem se setkala s přívětivými lidmi / od recepce po odborný personál /. Ubytování, stravování a úroveň procedur - vše bez problému. Ráda se do hotelu Praha ještě vrátím. Pobyt mohu jen doporučit."

Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení. Moc si vážíme toho, že se k nám opakovaně vracíte a chci Vás ujistit, že i nadále Vám budeme nabízet kvalitní služby. Petr Červený, manažer hotelu


';