Hotel FLORA

Recenze Hotel FLORA

Mariánské Lázně

Hotel FLORA - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

90%Perfektní (Založeno na 28 hodnocení)
(28)

- 5.8.2024 -

pavel M.

(#88437)

"S pobytem jsme byli spokojeni. Příště zvažovat, zda by bylo možné dávat dětem dětské porce. Počítáme, že se zase opět u Vás objevíme. "

- 17.3.2024 -

Hana U.

(#81862)

"s pobytem jsme byly spokojeny"

- 22.8.2023 -

Drahomíra K.

(#65918)

"S pobytem jsme byli velmi spokojeni a budeme rádi, když se zase do hotelu Flora za rok zese podíváme."

- 15.8.2023 -

Růžena K.

(#72715)

"Spokojenost. Pouze chybějící jedny dveře u skříně, které jsme reklamovali a chybějící mini lednička, která je již v jiných hotelech v lázních běžně na pokojích bez poplatku a kterou potřebuje diabetik na injekce."

Odpověď:
Vážení manželé Kosoruovi,
pokud jde o lednici, tento elektrospotřebič bohužel nepatří do standardního vybavení hotelových pokojů. Informace o vybavenosti jednotlivých pokojů máme uvedeny na našich webových stránkách. (Hotel Flora - záložka Pokoje). Abychom však předešli nepříjemným překvapením (v některých hotelech totiž ledničky nejsou k dispozici ani za poplatek), doporučujeme Vám projednat vždy veškeré Vaše požadavky s našimi zkušenými rezervačními pracovnicemi, které Vám Váš pobyt rády pomohou doladit podle Vašich potřeb.
Tým Lázní Travel
- 26.7.2023 -

Hana B.

(#69293)

"Tento pobyt splňoval naše očekávání . Ráda doporučím svému okolí. S pozdravem a s úctou Mgr. Hana Bartošková s maminkou"

- 7.7.2023 -

Miloslava J.

(#70191)

"Spokojeni velmi"

- 3.7.2023 -

Milan Č.

(#70709)

"Naprostá spokojenost, žádné nedostatky"

- 28.6.2023 -

Josef A.

(#67408)

"Vynikající přístup personálu, nadstandard."

- 16.6.2023 -

Martina Ř.

(#68680)

"Pobyt jako takový nebyl špatný. Vadilo nám několik nedostatků: ve dvoulůžkovém pokoji pouze jedna židle, jeden klíč od pokoje, druhý za vratnou zálohu, není prostor na uložení zavazadla, bazén pro skupinové cvičení není příliš vhodný pro osoby malého vzrůstu, musí stát na schodech, protože nestačí. "

- 17.5.2023 -

Marie A.

(#68653)

" Bez potíží."

- 11.8.2022 -

Dana M.

(#59734)

"S pobytem jsem byla velmi spokojena, příjemně jsem prožila pěkných pár dní. Určitě k vám ještě přijedu."

- 3.4.2022 -

Hana Š.

(#55692)

"pobyt příjemný na velké úrovni, děkujeme za krásný týden."

- 2.1.2022 -

Jarmila T.

(#53534)

"Poloha, personál, čistota, snídaně. To vše bylo v pořádku "

- 21.10.2021 -

Jana S.

(#51343)

"Perfektní ,odpočinuli jsme si,personál milí,ochotný,vstřícný.Vše čisté ,jídlo chutné,výběr veliký."

- 7.10.2020 -

Emilie J.

(#46082)

"Naprostá spokojenost - čistota na 1 místě, usměvavý a vstřícný personál. Není co dodat"

- 14.9.2020 -

Jindra P.

(#45343)

"Pobyt byl úžasný, příště by to chtělo na déle. Personál milý, vstřícný, ochotný, profesionální. "

- 20.12.2019 -

Anna T.

(#39009)

"Byla jsem u vas potreti."

- 7.9.2019 -

Miloslava J.

(#34865)

"Pobyt byl super, personal recepce, hotelu a restaurace vynikající. Omezený výběr procedur, zdravotni personál už tolik nechválím, neochotní, neosobní, v tomto směru je co vylepšovat...."

Odpověď:
Vážená paní Jindrová,
děkujeme za Vaši návštěvu v hotelu Flora i za Vaše kladné hodnocení. Mrzí nás, že jste nebyla spokojena s prací kolegů v léčebném středisku, máme stálý kolektiv, ještě jsme neřešili žádnou výtku vůči jejich chování a práci.
Přejeme Vám příjemné dny
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
- 30.8.2019 -

Jana C.

(#36256)

"yly jsme spokojeni."

- 19.7.2019 -

Ivana Ä.

(#35539)

"veliká spokojenost, nemůžeme hodnotit procedury, protože jsme se jich nezúčastnili. Rádi se sem budeme vracet."



';