Lázeňský hotel Olga

Recenze Lázeňský hotel Olga

Lázně Bechyně

Lázeňský hotel Olga - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

100%Perfektní (Založeno na 75 hodnocení)
(75)

- 17.10.2020 -

Bohumila H.

(#46039)

"S pobytem jsme byly spokojeni velmi"

- 12.10.2020 -

Věra k.

(#44765)

" 100%"

- 16.12.2019 -

Jarmila A.

(#38756)

"pohoda"

- 25.11.2019 -

paní T.

(#36526)

"Pobyt byl uskutečněn se zdravotně postiženými osobami ve velmi příjemném a komfortním prostředí, což usnadnilo práci pečovatelek našeho domova. Za strany pracovnic nebylo žádných problémů ani dohadů. Těšíme se na další pobyt."

- 8.11.2019 -

Jana V.

(#32096)

"S pobytem ve Vašich lázních byla babička naprosto spokojena a už se chystá na další návštěvu."

- 18.10.2019 -

jiří š.

(#37364)

"vše bezvadné "

- 24.9.2019 -

Jaroslav Ú.

(#35292)

"Velice."

- 13.9.2019 -

Milada S.

(#35010)

"Spokojeni jsme byly, jen poškozené okno, jeho oprava od nahlášení trvala 2 dny. Jinak nemůžeme nic vytknout, myslíme si, že u stravování by mělo být více zeleniny nebo i zeleninových salátů, to nám chybělo."

- 30.8.2019 -

Milan K.

(#34960)

"Vše OK"

- 18.8.2019 -

Jan P.

(#35421)

"Naprostá spokojenost"

- 18.7.2019 -

Felix Č.

(#35591)

"Lázně Bechyně považujeme ve srovnání s jinými lázeňskými pobyty za nejlepší na světě. Jenom jsme byli zklamáni, že bazén není k dispozci každý den, jak tomu bývalo před několika lety. To,že vše podražilo, považujeme za fenomén doby. Osobně bych chtěla poděkovat paní primářce MUDr. Vačkářové za excelentní přístup k mé úrazové indispozici, profesionální rozhodnutí a léčbu, která mi umožnila lázeňský pobyt navzdory bolesti s úspěchem absolvovat. S pozdravem PhDr. Albína Měchurová, doc.PhDr.Felix Černoch,CSc."

- 8.7.2019 -

HEDVIKA L.

(#34254)

"Ubytování: Bez chyby. Krásný světlý a prostorný pokoj, čisto, voňavo. Uklizečky se staraly vzorně. Stravování: Uvítací večeře velmi nechutná a studená(neděle večer). Snídaně - výběr dostatečný. Večeře - vůbec mi nechutnaly zeleninové saláty. Byla to směs všeho možného bez chuti a bez zápachu ve velikém množství vody. Servírky ale milé. Tady je hodně co zlepšit. Procedury: Nespokojenost s načasováním procedur. Myslím si, že lidem-samoplátcům, kteří jsou u vás na týden by bylo dobré načasovat procedury JEN DOPOLEDNE. Odpoledne mohou (a určitě chtějí) využít k výletům, cestám za poznáním. Sestra ale byla velmi neochotná cokoli změnit. Zato všechny lázeňské sestřičky byly moc milé. (A mě se nejvíc líbila bahenní koupel! Bylo to super!) Ochota a vstřícnost personálu: Vstupní prohlídka u p. doktorky vlažná, neosobní. Lidé na recepci poradili, pomohli. Jen mě nějak scházelo obyčejné DOBRÝ DEN. Nevím proč, lidé se všeobecně nezdravili. Kavárna - bez připomínek."

- 21.6.2019 -

Jiří V.

(#33654)

"Spokojenost 100%"

- 26.4.2019 -

Věra Z.

(#32044)

"SUPER"

- 17.4.2019 -

Martin R.

(#29015)

"Ochotný personál a kvalitně provedené procedury, výborné stravování i ubytování."

- 26.3.2019 -

Danuše C.

(#32397)

"Skvělé sluzby, velmi příjemné prostředí "

- 14.3.2019 -

Helena B.

(#31941)

"Pobyt jsme si moc užili, byli jsme velice spokojeni s kvalitní prací všech lázeňských pracovníků, veškeré procedůry v nabízemén balíčku byly výborné. Děkujeme za spokojený pobyt."

- 14.12.2018 -

Stanislava S.

(#28734)

"Velmi spokojeni."

- 9.11.2018 -

Marie V.

(#27868)

"Vše bylo v pořádku, výhoda, že bylo vše pohromadě, pokoje, místo procedur i jídelna."

- 2.11.2018 -

Václav H.

(#26688)

"S pobytem jsme byli velmi spokojeni. Rádi se k vám opět vrátíme."

Předchozí1234


';