Hotel Anna Marie

Recenze Hotel Anna Marie

Lázně Bělohrad

Hotel Anna Marie - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

94%Perfektní (Založeno na 185 hodnocení)
(185)

- 9.8.2023 -

Hana J.

(#66340)

"Velmi spokojeni, hlavně s ubytováním."

- 8.8.2023 -

Ilona B.

(#69328)

"Dobrý den s pobytem u Vás jsme byli velice spokojeni.Ochota a vstřícnost veškerého personálu byla 100 procentní.Rehabilitace,stravování i ubytování super.Jenom po absolvování bazénu není na pokoji kde sušit plavky.Jinak mohu všem velice doporučit pobyt v Lázních Bělohrad.Určitě se vrátíme."

- 5.8.2023 -

Helena Z.

(#71866)

"Pobyt byl naprosto v pořádku. Strava mi přišla dost podobná. Postrádala jsem, že nebyly omáčky. "

- 2.8.2023 -

jarmila d.

(#65642)

"Moc spokojena."

- 31.7.2023 -

Jan K.

(#68652)

"Pobyt se nám velmi líbil."

- 14.7.2023 -

Jana D.

(#70874)

"Byla jsem moc spokojená, určitě se ještě vrátím. A doporučím Lázně známým."

- 6.7.2023 -

Helena P.

(#69970)

"Byla jsem moc spokojena, jen vybavení pokoje je jako v ubytovně. Bazén byl v neděli zavřený formou oznámení na ceduli, kontakt s omluvou, nebo náhradou již zaplaceného vstupného žádný."

Odpověď:
Vážená paní Procházková,
mrzí nás, že byl během Vašeho pobytu na jeden den neplánovaně uzavřen bazén a Vaši připomínku jsme konzultovali s hotelem, který Vás bude v této věci kontaktovat.
Tým Lázní Travel

Vážená paní Procházková, omlouváme se za způsobenou nepříjemnost. Důvodem nedělní odstávky bazénu byla nutná oprava teplé vody. Klienti byli informováni cedulemi na jednotlivých recepcích a informačními letáčky na pokojích. Volný vstup do lázeňského bazénu je doplňkovou bonusovou službou zahrnutou v každém pobytovém balíčku a bohužel za to neposkytujeme kompenzaci. Děkujeme za pochopení. Tým Lázně Bělohrad a. s.
- 27.6.2023 -

Marta F.

(#69241)

"Fajn strávený týden v hezkém prostředí,veškerý personál byl milý a vstřícný, dekujeme:))"

- 23.6.2023 -

Ivana V.

(#67534)

"Pobyt se mi líbil. Pouze bylo večer více hluku. Jednalo se o pivní stánek a stále štěkajícího psa."

- 22.6.2023 -

Jitka R.

(#68403)

"Vše OK!"

- 30.5.2023 -

Zdeňka M.

(#65973)

"Velmi se mi v Lázních Bělohrad líbilo, určitě se tam ráda vrátím."

- 20.5.2023 -

Jiří Š.

(#65141)

"Spokojeni."

- 18.5.2023 -

Zdeněk K.

(#67495)

"Výbava pokoje v hotelu A.M. je nedostatečná; např. v koupelně není předmět (židlička) na odložení oblečení, v pokoji nejsou jednotlivá místa, kam uložit věci, které chcete mít po ruce - knížky, léky, předměty osobního vybavení atd. Na televizoru není naladěna stanice ČS ART - nejkrásnější koncerty, opery, divadelní hry apod. jsou nepřístupné"

Odpověď:
Vážený pane Ing. Krůto,

děkujeme Vám za Vaše připomínky a podněty k ubytování, které jsme přeposlali hotelu jako důležitou zpětnou vazbu a v zájmu zlepšování služeb. Těší nás, že léčebné procedury i vstřícnost personálu dle Vašeho hodnocení splnily Vaše očekávání a přejeme Vám oběma, aby Vám blahodárné účinky lázeňské péče a zdravého podkrkonošského povětří dlouho vydržely.

Tým Lázně Travel
- 12.5.2023 -

Josef Š.

(#65695)

"ano"

- 12.5.2023 -

Simona C.

(#68697)

"Pobyt byl úžasný. Personál vstřícný. Trochu nám vadila zima na pokoji, pokoj byl v přízemí, v té době se již netopilo, bylo tam poněkud chladno. "

- 7.5.2023 -

Josef Č.

(#69008)

"Úroveň pobytu je vyjádřena počtem hvězdiček u předešlých otázek."

- 6.5.2023 -

Karel E.

(#64746)

"Byl jsem spokojen jen mi vadilo od7.00 do 21.00 neustálé hučení nějaké strojovny pokoj C32. Přes den to nevadilo jen ráno a večer."

- 2.5.2023 -

František P.

(#66444)

"Ubytování hodnotím mezi 3-4, . Naprostá absence odkládacích poliček v koupelně, nepřístupné zásuvky v pokoji, přece jen část vybavení se blíží svému zenitu. Jinak spokojenost."

- 29.3.2023 -

Bohumil K.

(#66548)

"S pobytem jsme byli nadmíru spokojeni."

- 23.3.2023 -

Rudolf Š.

(#63684)

"Viz výše uvedené hodnocení"



';