Curie Spa resort

Recenze Curie Spa resort

Lázně Jáchymov

Curie Spa resort - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

92%Perfektní (Založeno na 64 hodnocení)
(64)

- 6.4.2023 -

Stanislav H.

(#65718)

"Vše OK"

- 6.4.2023 -

HANA M.

(#65720)

"Vše OK"

- 29.9.2021 -

Věra P.

(#47386)

"S pobytem jsem byla velmi spokojená , k ničemu nemám připomínky "

- 7.6.2021 -

Jozef Š.

(#46874)

"nemám připominky"

- 6.12.2019 -

Jiřina M.

(#35347)

"Úžasné,, moc díky - bylo vše super - počasí zatím neovlivníte."

- 22.11.2019 -

Karel B.

(#38671)

"spokojen jsem byl velmi ochotny a vstřicny personal kvalitni jidlo pohoda děkuji"

- 13.11.2019 -

Jiří S.

(#36946)

"S pobytem jsem by l velice spokojen,jak po stránce ubytování,tak i se stravou.Jen jestli by šlo ,místo bazénu ještě raději třeba radonovou koupel."

Odpověď:
Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a zároveň za kladné hodnoceni. Jsme moc rádi, že se Vám u nás líbilo. Radonovou koupel již jste měl zahrnutou v procedurách a žádná další není možná, proto jste tam měl bazén. Víc radonových koupelí je možné pouze po domluvě s lékařem - musí Vás vyšetřit. 1 radová koupel Vám neublíží, je to pouze na vyzkoušení a další je možné si doobjednat u lékaře, ale aby měli ten správný účinek musíte je absolvovat minimálně 10. Bude se opět na Vás těšit. Hezký den
- 30.8.2019 -

Josef S.

(#32980)

"S pobytem jsme byli spokojeni s výjimkou některých procedur, kde byla délka procedury příliš krátká ( 15.min., masáže), v porovnání s jinými lázněmi. Ostatní bez problému, spokojenost"

- 21.8.2019 -

JANA G.

(#36274)

"S POBYTEM JSEM BYLA SPOKOJENA, AZ NA STRAVU."

- 11.8.2019 -

Anna P.

(#35438)

"S pobytem na budově Astorie jsme byli velice spokojeni. Klid ,pohoda dobrá kuchyně a milý personál. "

- 5.8.2019 -

Vladimír V.

(#35862)

"Byl jsem spokojen, procedury jsem neměl, ze stravování pouze snídaně."

- 24.6.2019 -

Eva H.

(#34375)

"Ano byla jsem spokojena s pobytem, příjemné prostředí a personál, příjemné koupání v Agricole a procházky po okolí..."

- 23.6.2019 -

Bronislav J.

(#33798)

"Byl jsem spokojen z ubytovaním, stravovaním, akorat procedury ne byly pro mě. Jel jsem tam jenom kvuli krabičkam. Trpim na obě bolestiva kolena jakož to pro důchodce 10 300 + 2 790 Kč. za krabičky to bylo na tyden přiliš drahe. Připadal jsem si že platim zájezd na KUBU. Jelikož mi to něco malo pomohlo tak bych Vás prosil zda byste mi mohli poslat nabidku nějakou levnějši na rok 2020 - 2021. rad bych si to zopakoval. Předem děkuji. Bronislav Janota "

- 26.4.2019 -

Marie D.

(#29250)

"S pobytem v Jáchymově jsem byla velmi spokojena, všichni, s kterými jsem přišla do styku byli velmi vstřícní,milí, pozorní. Moc jsem si to užila a díky za takové služby. Kéž by takových zařízení bylo více!!!"

- 1.4.2019 -

Jaroslav H.

(#31486)

"S pobytem jsme byli moc spokojeni.Jen malá poznámka,do sprchy protiskluzová podložka abych se citila bezpečně. "

- 14.3.2019 -

p.

(#27935)

"Děkuji za krásný pobyt v hotelu Astoria. Veškerý personál byl milý a vstřícný. Pokoj jsem dostala hned po příjezdu asi v 10,30, jídlo - to jsou lukulské hody a procedury proběhly k mé naprosté spokojenosti. Jsem ráda, že jsem mohla na své přání všechny procedury absolvovat dopoledne a odpoledne jsem mohla vyrazit na lyže. Určitě za rok pojedu zase."

- 14.1.2019 -

Pavel K.

(#29939)

"Velice jsem byl spokojen se všemi službami, které byly obsahem balíčku. Ubytování bylo na velmi dobré úrovni, stravování formou švédských stolů perfektní a lázeňské procedury také bez připomínek. Veškerý personál hotelu i lázní byl velmi ochotný a vstřícný - od recepce, přes jídelnu i lázeňskou péči. Velmi čisté a pěkné prostředí. Velkou výhodou je, že všechny služby jsou pod jednou střechou. Uvítal bych samozřejmě, asi jako každý, i možnost delšího pobytu."

- 13.10.2018 -

Ladislav N.

(#27493)

"byl jsem velmi spokojen"

- 1.10.2018 -

Ing. Milena K.

(#26509)

"S pobytem jsem byla spokojena ,ale jelikož to byl můj první pobyt v lázních, nemám s čím srovnávat.Nemám však žádné výhrady."

- 22.8.2018 -

Leoš P.

(#27706)

"toto zařízení již známe, a je stále na vysoké úrovni, takže spokojenost "

Odpověď:
Vážená paní Pecháčková,
děkujeme za kladné hodnocení Vašeho pobytu. Jsme velice potěšeni, že s pobytem jste byla vždy spokojena a budeme rádi, když se k nám budete vracet.
Michaela Kalčíková - manažer komplexu Curie


';