Astoria Wellness Hotel

Recenze Astoria Wellness Hotel

Lázně Jáchymov

Astoria Wellness Hotel - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

92%Perfektní (Založeno na 58 hodnocení)
(58)

- 20.7.2023 -

Vlasta Z.

(#71277)

"Na pokoji by mohl být fén. Jinak v pořádku."

- 6.7.2023 -

Jana U.

(#70134)

"Pobyt byl velmi příjemný, pokoj čistý a útulný, personál ochotný a vstřícný."

- 28.6.2023 -

Hana O.

(#68191)

"S pobytem jsme byly spokojené."

- 21.6.2023 -

Miluše D.

(#68373)

"V pořádku, pouze v případě kufru, by byly dobré nájezdy na schodech a hodiny na pokoji."

- 25.5.2023 -

Ivana F.

(#69070)

"Dobrý den, byly jsme velmi spokojeny."

- 5.5.2023 -

Václava P.

(#69969)

"Moc spokojení."

- 31.3.2023 -

Věra K.

(#67819)

"Procedury jsem neměla, vše bylo v pohodě. Můžu doporučit. Klašková "

- 21.3.2023 -

Markéta M.

(#66995)

"ano velmi spokojeni"

- 23.5.2022 -

Olga K.

(#58377)

"Bylo to skvělé, moc jsme si to s maminkou užily a rozhodně přijedeme znovu:_). "

- 31.1.2022 -

Lada S.

(#53604)

"Pokoj pohodlný. Jídlo perfektní. Nápoje k večeři alko i nealko většinou na objednání. V ceně velmi malý výběr dostupných nealko nápojů z automatu. Uvítala bych jasnou vstupní informací o cenách všech ostatních nápojů. Např. formou menu na každém stolku. Na pokoji by mohla být varná konvice a hrnek. "

- 8.1.2020 -

Milan P.

(#38858)

"Ocenil bych širší postel, z domova jsem zvyklý na 160/200, jinak naprosto v pořádku."

- 8.12.2019 -

Věra K.

(#36326)

"maximálně, těším se na příští pobyt"

- 6.12.2019 -

Bohuslav L.

(#38029)

" Po všech stránkách jsme velmi spokojeni."

- 24.6.2019 -

Jitka O.

(#32867)

"Velmi spokojena, děkuji"

- 30.4.2019 -

Stanislava V.

(#32723)

"S pobytem jsem byl spokojen, pouze bonusová nabídka využití bazénu, který byl v opravě, se mi nezdála vhodná."

- 10.8.2018 -

Eva K.

(#26526)

"Bez připomínek. Jen by se mohla rozšířit nabídka procedur. Za 4 pobytové dny se nadá vyčerpat 4x 120 minut vstup do bazénu. Ocenila bych možnost v ceně bazenů výměnu za masáž, koupel,..."

Odpověď:
Vážená paní Kolářová,
děkujeme Vám velice za hodnocení Vašeho pobytu. Připomínky od klientů jsou pro nás velice důležité a my si veškeré připomínky nebo návrhy ke zlepšení našich služeb vždy rádi vyslechneme.
Máme na výběr i další programy včetně procedur, které byste mohla čerpat.
Budeme se těšit na Vaší další návštěvu.
S přátelským pozdravem
Michaela Kalčíková - manažer klientského servisu komplexu Curie
- 13.7.2018 -

Helena S.

(#26245)

"S pobytem jsem byla velmi spokojená."

Odpověď:
Děkujeme za velmi kladné hodnocení. Jsme rádi, že s pobytem v lázních Jáchymov jste byla spokojená. Doufáme, že naše lázně opět navštívíte. Budeme se těšit na Vaší další návštěvu.
S přátelským pozdravem
Michaela Kalčíková - manažer komplexu CURIE
- 1.6.2018 -

Vladimíra S.

(#24453)

"Kromě horké koupele 38 stupŇů, na radon je to moc vše skvělé"

- 19.3.2018 -

Petr R.

(#23151)

"S pobytem jsme byli spokojeni. Drobné nedostatky odstraněny na místě na recepci - bez problémů. Ostatní vyřízeno na místě. Pouze doporučuji zamyslet se nad systémem v obsazování stolů v jídelně - nelze řešit způsobem, kdo dříve příjde ten dřív tzv. mele - jak nám bylo doporučeno od lázeňských hostů. Dále nelze řešit způsobem tento stůl je obsazen klienty a později příchozí si musí sednout kam je posadí obsluhující personál. V Mariánských lázních v lázeńském areálu Agrikola - řešeno systémem přidělení stolu při příchodu a tento systém zůstává po celou dobu pobytu. Jedná se pouze o drobný nedostatek, který by se dal vyřešit operativně. ( Toto mohu posoudit, neboť jsem několik let řešil systém pohoštění zahraničních delegací včetně presidentů, zahraničních delegací a stravování vládní delegace včetně presidenta po dobu několika let ). Nakonec moc děkuji za poskytnutí ubytování pro malého psíka, neboť jsme jej neměli kam předat k hlídání. "

Odpověď:
Vážená paní Randusová,
děkujeme Vám velice za hodnocení Vašeho pobytu. Jsme velice rádi, že pobyt v lázních Jáchymov jste si užila. Děkujeme za připomínky ke stolování. Tyto připomínky jsou pro nás velmi důležité a my si veškeré návrhy ke zlepšení našich služeb vždy rádi vyslechneme. Kapacita v restauraci hotelu Astoria je omezená, z tohoto důvodů vzniklo neustále přemisťování. Restauraci budeme tento rok kapacitně rozšiřovat, aby k těmto komplikacím již nedocházelo.
Za vzniklou komplikaci se velice omlouváme.
Budeme rádi, když naše lázně opět navštívíte. Budeme se těšit na Vaší další návštěvu v lázních Jáchymov.
S přátelským pozdravem
Michaela Kalčíková - manažer klientského servisu komplexu Curie

- 19.3.2018 -

Věra K.

(#23150)

"Přes zmatky s objednávkou / náš 4 denní pobyt byl chybně poznamenán v recepci jako pobyt víkendový, tudíž jsme měli všechny procedury v jednom dni/ jsme byli celkem spokojeni. Ubytování bylo velmi pěkné, hotelová služba vstřícná a příjemná. Jídelna v Astorii je dosti malá, přesto nás výzva obsluhy, abychom přišli později, že u "našeho" stolu sedí její klienti, trochu zaskočila. Přišli jsme později a výběr jídel nebyl úplný. Nicméně kuchyně byla velmi dobrá a hladem jsme rozhodně netrpěli. "

Odpověď:
Vážený pane Kopecký,
děkujeme za hodnocení Vašeho pobytu. Připomínky našich klientů jsou pro nás velmi důležité a my si veškeré návrhy ke zlepšení našich služeb vždy rádi vyslechneme. Za pochybení při načasování procedur se velice omlouváme.
Děkujeme za komentáře k restauraci v LH Astoria. V tomto roce bude probíhat rekonstrukce restaurace, která bude kapacitně rozšířena. Je nám velmi líto, že Váš pobyt nebyl z Vašeho pohledu naprosto dokonalý. Ještě jednou se za nedostatky velice omlouváme.
Budeme nesmírně potěšeni, když se s Vámi budeme moct setkat opět příště a pevně doufám, že budete spokojeni.

S přátelským pozdravem
Michaela Kalčíková
Manažer klientského servisu komplexu Curie


';