Lázně Jeseník Hotel Bezruč

Recenze Lázně Jeseník Hotel Bezruč

Lázně Jeseník

Lázně Jeseník Hotel Bezruč - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

90%Perfektní (Založeno na 31 hodnocení)
(31)

- 11.9.2024 -

Jenda P.

(#78183)

"S pobytem jsem byl velmi spokojený."

- 17.8.2024 -

Jana P.

(#88159)

"Moc se mi u vás líbilo, přijedu zase. "

- 24.4.2024 -

Ondřej H.

(#78520)

"Celkově jsme byli spokojeni. Připomínky máme k údržbě v lázeňském dome Bezruč. Konkrétně na našem pokoji č. 3 nešla seřídit teplota vody ve sprše- chvíli tekla studená, chvíli vřelá. Dále k údržbě kolem lázeńského domu a okolí. Vytrhané žulové kostky atd. To by v takto významných lázních nemělo být."

Odpověď:
Vážená paní Hojecká,
na základě Vašeho podnětu opravíme závadu na pokoji a dáme do pořádku i venkovní dlažbu v okolí hotelu. Snažíme se mít vše v pořádku, někdy nám chybí čas , někdy "Vaše oči" klienta. Jsme rádi, že jste jinak byli spokojeni.
Děkujeme za upozornění, záleží nám na našich klientech, jejich spokojenosti a celkovém dojmu z pobytu.
Tým zaměstnanců Priessnitzových léčebných lázní
- 24.4.2024 -

Věra Z.

(#77687)

"SUPER "

- 16.12.2023 -

Pavel S.

(#69775)

"Pobyt jsme absolvovali již po šesté a veliká spokojenost. V březnu se chystáme opět."

- 12.7.2023 -

Ivana Š.

(#71765)

"S pobytem jsme byly na výsost spokojeny. "

- 29.6.2023 -

jaromir p.

(#70952)

"Velmi se nám pobyt líbil, navštívili jsme různá zajímavá místa poblíž Jeseníků."

Odpověď:
Vážená paní Pokorná,
velmi nás těší Vaše pozitivní hodnocení pobytu v Priessnitzových lázních v Jeseníku, vážíme si toho a přejeme Vám mnoho dobrého , hlavně zdraví a osobní spokojenosti. Budeme se těšit opět na shledanou. Kateřina Tomášková, obchodní ředitelka
- 2.5.2023 -

Blažena S.

(#68284)

"Vše předčilo naše očekávání "

Odpověď:
Dobrý den pane Sklalický,
velice si Vážíme Vašeho pozitivního hodnocení, snažíme se, aby u nás klienti byli spokojení a jsme rádi, pokud tomu tak je.
Přejeme Vám hlavně zdraví a těšíme se opět na shledanou.

Tým zaměstnanců Priessnitzových léčebných lázní a.s.
- 6.12.2022 -

Iveta P.

(#60585)

"Naprostá spokojenost.Čistota,ochta personálu,krásně vybavené pokoje."

- 8.8.2022 -

Alena S.

(#54928)

"S pobytem spokojenost. Krásná lokalita, příjemná atmosféra. "

- 4.8.2022 -

Milena H.

(#54779)

"Pobyt příjemný po všech stránkách. Slabší kuchyně. Netýká se snídaní ,ty byly výborné. Večeře horší. "

- 15.7.2022 -

Jana M.

(#53949)

"Velice oceňuji možnost stravování v hotelu Priessnitz-bufetový způsob, vzhledem ke své dietě jsem mohla vybrat pro mne vhodné jídlo - snídani i večeři. Více mi chyběly obyčejné samostatné těstoviny jako příloha. Ubytování v hotelu Bezruč také velmi kvituji. Uvítala bych více procedur i v případě balíčku - senior na 6 nocí. Nahradila jsem si vlastními pochody, balneoprovozem v přírodě a pitím pramenité vody. "

- 16.6.2022 -

HANA M.

(#55839)

"vyšlo počasí tak že nebylo co řešit ,OK."

- 12.4.2022 -

Roman K.

(#56971)

"Dobrý den. Jelikož vlastníme penzion s restaurací , tak jsme v těchto službách trochu více v obrazu. Taky máme zaměstnance a víme co to je pracovat s lidmi. Celkově pobyt byl v pohodě, strava výborná, procedury rovněž až na malé vyjímky jedinců při procedůrách, ale jinak supr. Největší nedostatek byl v ubytování, byli jsme ubytovaní na Bezruči ve třetím patře 308 pokoj a bohužel jelikož jsem stavař ,tak vím o čem mluvím, příčky mezi pokoji, které jsou ze sádrokartonu tak jsou nedostatečně izolované a nádherně jsme slyšeli co si povídají ve vedlejším pokoji jak kdybychom v tom pokoji byli. Mezistěny mezi pokoji jsou provedeny nekvalitně. Pro zlepšení odhlučnění mezi pokoji, by stačilo na stávající příčky namontovat ještě jednu desku sadrokartonu a to z každé strany pokoje a tím by se problém vyřešil. Firma která prováděla nástavbu moc s kvalitou nekamarádila. Ostatně je to vidět i z venku na provedených balkonech. Ale to už zacházím trochu do jiného tématu. Děkujem za pobyt a chutnou a dostačující stravu. Recepční taky supr. Kubeš"

- 31.3.2022 -

Vladimir L.

(#54101)

"celkem spokojen,pokud bude nejake priste chtelo by to jiny termin aby byla moznost vnejsich procedur "

- 18.11.2021 -

Pavla D.

(#46848)

"Byla jsem spokojena,jen poslední den došlo k nedorozumění,když paní v recepci po mně požadovala uhradit poplatek za masáž, kterou jsem měla v ceně poukazu.Ve vyřízení mně pomohla paní vedoucí časování Monika Kirakovjanová. s pozdravem Pavla dořáková"

- 27.10.2021 -

Miluše K.

(#49256)

"Pobyt u Vás neměl žádnou chybičku, byla jsem velice spokojená. I počasí po celou dobu pobytu mi přálo."

- 9.9.2021 -

Pavel K.

(#48409)

"Velmi, a navíc bylo hezké počasí."

- 3.8.2021 -

Alena D.

(#46985)

"Byly jsme spokojeny a splnilo to naše očekávání."

- 27.7.2021 -

Eva O.

(#47162)

"Byla jsem spokojena. Děkuji "

Předchozí12


';