Hotel Džbán

Recenze Hotel Džbán

Lázně Karlova Studánka

Hotel Džbán - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

86%Skvělé (Založeno na 42 hodnocení)
(42)

- 7.9.2024 -

Rostislav L.

(#88476)

"Všechno v pořádku. "

- 25.4.2024 -

Vlasta D.

(#84862)

"Vše v pořádku, až na hlučně tepelné čerpadlo."

- 16.10.2023 -

Jindra N.

(#75311)

"Velká spokojenost."

- 24.4.2023 -

Ivana K.

(#67650)

"spokojeni"

- 26.9.2022 -

František L.

(#59596)

"Super personál. Super recepce. Dobrá kuchyně. Klidně přijedu rád zase.♡"

- 25.10.2020 -

Jan Š.

(#46218)

"skvělé"

- 2.11.2019 -

Zdeňka P.

(#37611)

"snídaně formou švédské stoly i večeře ,asi vzhledem k zaplacené"polopenzi",byly na dobré úrovni. Trošku mi vadilo,jak neskutečně nehezky byla nakrájená a naservírovaná zelenina ke snídani na bufetovém stole. Parkování u hotelu je také dost velký problém."

- 30.10.2019 -

Ondrášek J.

(#37363)

"Byly jsme spokojeni. "

- 21.6.2019 -

paní L.

(#34551)

"personál byl milý, vstřícný. Udivilo nás, že pokud mám rezervaci na dva dny a 2 procedury musím se objedávat týden dopředu. V žádných lázních co jsme byli se objednávaly termíny procedur až po příjezdu a to jsme jich měli 10. jinak se nám líbily sudy i bazén."

- 2.11.2018 -

Alena Š.

(#28356)

"Hned po příjezdu jsme si v recepci vyslechli, že hotel z nás nemá žádné finanční prostředky, neboť jsme si pobyt objednali přes CK. Při odjezdu jsme pana recepčního slušně požádali, zda je možné opustit pokoj do 11,00 (velmi pršelo)- odpověď : "To by mohl chtít každý,v žádném případě". Chápali jsme podmínky, ale dalo se odpovědět slušněji. Velice příjemný byl personál v restauraci a neobyčejně ochotný. Stravování perfektní. Také masáž byla výborná. Ovšem prostředí přímo katastrofa. Stejně tak vyhřívaný bazén s protiproudem -bazén z Manffildu postavený pod party stanem. Nad hlavou se nám prohýbala plachta plná dešťové vody-máme nafoceno. Osprchovat se před vstupem do bazénu, nebo vanička s desinfekcí na chodidla -kde ??? Vůbec nechápeme, jak tohle hygienik mohl povolit."

Odpověď:
Děkujeme za hodnocení. Velmi si toho vážíme. Pouze pro Vaši informovanost, pracovník recepce Váš problém nemohl řešit jinak, neboť v době Vašeho odjezdu čekalo již na odbavení a na ubytování dalších 4O hostů (cca 2O pokojů). Tyto pokoje bylo potřeba v co nejkratším termínu uklidit a připravit ke spokojenosti nových hostů. Pakliže Vám recepční podal odpověď tak jak popisujete, určitě to nebylo míněno ve zlém. Co se týče bazénu věřte, že jsme na něm nešetřili a šlo nám především o to, zpřístupnit veřejnosti a to zcela zdarma klenot Karlovy Studánky léčivý pramen Maxmilián, za kterým jezdí stovky nemocných lidí. Tato priorita vám ale zřejmě unikla. Bohužel v podmínkách, v jakých se nacházíme, nešlo bazén řešit jinak než tak, jak je vyřešen. Původní záměr byl, že bazén nebude vůbec krytý, ale jistě jste si povšimla, že v těsné blízkosti bazénu stojí chráněný vzrostlý 10m listnatý strom (lípa) a na bazén z této dopadá velké množství listí. Přesto bylo dosud 99% všech klientů s bazénem nadmíru spokojeno (viz recenze). Co se týče Vaší kritiky, že se nebylo před vstupem do bazénu kde osprchovat, tak s tím nelze souhlasit neboť cca 1m od bazénu - hned vedle dámského a pánského WC - je sprchovací kabinka. Druhá kabinka je před vstupem do horkých sudů a navíc v areálu jsou vyhřívané šatny.. Stejně tak u bazénových schodů je vanička s dezinfekcí na chodidla. Možná jste si toho ale - zřejmě zabrána do fotografování krycí plachty naplněné vodou po dešti nad bazénem - nepovšimla. (Bude-li to Vaším přáním, rádi Vám zašleme foto obou sprchovacích míst plus vaničky). Ale jsme pouze lidé a každý z nás se může mýliti. Přesto Vás můžeme ujistit, že do budoucna připravujeme další vylepšování našeho wellness centra tak, aby byla spokojena většina návštěvníků. Vaší recenze si velice vážíme a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.
Josef Zapletal pracovník pro styk s veřejnosti
- 23.10.2018 -

Jaroslava C.

(#28780)

"Ochotný a příjemný personál, pan Zifčák, který obsluhoval 1 den koupací sudy, informoval nás o hotelu Džbán a okolí. Moc příjemný pobyt."

Odpověď:
Děkujeme za hodnocení. Velmi si toho vážíme.
Josef Zapletal pracovník pro styk s veřejnosti
- 17.10.2018 -

Andrea J.

(#26464)

"Velice"

- 5.10.2018 -

Marie S.

(#27547)

"Na pobyt si nemohu stěžovat, ale přeci bych měla jednu připomínku. Nepatřím jiż mezi mládí a jelikož mám bolavé koleno tak bych si přála ubytovani s výtahem."

- 2.9.2018 -

Marie K.

(#21568)

"bez připomínek"

- 2.8.2018 -

Eva F.

(#26766)

"S pobytem jsem byla velice spokojená."

- 21.4.2018 -

Zdenka K.

(#22850)

"S pobytem u Vás jsme byly velice spokojeny."

- 22.3.2018 -

Marcela P.

(#22921)

"S pobytem jsme byly se sestrou naprosto spokojené,jídlo dobré,ubytování čisté.Personal milý."

- 19.1.2018 -

Tereza B.

(#21679)

"super"

Odpověď:
Vážená paní Nevřelová, velice si vážíme vašeho hodnocení a budeme se těšt na vaši příští návštěvu.
Josef Zapletal, organizační ředitel
hotel Džbán
- 7.12.2017 -

Monika K.

(#21655)

"Prožili jsme nádherný víkend. V pokoji bychom uvítali možnost regulace teploty, v podvečer bylo v pokoji chladno. Velice oceňujeme vstřícnost, ochotu a profesionalitu personálu v recepci. Snad největším zážitkem pro nás bylo absolvování procedur / masáže , zábaly/ a venkovní sudové koupele a saunování. Děkujeme za pěkný víkend."

Odpověď:
Vážený pane Koleso, děkujeme za váš podnětný názor a budeme se těšit na další setkání. Josef Zapletal, ředitel obchodní sekce
- 6.10.2017 -

Jana B.

(#18280)

"Pobyt ve vašem hotelu byl krásný, ubytování hezké, menší výhrada ohledně stolování v restauraci (špínavé prostírání)."

Předchozí12


';