Horské Lázně Karlova Studánka

Recenze Horské Lázně Karlova Studánka

Lázně Karlova Studánka

Horské Lázně Karlova Studánka - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

90%Perfektní (Založeno na 324 hodnocení)
(324)

- 21.3.2023 -

Alena P.

(#68235)

"Nemám žádné výhrady."

Odpověď:
Děkujeme :-)
- 15.3.2023 -

Miroslava S.

(#66616)

"SUPER. Pobyt jsme absolvovali už několikrát a vždy bylo vše bez problémů - přes paní recepční (10.3. a 12.3.), personál jídelny, maséři, wellness, úklid. Všichni byli vstřícní, ochotní, poradili. Procedury načas. Krásné je dřevěné srdce před Slezským domem. Při každém pobytu se objeví něco novéhom:-) Trochu byl problém s bazénem, který se nečasuje a bylo tam skoro pořád plno, fronty a čekačka na uvolnění místa. A trochu nás zklamala paní recepční v sobotu 11.3.2023 večer, kdy jsme si chtěli objednat pobyt na podzimní termín, tak nám objednávku neudělala a odkázala nás, ať si to vyřídíme v neděli ráno. To už byla jiná paní recepční a bylo to bez problému."

- 14.3.2023 -

Václav B.

(#67356)

"Oáza klidu a pohody zasazená do nádherné přírody, Vaši zaměstnanci vstřícní ochotní a milí a to od pokojských až po rehabilitační pracovníky. Jako diabetik jsem neměl žádný problém se sestavením bohaté a výtečné stravy. Vaši kuchaři vaří opravdu skvěle (vaření je mé hobby). Vše čisté, vždy uklizené, opravené a udržované stylové budovy. Samá pozitiva. První dvě noci (druhou jsem moc nespal) mě potrápila alergie. Jak jsem pak zjistil, pokoje, kde jsem byl ubytován, obývali hosté s pejsky. V papírech, které jsem před vstupním pohovorem s lékařem vyplnil, jsem toto omezení uvedl. Požádal jsem paní pokojskou o vytírání pouze čistou vodou, která ochotně vyhověla mému požadavku, otřel jsem si záda skříněmi a problém se vyřešil (Všade bylo přímo vzorově uklizeno, ale alergeny i přes pečlivé uklízení, působí až rok od okamžiku, kdy se jejich zdroje zbavíte). Hledal jsem insignie po zakladatelích lázní a jejich následovnících a mimo upoutávky jsem toho mnoho nenašel. Historie lázní je přitom zajímavá a jistě stojí za připomenutí (v Mariánských lázních je atrakcí fotit se sochaami Františka Josefa a Edwarda VII. Jeden den napadnul sníh a ráno byl z většiny chodníků sníh odhrnut. Jen do Vašeho krásného kostela zůstala cesta se sněhem. Místo pak působilo opuštěně nevyužívaně což by nebyla pravda. Přeji Vám mnoho hostí, kteří budou spokojeni. Plánuji k Vám přijet s manželkou, za kterou mohu tvrdit, že se ji bude u Vás stejně jako mně líbit a to i přesto, že je rodák a patriot Luhačovic. "

- 31.1.2023 -

karla v.

(#66227)

"Byli jsme opravdu moc spokojeni... wellness není nic pro nás,to jsme neabsolvovali ,proto bez hodnocení...žádný personál jsme nepotřebovali :D ,strávili jsme jen jednu noc na Bezruči....krásný pokoj ,čisto,příště určitě to bude na dýl.!!!!"

Odpověď:
Děkujeme :-)

Tým HLKS
- 31.1.2023 -

Mojmir N.

(#66074)

"super"

- 25.1.2023 -

Marie Č.

(#63731)

"S pobytem ve Vašich lázních jsme byli maximálně spokojeni. Pokoj byl čistý a pěkný. Pokojské byli velmi vstřícné a příjemné. Strava byla vynikající,, personál velmi milý a ochotný. Krásné prostředí, jak v hotelu, tak v jídelně a i při procházkách po okolí. Můžeme jen chválit. Děkujeme za krásný a příjemný odpočinek. "

Odpověď:
Děkujeme,
přejeme Vám pěkné dny a v budoucnu Vás opět rádi přivítáme,
Tým HLKS
- 25.1.2023 -

Petr V.

(#64869)

"velmi"

Odpověď:
Děkujeme a budeme se těšit na Vaší další návštěvu,
Tým HLKS
- 4.1.2023 -

Boris Š.

(#62505)

"Vše bezvadné, byli jsme moc spokojeni"

Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za Vaše vyjádření a v budoucnu Vás opět rádi přivítáme.
Tým HLKS
- 14.12.2022 -

Jan H.

(#61766)

"jediné co mně vadilo byla polička umístěná příliš nízko nad umyvadlem v koupelně. Jinak spokojenost."

- 7.12.2022 -

Evžen Z.

(#62681)

"Zaměstnavatel mě 3. den pobytu odvolal z dovolené a musel jsem ve středu odpoledne odjed. Jinak to bylo fajn, jen jsem čekal nějaký společenský program."

- 22.11.2022 -

Zdenka Š.

(#60554)

"Byla jsem spokojena a příroda mne odměnila také tím, že jsem zažila Karlovu Studánku v pohádkovém zimním hávu. Vadilo mi jediné : Při příchodu na klasickou masáž jsem postrádala kabinku k převléknutí. Nejsem prudérní, ale pohyboval se tam človíček, o kterém jsem se domnívala, že je to chlapec. Před ním jsem se svlékat nechtěla,a tak jsem ho poslala pryč. poté jsem se dovědla, že to byla dívka. Aspoň jedna kabinka by tam byla vhodná,aby se předešlo podobným nedorozuměním."

Odpověď:
Dobrý den, paní Šlagorová,
děkujeme za vyjádření k pobytu a také Vaši připomínku.
Bylo předáno na zdravotní úsek, snad bude kladně vyřízeno.
Tým HLKS
- 17.11.2022 -

Jiří N.

(#61918)

"spokojeni,prizemi,dobra dostupnost na stravovani,na procedury a k parkovisti auta"

Odpověď:
Děkujeme a v budoucnu Vás opět rádi přivítáme.
Tým HLKS
- 2.11.2022 -

Libor P.

(#61376)

"Třetí rok po sobě a vše super"

Odpověď:

Děkujeme, spokojený klient je naše nejlepší reklama :-)

Tým HLKS
- 1.11.2022 -

Marcel H.

(#56798)

"Velmi spokojen, zejména velmi vstřícní a ochotní zaměstnanci. "

Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za Vaše vyjádření a těšíme se další návštěvu.
Tým HLKS
- 26.10.2022 -

Jarmila H.

(#58554)

"Byla jem se vším nad míru spokojená, nevím, co vytknout"

Odpověď:
Děkujeme :-)
Tým HLKS
- 12.10.2022 -

Bohumíra K.

(#54931)

"Na tomto pobytu jsem byla už letos po druhé byla jsem velmi se vším spokojena. Všichni zaměstnanci velmi ochotní a příjemní. Jezdím do Karlovy Studánky co 2 roky na zdravotní pobyt na 3týdny a vždy jsem velmi spokojena a ráda se tam vracím- Děkuji všem."

Odpověď:
Děkujeme :-)

Tým HLKS
- 22.9.2022 -

Věra P.

(#56810)

"Spokojenost "

- 22.9.2022 -

Denisa P.

(#56580)

"Celý pobyt byl super, strava byla vynikající, posílám pochvalu do kuchyně, procedury a personál , vše skvělé, milý personál s profesionálním přístupem. Pobyt jsme si moc užily a určitě se někdy zase vrátíme."

Odpověď:
Děkujeme za Vaše vyjádření k pobytu a v budoucnu Vás opět rádi přivítáme.
Tým HLKS
- 30.8.2022 -

Ivan O.

(#57124)

"Byli jsme spokojeni. Lázně jsou v krásném přírodním prostředí a pobyt jsem objednal, neboť jsem měl na lázně krásné vzpomínky z dávné doby."

Odpověď:
Děkujeme za Vaše vyjádření a těšíme se na Vaši příští návštěvu.
Tým HLKS
- 23.8.2022 -

Markéta M.

(#54040)

"Nemám žádné negativní připomínky k pobytu. Byla jsem velmi spokojená a těší m se na příšti pobytR"

Odpověď:
S přáním pěkného dne, děkujeme za Vaše vyjádření k pobytu.
V budoucnu Vás rádi přivítáme.
Tým HLKS


';