"S pobytem jsme byli spokojeni až na pokoj, kde jsme měli okna do atria a i ve dne jsme museli svítit, nebo sedět pod oknem, pokud jsme chtěli číst. Jinak bylo vše perfektní"
"Byli jsme velmi spokojeni. Cítili jsme se u Vás velmi dobře"
"vše v pořádku, žádné problémy se nevyskytly"
"S pobytem u Vás jsem byla velice spokojena, trochu mi vadilo naolánování procedur - nebyla možnost si obj. dle vlastních požadavků"
"Spokojenost nad miru. Veškerý personál byl vstřícný a dával najevo, že je v lázních pro nás, že mu nejsme naobtiz. S porovnanim s františkovými lázněmi jste mě mile prekvapili. Ve františkových laznich dává personál jasně najevo, že v laznich maji přednost němečtí hosté. V mých očích jste uspěli na výbornou. Tímto bych chtěla všem poděkovat a těším se zase příště."
"Moje nespokojenost byla s řešením mého problému na recepci. Ostatní personál byl skvělý. Pobyt byl podle našich představ."
"Bylo by dobré, kdyby v popisu ubytování bylo obsaženo, jestli je tam výtah nebo není.Měla jsem trochu problém, protože mám astma. Jinak ale jsem byla velmi spokojená. Žáková Lydie"
"Náš letošní pobyt s manželkou byl již třetí v pořadí. To proto, že se nám v Karlově Studánce líbilo a byli jsme po všech stránkách spokojeni."
"celkem ano, Vadila nám polopenze."
"možnost nabídky dalších procedur, možnost polopenze a zrušení návštěvy v solné jeskyni vstřícný přístup personálu "
"UBYTOVÁNÍ,PROCEDURY A OCHOTA PERSONÁLU BYLA VÝBORNÁ.STRAVOVÁNÍ NEMOHU OHODNOTIT Z MÉHO HLEDISKA, JELIKOŽ NEBYLA VOLNÁ KAPACITA A TAK BYLA STRAVA V RESTAURACI V LÁZNĚ."
"S pobytem jsme byli spokojeni, méně však s organizací v jídelně, arogancí dozorčí jídelny, absence tekutin při večeři a podávání večerní stravy v jednom talíři! Pokud budete mít zájem o upřesnění-ozvěte se."
"během pobytu byli všichni ochotní a vše fungovalo"
"S pobytem jsme byli velmi spokojeni, pouze cena je pro důchodce velmi vysoká."
"Ano, načerpala jsem nové síly psychické i fyzické. Jediným problémem bylo docílit užití solné jeskyně. Rekreačním hostům neumožňují přístup, přestože ho mají v balíčku uveden a zaplacen. Jedná se u nové změny v provozu lázní, které musíte vzít na vědomí a patrně tuto procedúru nenabízet a nahradit ji jinou."
"Byl jsem velmi spokojen."
"byli jsme velice spokojeni, užili jsme si to"
"S pobytem jsme byli velmi spokojeni, překrásné prostředí, velmi hezké ubytováni ve vile Vlasta. Trošku jsem byla zklamána stravováním, zažila jsem kdysi daleko bohatší snídaně, tentokrát mi přišel výběr pečiva i jídla velmi chudý. Také bych ve voucheru přivítala větší nabídku procedur i za cenu toho, že by byl poukaz dražší. Posléze se už dost těžce objednávají třeba masáže a další procedury, většinou nebyla volná místa."
"Dobrý den, byly jsme zklamáni formou ubytování, jelikož uspořádání pokoje bylo ve stylu byznys a ne jak bylo naše přání v objednávce manželská postel (spojené dvojlůžku). Příplatek v hodnotě 400, Kč pokoj superior byl ve varné konvici " tento nadstandart jsme však ani nevyužily ". Ubytování nás velice zklamalo. Březinovi. "
"Bez komentáře"
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.