Lázeňský léčebný dům PRAHA

Recenze Lázeňský léčebný dům PRAHA

Lázně Luhačovice

Lázeňský léčebný dům PRAHA - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

78%Skvělé (Založeno na 42 hodnocení)
(42)

- 15.10.2024 -

Karol G.

(#88747)

"vcelku to šlo, ale často vypadávala televize, změna procedury protože nebyla teplá voda, nebylo nahrazeno."

- 26.9.2024 -

Miroslav Š.

(#89815)

"Pobyt je pro nenáročné. Za největší plus považuji bazén, kde jsem se setkal s vynikající obsluhou i s obsluhou doslova hodně protivnou (starší pani). Stravování průměrné, někdy chaotická obsluha-po 10 minutách jsem se musel dožadovat jídla i když byla jídelna skoro prázdná. Večeře byla do 19h, ale při příchodu v 18.15h jsem byl kárán, že chodím pozdě a večeře se musela ohřívat (paní v důchodovém věku). K vůli střevní chřipce (asi zavlečeno z kuchyně) zrušena taneční zábava. Restaurace při obědě a večeři nefungovala a končila v19.30h, takže hosté chodili do restaurace naproti. Myslím, že jednou, za ty peníze, úplně stačilo. V pokynech nám bylo řečeno, že když se nám něco nelíbí, ať si stěžujeme hned a ne až po pobytu. Zkusil jsem to jednou na recepci k vůli večeřím, ale nepochodil jsem. Místní dotazník spokojenosti jsem žádný nedostal, tak to popisuji až teď. Nejsem náročný klient, ale pobyt zde mne dost zklamal."

Odpověď:
Odpověď
Dobrý den.
Nejdříve mi dovolte se omluvit za nepříjemnosti při Vašem pobytu.
Střevní chřipka nebyla zavlečena z kuchyně jak uvádíte. Tuto skutečnost nám potvrdila i krajská hygienická stanice. Prvními u koho se tyto problémy objevily byly naši hosté (ne personál), kteří bohužel tuto skutečnost nejdříve nikomu neřekli. Tím se toto onemocní rozšířilo mezi ostatní hosty a personál.
Samozřejmě jsme ihned přijali přísná hygienická opatření, ale tento virus se šířil i vzduchem.
Díky tomu se na doporučení krajská hygienická stanice zrušily večírky aby se omezilo šíření infekce.
Večeře se nepodává do 19.00 hod., ale do 19.00 hod. je otevřena restaurace. Jídla se podávají ve stanovený čas tak aby byla zaručena co nejvyšší kvalita podávaných jídel a také aby se hosté mohli pohodlně vystřídat ve dvou směnách. Tímto se omlouvám za možná trochu chaotickou obsluhu, která byla zapříčiněna nového zaměstnance.
Dotazníky spokojenosti společně se schránkou je umístěn na zdravotním oddělení u ordinace lékaře a vrchní sestry, nebo jste si jej mohl vyžádat na recepci.
Závěrem mi dovolte se ještě jednou omluvit za zklamání z Vašeho pobytu v našem zařízení, které bylo způsobeno hlavně díky omezením a věřím že se k nám vrátíte.
S pozdravem
Josef Bobek
Provozní LLD Praha
- 16.9.2024 -

Pavel Č.

(#86958)

"S pobytem jsem byl spokojen. Paní na recepci byla při příjezdu ochotná. Ale zbytek dní pobytu už moc vstřícná nebyla."

- 3.9.2024 -

Zdeněk V.

(#89056)

"Nebyli jsme spokojeni s čistotou na balkoně u pokoje,dále kolem hotelu,hlavně vstup do cukrárny-kavárny."

- 2.9.2024 -

Anna S.

(#87352)

"Pobyt výborný, hlavně bazén a procedury. Jídlo horší , stejná úprava masa, samé omáčky, rýže rozvařená. Velké porce, všimla jsem si, co zůstávalo na talířích. "

- 13.8.2024 -

Irena Š.

(#87162)

"Personál na procedurách i v jídelně velice milý ochotný. Až na to prostředí které je už opravdu hodně hodně retro. Za tolik peněz jak se říká málo muziky. Když si to člověk platí ( a není to zrovna malá částka), tak by mohl aspoň být ubytován v trošku lepším pokoji... raději už více psát nebudu"

- 29.5.2024 -

Dušan Ř.

(#80148)

"Služby jste schopni poskytovat fajn. Problém je v tom: Přijdu akorát, bez 5-ti minutové rezervy. Dveře jsou otevřené, na dveřích je neklepat, čekám až se někdo objeví - mají tam seznam kdo a kdy má být a asi jim neschází nebo se do něho nepodívají. Po 10-ti minutách se ozvu a hrozně se diví, že jsem se neozval - je tam neklepat, tak sedím a čekám. Pochvala masáž tuším dveře 2 - paní sedí dole u parafínu a masér si dojde a ptá se zda paní .......... nemá masáž. Paní zjistila že sedí špatně. Řekl, že se to stává mnohokrát. Stroj na masáž dolních končetin je mírně řečeno nefunkční - ze všech trysek jdou s bídou 4 a ty vlevo ženou vodu a vpravo jen bublinky vzduchu. Asi jsem měl špatnou konstelaci, ale po příjezdu byl vytištěn list s procedurami jen pro mě. Moji partnerku jsme dodělávali až druhý den. Dlužno podotknout, že jsme končili pocedury společně a mohli tak chodit či jezdit po okolí. Dobře to dopadlo."

- 22.5.2024 -

Alfred L.

(#82811)

"Velmi malinký pokoj, 2 postele, 1 židle! (pokoj spíše pro jednoho ubytovaného) Koupelna maličká, nevybavená, neodpovídá současným požadavkům (schází věšáky, ty, které jsou, jsou nedostatečné, nedostačné poličky na hygienické potřeby a malovátka. Jinak vše v pořádku. Pěkné prostředí, pěkné vybavení (kavárna, taneční sál). Přístup personálu jak v jídelně tak v lázeňských prostorách velmi milý, profesionální. Luhačovice a jejich krása nemají chybu! Navíc jsme měli během celého pobytu nádherné počasí !!! Rádi se vrátíme. "

- 29.4.2024 -

Pavel W.

(#80067)

"Plně spokojen. Vstřícný a usměvavý personál. Bez problémů mohu doporučit. Ukrajinská děvčata byla skvělá !"

- 4.4.2024 -

Olga T.

(#80343)

"standard."

- 26.3.2024 -

Jarmila C.

(#79580)

"Ubytování v budově A bylo zklamáním hned po příjezdu , tedy přidělený pokoj vč . koupelny působily špinavě. Rozbité lino v pokoji o které jsme zakopávali, kachlová podlaha, sprchový kout a baterie dost nechutné . Naopak ostatní služby - restaurace, jídlo, obsluha, lázeňské procedury vč. zdravotnického personálu, recepce - vše nadprůměrné. Tady nemáme sebemenší připomínku, vše na výbornou. "

Odpověď:
Dobrý den, prověřili jsme ubytování na pokoji 2109 v budově A. Jedná se o rozměrově menší pokoj s oddělenými postelemi s terasou. V našem lázeňském domě nemáme nikde na pokrytí podlahy lino. Krytinou je v pokojích plovoucí podlaha a v koupelně dlažba a to z důvodu každodenního vytírání podlahy od prachu neboť ubytováváme pacienty, z nichž někteří jsou alergičtí nejen na prach Dle zjištění je v tomto pokoji vlivem nerovnosti dřevěné konstrukce budovy v jednom místě plovoucí podlaha posunutá o cca 1 cm. což může způsobovat problémy. Naše údržba sjedná nápravu, V koupelně jsme našli poškozené zrcadlo, které vyměníme. Voda v Luhačovicích má zvýšený obsah minerálů a tak předměty, které přijdou do styku s vodou vyžadují častější výměnu, nejen dokonalou údržbu a očistu. Děkujeme za Vaše podněty, které přispějí ke spokojenějšímu pobytu ostatních klientů.
- 21.3.2024 -

Ludmila M.

(#80103)

"Personál ochotný, všude čisto, klidné místo. Jídelníček by mohl být trochu pestřejší. Jídla však bylo dost, nikdo nemusí hladovět. Ubytování je však pro hodně štíhlé osoby, hlavně soc.zázemí."

- 18.3.2024 -

Romana V.

(#82751)

"Doporučuji pro super wellnes služby, bazén k dispozici od 14 do 19 hod., vybavenï pokojů starší, chválím matrace a ledničku na pokoji. Jídlo dobré, možnost výběru ze 4 druhů včetně veg. i dietního. K dispozici čaj, melta, voda i možnost koupě jiných nápojů. Chyběly kleště na pečivo. Umístění u zastávky MHD skvělé, včetně možností výletů. "

- 8.3.2024 -

Růžena U.

(#83227)

"Zdravím, pobyt se mi líbil. Strava ucházející. Doplňování ranního bufetu vázlo. Ovoce u snídani bych uvítala. Procedury a personál super. Bazén velmi kladně hodnotím. Největší spokojenost. Pokoj velmi pěkný. Hezký den R. Urbanová"

- 27.2.2024 -

Zdeněk T.

(#82716)

"ok"

- 24.10.2023 -

Miroslava P.

(#71908)

"S pobytem jsme byli spokojeni,ale vadily nám každodenní výpary z kuchyně, které byly cítit v celém apartmá."

- 3.10.2023 -

Josef Jiří L.

(#74757)

"Byli jsmevelice spokojeni-děkujeme všem. Lopaurovi"

- 26.9.2023 -

HELENA M.

(#71786)

"VELICE spokojeni. Chutná jídla, dostatečné porce, možnost výběru oběda i večeře ze 4 nabízených jídel a snídaňový bufet velice rozmanitý. Obsluhující personál příjemný, pracovníci na procedurách to stejné. Prostě jsme byly velice překvapeny a příští rok jedeme opět. Je tam velice krásné okolí. Děkujeme. Minksová a Chromá"

Odpověď:
Vážíme si Vašeho kladného hodnocení, velice rádi Vás u nás opět přivítáme
- 20.8.2023 -

Olga F.

(#72263)

"Moc spokojená jsem nebyla. Pokoj byl velmi malinký a vše dost zašlé,hlavně záchod a sprchový kout. Měsíc bych tam trávit nechtěla,ten týden byl tak akorát. Co se týká jídla, bylo celkem chutné, jen jsem měla smůlu, že jsem byla ve druhé skupině a když už něco došlo, tak se personál neobtěžoval jídlo a pití doplnit.To se nám u stolu opravdu nelíbilo. Jeden číšník byl protivný a neochotný. Co se týká procedur, tak jsem byla celkem spokojená. Jen jak bylo napsáno, že denně vířivka nohou s rehabilitačním chodníkem, tak to prý pouští zaměstnanec a bohužel ani já ani nikdo jiný neměl to štěstí, aby to mohl využít. Co mohu pochválit, to byly posilovací stroje, Wifi a bezplatné parkování. "

Odpověď:
Vážená paní Fišerová,
mrzí nás, že jste s pobytem nebyla zcela spokojena a Vaše oprávněné připomínky jsme postoupili hotelu jako důležitou zpětnou vazbu a podnět ke zlepšení.
Tým Lázní Travel
- 14.6.2023 -

Petr N.

(#70821)

"Příjemný a ochotný personál."

Předchozí12


';