Wellness hotel Pohoda

Recenze Wellness hotel Pohoda

Lázně Luhačovice

Wellness hotel Pohoda - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

96%Perfektní (Založeno na 236 hodnocení)
(236)

- 9.5.2018 -

Dagmar Ž.

(#24458)

"pobyt byl opravdu příjemný ,personál ochotný, stravování výborné, procedury byli dobře rozplánovány a příjemný personál celkové hodnocení 10 z 10 "

- 7.5.2018 -

Marcela P.

(#23053)

"Ubytování pěkné i prostředí hotelu, jídlo by mohlo být pestřejší. Pokud jsme přišli pozdeji na snídani , skoro tam nic nebylo. Personál ochotný , ale málo komunikativní. Měli jsme obj.dvoulůžkový a jednolůžkový pokoj s tí, že na třetí noc budeme mít přistýlku do dvoulůžkového pokoje, neboť pokoj jednoloužkový bude obsazen. Při odjezdu jsme zjistili, že tomu tak nebylo (pokoj obsazen nebyl) zeptali jsme se na recepci a odpoveď pokrčení rameny. "

Odpověď:
Dobrý den,
při doobjednání jednolůžkového pokoje byla kapacita hotelu plně obsazena, (z 30.4.-1.5.2018 - to Vám může potvrdit i pracovník CK s kterým jsme komunikovali). Bohužel jsme předem nemohli vědět, jestli se jiný pokoj uvolní (stornem rezervace - jak se poté stalo). Při rezervaci jsme to s CK vyřešili společným způsobem tak, že se paní Kinclová přestěhuje na 1 noc na přistýlku na Váš pokoj.
I přesto doufáme, že se Vám pobyt u nás líbil.
Děkujeme za Vaši návštěvu.
Hotel Pohoda
- 26.4.2018 -

Vít C.

(#22552)

"Velká spokojenost"

- 20.4.2018 -

Ludmila Č.

(#22783)

"S pobytem jsme byly velmi spokojené, hotel perfektní,wellness výborné. Strava formou bufetu perfektní, Do tohoto hotelu by jsme se chtěly vràtit! Nemáme pripomínky! "

- 21.3.2018 -

Jaroslav D.

(#24306)

"S pobytem jsme spokojeni, proto Váš hotel navštěvujeme pravidelně.Ubytování a zejména stravování výtečné.Hotelu by možná prospělo více služeb které jsou dnes ve Wellnes zařízeních a termálních lázních již zcela běžné, příkladně pedikura.Nicméně celkově hodnotíme kladně a rádi Váš hotel opět navštívíme."

- 9.3.2018 -

Jiří S.

(#23040)

"S ubytováním a službami jsme velice spokojeni.K pobytu ve Vašem hotelu jsem nenašel možnost bez procedur.Popřípadě s jinou aktivitou.Přeji mnoho dalších spokojených hostů.S pozdravem Secký Jiří, Čáslav."

- 16.12.2017 -

Libuše Š.

(#20858)

"Dobrý den.S pobytem jsme byli spokojeni a určitě na jaře přijedeme znovu.Děkujme Šebestovi."

- 13.12.2017 -

Ludmila J.

(#18149)

"jako vždy jsme velmi spokojeni, luxusní prostředí s přívětivým personálem vytváří místo , kde se člověk cítí spokojeně. Vše je poskytováno "nenásilnou" formou. Prostě pohoda v Pohodě. Díky "

- 10.11.2017 -

Josef B.

(#19658)

" V Luhačovicích jsme navštívili více hotelů,ale můžu zodpovědně prohlásit že hotel Pohoda se stal naším nejoblíbenějším,navštěvujeme jej rádi (dříve i několikrát ročně) a rádi se vracíme. "

- 13.10.2017 -

Marie H.

(#18517)

"Vynikající pobyt, nemám žádné výhrady. Bylo to moc fajn. "

- 10.10.2017 -

p. K.

(#18688)

"Dobrý den,byla jsem velice spokojena.Nádherný výlet a velice vstřícný personal.A samozřejmě luxusní hotel,nic bych neměnila."

- 5.10.2017 -

Vojtěška L.

(#18319)

"Byli jsme spokojeni po všech stránkách. Pobyt u Vás neměl chybu."

- 5.10.2017 -

Iveta E.

(#17163)

"Všechno bylo v pořádku, čisté příjemné ubytování, vstřícný personál, dobré procedury i jídlo. Pouze jedna drobnost. Zvuk televize byl hodně zeslaben a maminka, která má již 88 let a hůř slyší, téměř nic neslyšela. Mohl by být trochu silnější zvuk a myslím, že na jiných pokojích by to nikoho nerušilo."

- 1.7.2017 -

Jaroslav Š.

(#18214)

"S pobytem jsme byli maximálně spokojeni."

- 11.5.2017 -

RADMILA H.

(#16786)

"Spokojenos,veškerý personál ochotný,příjemný.Jen s mi špatně spalo ,postel mi nevyhovovala,spíš matrace.Jinak pokoje čisté vkusně zařízené."

- 23.2.2017 -

Anonym

"Všechno se mi líbilo, ráda přijedu zase."

- 16.12.2016 -

Anonym

"S pobytem jsme byli spokojeni a hodnotíme jej jako nadprůměrný."

- 21.6.2016 -

Anonym

"Byla jsem maximálně spokojená se všemi Vašimi službami, naprosto mě nenapadá, co bych snad mohla kritizovat. Všichni Vaši lidé, na které jsem se obrátila s jakýmkoliv dotazem, se mi věnovali a pomohli mi recepcí počínaje přes procedury až po úklid pokoje. Snídaně i večeře (měla jsem polopenzi)byly bohatší, než jsem se kdy s něčím podobným setkala. S povděkem jsem kvitovala i Vámi poskytovanou pohodlnou dopravu autem do středu města a zpět.Děkuji za vše. JUDr. Jarmila Jašková"

- 23.2.2016 -

Anonym

"Maximální spokojenost, poděkování personálu."

...78910Další


';