
"Dobrý den, přes jazykovou bariéru jsme se jakž takž pochopoli, záleží na individ. přístupu každého člověka, ovšem velkou pochvalu paní blondýnce s brýlemi, která nás dovedla ochotně až na místo procedur, bez ní bychom to asi nenašli. Strava, ubytování a obbsluha bez komentáře - na výbornou, strava chutná. Procedury tak též vyslovuji velké dík za ruční masáž 30 minut, sice jsem trpěla 3dny, ale byla jsem pak spokojena, veškeré bloky odstraněny. Taktéž velká pochvala paní Nejepsové, která domluvila předání zlatého řetízku, který jsem tam zapomněla. Tím to bych jí ještě jednou ráda poděkovala za ochotu a vstřícnost. Vajďáková Hana"
"VELMI DOBRÉ"
"Vyborne"
"Vše dobré, akorát jeden problém by se měl řešit a to je televize. V celém hotelu a i v restauraci slyšíte pouze češtinu a slovenštinu, ale na televizi jde pouze ČT 24 a jeden hudební kanál, německých jsou desítky. Návod na obsluhu trezoru na pokoji je asi 10 jazycích, mimo normální jazyky i čínský, arabsky atd., ale český /slovensky/ ne. Cestovní kanceláře by mohly trochu zatlačit na tento problém. Zdravím Petr Menčík"
"Naprosto"
"Byli jsme spokojeni."
"Opakovaný pobyt maximální spokojenost ve všech směrech "
"Ubytování velmi pěkné, stravování ve srovnání s jinými pobyty o něco nižší úrovně, ale plně dostačující. Lázně příjemné, pouze krytý plavecký bazén zřejmě čeká na rekonstrukci."
"Bohužel, během pobytu byl prováděna generální oprava výtahu a zavazadla se musela dopravovat osobně ručně a po s chodech. bylo to nepříjemné hlavně pro klienty s omezeným pohybem."
"Byli jsme spokojení a překvapilo nás, že personál se učí česky. Takže se dorozumite. To je super."
"Absolutní spokojenost."
"Krásný."
"Bezproblémový. "
"Pečivo na snídani staršího data. Strava se od minulého pobytu zlepšila. Župany nebyly na pokoji, musel jsem je vyžádat na recepci. Na anténě je omezovač programů - proč! Dále nepochopím, že hotel, kde hosté z 90 procent jsou z ČR nemá aspoň základní jazykové znalosti češtiny nebo slovenštiny - nebo je to sc hválně.! Až na tyto poznámky hotel doporučuji."
"Velmi dobré "
"S pobytem jsme byly spokojeni, ale ne s kvalitou wifi připojení - bylo velmi pomalé. Televize ačkoli má satelitní příjem umožňuje využít pouze 11 programů a z toho 3 české??!!"
"Pobyt v hotelu odpovídá cenové relaci, nemám ráda zbytečný přepych, ovšem personál v recepci je tragedie. V lázních jsem již 7 rokem (2x do roka) a tak vím o čem mluvím a neníto názor jen můj. Nevlídné přijetí o úsměvu by se vám mohlo jen zdát. Že vás nikdo nepozdraví je standard, ale že ani neodpoví na váš pozdrav je již přes čáru. V jídelně si musíte někdy prostřít sám a často se již nedoplňují chybějící potraviny. Vše zachraňuje čistota v pokojích a krásné lázně"
"S Lázněmi Travel jsme zde byli již po čtvrté, což svědčí o tom, že jsme spokojeni. Těšíme se, že na jaře opět objednáme pobyt a užijeme si úžasné koupání v termálech. Děkujeme a přejeme mnoho spokojených klientů, jako jsme my. S pozdravem Zdena Gollová"
"Dobrý den , určitě doporučuji všem,co si chtějí odpočinout a nabrat nové síly.Pokoje světlé,velké,prostorné . Všude čisto ."
"Velmi spokojeni."
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.