Hotel Libenský

Recenze Hotel Libenský

Lázně Poděbrady

Hotel Libenský - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

92%Perfektní (Založeno na 116 hodnocení)
(116)

- 14.8.2023 -

Alena N.

(#73052)

"PŘI STRAVOVÁNÍ JSEM POSTRDALA NA STOLE DŽBÁNEK S VODOU. TOTO JSEM V JINÝCH LÁZNÍCH, KDE JSEM BYLA VODA NA STOLE NECHYBĚLA. TŘEBA V KARLOVÝCH VARECH, TAK VE FRANTIŠKOVÝCH LÁZNÍCH, LUHAČOVICÍCH. NA POKOJÍCH BÝVAJÍ VARNÉ KONVICE, ZDE TAKÉ CHYBĚLY."

Odpověď:
Vážená paní Novotná,
mrzí nás, že jste během svého pobytu postrádala rychlovarnou konvici, tento elektrospotřebič však nepatří do standardního vybavení pokojů (právě tak, jako např. i lednice). Informace o vybavenosti jednotlivých pokojů máme uvedeny na našich webových stránkách (Hotel Libenský - záložka Pokoje). Abychom však předešli podobným nedopatřením, doporučujeme Vám projednat vždy veškeré Vaše požadavky s našimi zkušenými rezervačními pracovnicemi, které Vám Váš pobyt rády pomohou doladit k Vaší spokojenosti.
Tým Lázní Travel
- 30.7.2023 -

Marta K.

(#71144)

"Byla jsem spokojena se vším, jak s ubytováním,úklidem, procedurami, tak hlavně se vstřícností se zajištěním bezlepkové ditety. Děkuji."

- 24.7.2023 -

Zdeněk O.

(#71778)

"Při venkovních teplotách 30 a více st. by si ve 4* hotelu zasloužila klimatizace nebo alespoň větrák. Obsluha v kavárně liknavá, trvalo i několik minut, než si nás všimli - bavili se v sedě s několika hosty. A ne jednou. "

Odpověď:
Vážení manželé Odložilíkovi,
děkujeme Vám za Vaše připomínky, které jsme postoupili hotelu jako důležitou zpětnou vazbu. Pokud jde o chybějící klimatizaci, hotel Libenský klimatizované pokoje nemá, na recepci je však možné zapůjčit si větrák. Abychom předešli podobným nedopatřením, doporučujeme Vám při příští objednávce prohovořit veškeré své požadavky s našimi rezervační pracovnicemi, které Vám rády pomohou doladit pobyt k Vaší plné spokojenosti.
Tým Lázně Travel
- 10.7.2023 -

Šárka Ś.

(#72243)

"Ubytování v Libenském pěkné, čisté, spokojenost. Procedury a personál bezva a ochota, všichni příjemní. Jídlo mi fakt nechutnalo. Měla jsem sice jen polopenzi, ale jídlo dobré nebylo. Hotel, který má čtyři hvězdy, tak by jídlo mohlo mít lepší úroveň."

Odpověď:
Vážená paní Šebelová,
mrzí nás, že jste nebyla spokojena se stravováním a uvítali bychom Vaše konkrétní připomínky a náměty ke zlepšení, abychom je mohli hotelu přeposlat ke zvážení.
Tým Lázní Travel
- 20.6.2023 -

Blanka M.

(#67133)

"Pobyt byl pěkný ale krátký. Jen mám připomínku k porcím při večeři - zbytečně obrovské porce,nevím též proč k večeři nemůže být jakékoliv pití ,třeba jen obyč. voda. Vše v pořádku."

- 15.5.2023 -

Milan P.

(#69670)

"Naše návštěva byla bez procedur a stravování. Vůbec se nám nelíbilo parkoviště a kolárna. Parkoviště by chtělo určitě zpevněnou plochu (při deštivém počasí jsou určitě problémy) a kolárna bez schodů."

- 19.4.2023 -

Martina B.

(#68385)

"Dámský víkend, který jsem si užila v hotelu Libenský byl po všech stránkách perfektní. Zaměstnanci hotelu a ostatní (wellness), se kterými jsem měla možnost se setkat, jedním slovem úžasní. Služby a rozpisy jednotlivých procedur jasné, bezchybné. Ubytování a strava v naprostém pořádku. "

- 22.3.2023 -

Libuše L.

(#66818)

"Podebrady je krásné lázeňské město. Počasí bylo krásné jarní. Ubytování velká spokojenost, personál na jedničku. Vřele doporučuji pobyt v tomto hotelu."

- 14.3.2023 -

Hana H.

(#67230)

"Pobyt v lázeňském domě Libenský byl dobrý, bylo čisto, personál slušný. Stravu jsme objednali jako polopenzi : snídaně byly na úrovni a v dobrém rozsahu; večeře katastrofa !!! "

Odpověď:
Vážená paní Hanzlíková,

mrzí nás, že jste nebyli spokojeni s večeřemi a Vaši připomínku jsme postoupili hotelu Libenský jako zpětnou vazbu a inspiraci pro zlepšení služeb.

Tým Lázně Travel
- 29.1.2023 -

Štefan H.

(#65842)

"OK"

- 14.12.2022 -

Eugenie S.

(#63350)

"Pobyt jsem si velmi užila a byla naprosto spokojená. Určitě plánuji na začátku roku pobyt opakovat. Děkuji "

- 23.11.2022 -

Dana S.

(#62027)

"Vše v pořádku "

- 19.11.2022 -

Antonín T.

(#61067)

"spokojenost na vysoké úrovni"

- 17.11.2022 -

Monika Š.

(#62019)

"V hotelu Libenský se nám až na první večeři velice líbilo. Všude jen příjemný a ochotný personál, dobře naplánované procedury, pořádek a klid. Dámský víkend hodnotíme na jedničku a určitě se sem vydáme někdy zrelaxovat znovu. "

- 16.10.2022 -

Hana K.

(#62134)

"Vše v pořádku."

- 23.9.2022 -

Jan Š.

(#61784)

"Bez komentáře."

- 15.9.2022 -

Marta K.

(#59132)

"Naši spokojenost jsme vyjádřily počtem hvězdiček. Celkově jsme byly spokojeny. Pouze máme připomínku k vybavení pokoje. Je velice úsporné - nedostatečné - malá skříň pro 2 osoby, pověsit šaty nebo kabát bez pomačkání nelze, nevyužitá kapacita nočního stolku, pouze l židle pro 2 osoby a pod."

- 12.9.2022 -

Blanka M.

(#58023)

"Byli jsme velmi spokojeni,škoda jen, že pobyt byl tak krátký."

- 4.9.2022 -

Hana M.

(#60754)

"Dobrý den, pobyt se nám velmi líbil a byli jsme spokojeni. Budeme se k vám do lázní rádi vracet. Máme však výtku, a to, že nám byly naplánovány dvě procedury za sebou, po klasické masáži následovala bezprostředně uhličitá koupel. Já jsem po masáži odpočívala, a proto jsem uhličitou koupel nevyužila. Chválím výbornou paní masérku a děkuji za její péči. Domnívám se však, že by se pracovnice, u které jsme absolvovali přísadovou jalovcovou koupel, měla přijít na klienty ( zvláště na zdravotně znevýhodněné - pohybový aparát, onemocnění srdce apod.) v průběhu procedury podívat, zda je vše v pořádku. Dovolím si ji doporučit, aby více komunikovala s klienty a potřebné lépe vysvětlila."

- 1.9.2022 -

Michal J.

(#59862)

"Spokojenost. Jídlo se oproti minulosti výrazně zlepšilo, zbytek zůstává na vysoké úrovni. Jen drobnou připomínku: kdysi jsem do hodnocení napsal, že když už má hotel Knihu přání a stížností, tak by do ní mohl občas někdo z vedení i nahlédnout, popřípadě i reagovat. Nemohu posoudit, zde se toto změnilo, letos jsem nic nepsal :-) a uvádím to jen proto, aby to neupadlo v zapomnění :-)"



';