Grandhotel Nabokov - Lázně pro všední dny
Cena již od 6 970 os. / pobyt
* "Cena od" je platná v období od 7.1.2026 do 29.1.2026 na pokoji: Dvoulůžkový pokoj Comfort
Co znamená "Cena již od"?

Kalkulace pobytů se odvíjí od vybraného termínu a typu pokoje. Pokud zvolíte termín např. v hlavní sezoně nebo ve vyšší kategorii pokoje, náš kalkulátor základní cenu automaticky přepočítá dle vámi zadaných parametrů.

94% Perfektní (Celkem 33 hodnocení)
Velmi spokojeni   Zdeněk B.
Zobrazit více hodnocení
15% sleva za včasnou rezervaci (45 dní před příjezdem)

Pobyt Lázně pro všední dny

Grandhotel Nabokov

  • V hlavní budově
  • Snídaně
  • Obědy
  • Večeře
  • Vše pod jednou střechou
  • Procedury v budově

Akce a slevy

  • Sleva 15.00% Akce je platná pro termíny od 29.3.2025 do 24.5.2025. a od 18.6.2025 do 26.3.2026. Sleva platí pro pobyty objednané 45 dnů před nástupem.

Popis

Polopenze       První jídlo: Večeře       Poslední jídlo: Snídaně        4 procedury      Nástupní dny: Po     Ne    

Přijeďte si odpočinout od každodenního stresu a dopřejte svému tělu i mysli dokonalou harmonii.


Obsah balíčku

Pobyt Lázně pro všední dny zahrnuje na osobu:

  • ubytování ve zvolené kategorii pokoje na min. 4 noci
  • polopenze - snídaně i večeře formou bufetů - možnos přikoupení obědů v rámci nepovinné služby
  • uvítací nápoj
  • 1x káva a zákusek
  • pitná kúra přímo v hotelu - pramen Josef

Léčebný program v ceně pobytu:

  • konzultace s lékařem v průběhu pobytu
  • 1x klasická částečná masáž (20 min.)
  • 1x vodní masáž - hydroxeur
  • 1x parafínový zábal rukou
  • 1x solná jeskyně (50 min.) - pouze u pobytu na 5 nocí

Bonusy

  • 1x láhev minerální vody na pokoji v den příjezdu/pokoj
  • vstup do wellness světu Aglaja (bazén, whirlpool a sauny)
  • využití fitness centra
  • wellness set (župan a pantofle) po dobu pobytu
  • zapůjčení Nordic Walking holí

AKCE:

  • plná penze za cenu polopenze pro všechny léčebné pobyty od 6-ti nocí od 2.2. do 1.3.2025

Poznámky

  • nástupní den na pobyt: neděle nebo pondělí (odjezd není možný v sobotu)
  • parkování u hotelu (nutno rezervovat předem, platba na místě): 450 Kč/noc
  • parkování v parkovacím domě (nutno rezervovat předem, platba na místě): 175 Kč/noc
  • poplatek za klimatizaci (dle dostupnosti v den příjezdu, platba na místě): 375 Kč/pokoj/noc

PŘÍPLATKY ZA DĚTI:

  • 0 - 2,99 let: zdarma (dětská postýlka zdarma na vyžádání)
  • 3 - 12,99 let: sleva 50% z ceny dospělé osoby (sleva se vztahuje i na povinné příplatky)
  • od 13 let: cena dospělé osoby

Procedury jsou poskytovány pouze osobám starším 18 let.


Místní poplatky

Místní poplatek činí 50.00 Kč /osoba/denkterý hradí klient na recepci hotelu. Poplatek nehradí osoby mladší 18 let, osoby nevidomé, držitelé průkazu ZTP/P a jejich průvodci.

Storno podmínky hotelu

Mírné
Přísné
do 15 dnů před nástupem
Bezplatné storno
Možnost přesunu termínu bez dalších poplatků
Od 14 do 6 dnů před nástupem
10.00% z ceny nečerpaných služeb
Od 5 do 1 den před nástupem
50.00% z ceny nečerpaných služeb
Od 1 do 0 dni před nástupem
100.00% z ceny nečerpaných služeb

Při předčasném odjezdu se za nevyčerpané služby neposkytuje žádná finanční náhrada.


Ceník příplatkových služeb

Příplatek za oběd
formou bufetu
Od 29.11.2024
do 3.4.2025
Od 4.4.2025
do 26.3.2026
Dospělí120 Kč250 Kč

* Ceny jsou uvedeny za osobu a noc

Příplatek za oběd
formou bufetu
Od 28.9.2023
do 3.4.2025
Dospělí125 Kč

* Ceny jsou uvedeny za osobu a noc


Grandhotel Nabokov - Fasada-2Grandhotel Nabokov - 19-51-Nabokov den lobbyGrandhotel Nabokov - 23-09-Nabokov_RestaurantGrandhotel Nabokov - 19-51-Nabokov11168Grandhotel Nabokov - 19-51-Nabokov den 21200+ 63 dalších fotek

Dárkový poukaz

Objednat pobyt jako dárek

V tento moment příjímáme pouze elektronické rezervace.

Po - Pá: 8:00 - 16:00
So: 10:00 - 15:30
Ne: zavřeno pro telefonické rezervace

Email

Zpět na informace o hotelu

Recenze

94%Perfektní (Založeno na 33 hodnocení)
(33)

- 12.6.2024 -

Zdeněk B.

(#85560)

"Velmi spokojeni"

Odpověď:
Vážená klientko, velmi Vám děkujeme za krásné a pozitivní hodnocení. Jsme rádi, že jste si pobyt u nás užili a budeme se v budoucnu těšit na Vaši další návštěvu.
S přáním všeho dobrého a s pozdravem
tým Grandhotelu Nabokov
Štěpánka Petrjanošová, FOM
- 11.6.2024 -

Jiří V.

(#78331)

"Rád se budu vracet.Naprostá spokojenost.Doporučuji. Jiří Veit"

Odpověď:
Vážení klienti, velmi vám děkujeme za pozitivní zpětnou vazbu. Těší nás vaše spokojenost a pevně věříme, že se k nám brzy vrátíte.
S přáním všeho dobrého a se srdečným pozdravem
tým Grandhotelu Nabokov
Štěpánka Petrjanošová,FOM
- 3.3.2024 -

Petr J.

(#81533)

"Po celou dobu pobytu u Vás jsme nenašli chybu, mockrát Vám za to moc děkujeme manželé Jeráčkovi"

Odpověď:
Vážení manželé Jeráčkovi, děkujeme za krásnou zpětnou vazbu, která je pro nás povzbuzením a odměnou. Doufáme, že se k nám zase někdy vydáte.
Přejeme mnoho zdaru a radosti.
Štěpánka Petrjanošová, GRM
- 28.11.2023 -

Hana C.

(#74739)

"Překrásný pobyt a relaxace. personál až neuvěřitelně vstřícný. Děkujeme a určitě se vrátíme. S pozdravem H.CH."

- 27.9.2023 -

Jana V.

(#70842)

"Bylo to naprosto dokonalé"

Odpověď:
Vážená paní Vojkovská,

chtěli bychom Vám poděkovat za Vaši nedávnou návštěvu našeho hotelu a za Vaši pozitivní recenzi.
Jsme velmi potěšeni, že jste si u nás užili svůj pobyt a ocenili naše služby a pohostinnost.

Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a také nás inspiruje a motivuje k poskytování ještě lepšího servisu.
Pokud budete mít v budoucnu nějaké další požadavky nebo přání, neváhejte nás kontaktovat.

Doufáme, že Vás brzy u nás opět přivítáme a že Vaše další návštěva bude stejně příjemná jako ta předchozí.

S pozdravem,
Filip R. (obchodní oddělení)

Nevybral jste si? Prohlédněte si naší další nabídku


Adresa

Ibsenova 183/3,
35301 Mariánské Lázně