Lázně Beethoven

Recenze Lázně Beethoven

Lázně Teplice v Čechách

Lázně Beethoven - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

94%Perfektní (Založeno na 191 hodnocení)
(191)

- 21.4.2025 -

Eva S.

(#93681)

"S pobytem jsem byla velmi spokojená "

- 15.4.2025 -

Helena H.

(#98526)

"vše dobré, ale parkování a hlavně placení pakování to je hrůza."

- 14.4.2025 -

Jaroslava K.

(#96699)

"Veliká pochvala personálu na recepci a jídelně .Ubytovani jednoduché a úzké postele. Bazen krásný"

- 14.4.2025 -

Machurková M.

(#98315)

"S pobytem jsem byla velmi spokojená, určitě se vrátím ????"

- 10.4.2025 -

František T.

(#97899)

"NEMA CHYBU"

- 7.4.2025 -

Marie S.

(#97264)

"vše bylo v pořádku , jen snídaně by mohly být od 7.00 k vůli ranním procedůrám"

- 2.4.2025 -

Ing. Pavol P.

(#94631)

"Postele v pokoji byly příliš tvrdé a úzké, jinak vše OK"

- 31.3.2025 -

Jarmila R.

(#94137)

"Pobyt předčil naše očekávání, vše bylonaprosto perfektní."

- 31.3.2025 -

Jaromír M.

(#99784)

"Velmi spokojen."

- 20.3.2025 -

Zdeněk T.

(#96994)

"Ochota lékařky byla moc podpruměrná a arogantní hnus"

- 6.3.2025 -

Dana Č.

(#94131)

"Pobyt se nám velmi líbil, včetně procedur. "

- 5.3.2025 -

Rostislav M.

(#94029)

"Pobyt v pohodě. "

- 3.3.2025 -

Eva K.

(#94983)

"Byli jsme velmi spokojeni, uvítala bych jen možnost výběru: mám na mysli fitness, který absoultně nevyužiji, místo toho bych uvítala třeba nějaké kondiční cvičení. "

Odpověď:
Děkujeme za Vaši milou recenzi.
Procedury ve wellnessových pobytech jsou stavěny spíše na individuální procedury, které jsou dle našich zkušeností klienty vyhledávány. Pro krátké pobyty zatím o zařazení kondičního cvičení neuvažujeme.
- 2.3.2025 -

Eva K.

(#93724)

"Vše bylo v naprostém pořádku, personál ochotný, vstřícný."

- 27.2.2025 -

Josef F.

(#94467)

"S pobytem jsme byli spokojeni. Ubytování, stravování, služby i procedury probíhaly k plné spokojenosti. Personál byl vlídný a vstřícný. Kladně hodnotíme perfektní a podrobné informace o všem při příjezdu a hlavně písemně zpracované podrobné rozpisy všech procedur i organisace v jídelně. Problém byla v začátku orientace v domě Bethoven, trošku jsme bloudili, což po jednom dnu pominulo. Každý kdo úspěšně absolvuje pobyt v lázeňském domě Bethoven by měl obdržet na památku nějakého "Bludišťáka". Bylo by to milá upomínka na pobyt. Protože se nám líbil pobyt, město i okolí plánujeme si vše zopakovat někdy v létě. Děkujeme. Fridrichovi "

- 30.1.2025 -

Nadja G.

(#94114)

"Im ganzen sehr zufrieden: Essen, Freundlichkeit des Personals und all121e Anwendungen. Zu verbessern wäre das Licht im Zi. 121 : zu dunkel zum Lesen "

Odpověď:
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir werden das Licht im Zimmer überprüfen lassen.
- 21.1.2025 -

Draga M.

(#94893)

"Moc se nám u vás líbilo. Krásné čisté prostředí a nádherné Termálium. Co nám vadilo? Voda v Termáliu byla chlórovaná (poměrně hodně, rudé pálivé oči) a jelikož se jedná o vřídelní horkou vodu, tak to jsme opravdu netušili. Nikde se to v letácích totiž neuvádí a to je pak nepříjemné zjištění, zvláště pro alergiky, kteří to ale vůbec zde nečekají. Mělo by to být v prospektu určitě uvedeno, protože to je celkem neobvyklé, protože hodnota vody je pak snížena na obyčejnou bazénovou vodu jen trochu teplejší a léčivou vlastně jen tím, že je teplejší."

Odpověď:
Dobrý den, děkujeme za Vaši milou recenzi.
V bazénu využíváme termální minerální vodu přímo ze zdroje, její teplota při vstupu do bazénu ze zdroje je 41 stupňů. Mikrobiologie vody v bazénu odpovídá nejnáročnějším hygienickým normám. Množství chlóru nemůže být dle legislativního nařízení nižší než zákonem daná mez. Složení volného chlóru je v normě a v souladu s platným zákonem, kombinovaný chlor je v souladu s platnou legislativou udržován pod limitem 0,3 mg/l. Dle zákona č. 238/2011 Sb. provádíme periodické rozbory jednou za dva týdny. Jelikož je toto dáno zákonem o hygienických opatření ve veřejných bazénech, není toto uváděno jako samostatná informace. Těmito hygienickými opatřeními se nijak termální voda neznehodnocuje, její léčivé účinky nejsou nijak sníženy.
- 16.12.2024 -

Petr J.

(#93413)

"Byli jsme spokojeni se vším bez výhrad a moc za to děkujeme, všem budeme doporučovat manželé Jeráčkovi"

- 15.12.2024 -

Ladislav L.

(#91147)

"Lázně Beethoven jsou špičkové a byli jsme moc spokojeni. Ostudou těchto lázní však je jakým způsobem ošetřují pacienta po termální koupeli před masáží. nějak na Vás hodí prostěradlo a v tomto mokrém prostěradle Vás uloží na lůžko s igelitovou plenou, přehodí přes Vás jaksi deku takže někde Vás kouše tato deka, jinde studí mokré prostěradlo a jinde zebe vnější chlad. Sestra se mezitím nudí. Pamatuji doby, kdy na lůžku bylo připravené suché prostěradlo, pod ním deka a sestra Vás odborně uložila tak, aby nic nekousalo ani nestudilo. Tato procedura je jedna z nejdůležitějších a metoda ostudná. Děkuji za pochopení L. Langr"

Odpověď:
Děkujeme za Vaši milou rezenci, jsme rádi, že se Vám u nás naše služby líbí. Váš poznatek ohledně mokrého zábalu po koupeli jsem předala vedoucímu balnea k prošetření a upozornění masérek na tuto skutečnost. Věříme proto, že tato situace se již opakovat nebude.
- 21.8.2024 -

Daniela K.

(#81299)

"Ubytování jsme byli ve 3.patře pod střechou.Bylo opravdu hodně teplo.Klimatizace ani větrák nebyl k dispozici. Večeře začínají hodně brzy,jedná se o raut,ale sami se nemůže obsloužit. S personálem jsme nejednali,proto nemohu hodnotit.Na recepci při příjezdu plnili své povinnosti dobře."

Odpověď:
Velmi děkujeme za milou zpětnou vazbu stran recepčních. Jsme si vědomi toho, že v horkých dnech může být vnímána vyšší teplota na pokoji jako nepohodlná. Vždy je na recepci možnost zapůjčení pokojového ventilátoru. Večeře se podávají formou bufetu od 17:30 do 20:00, je vždy na klientovi samotném, jakou hodinu k návštěvě večeře zvolí. Teplý bufet je obsluhován personálem, a je vždy možnost si zvolit, co klientovi chutná, a toto si samozřejmě mlže i přidat. Věříme, že pobyt u nás se Vám líbil, a že jsme mohli přispět k Vašemu odpočinku.
Předchozí1234...


';