"Spokojeni, personál vstřícný a příjemný."
"Velmi dobrý pobyt."
"S pobytem jsme byli naprosto spokojeni - bez připomínek."
"Lázně pobyt jsem si užila jen televize na mém pokoji neměla kvalitní příjem signálu. To je jediný minus. S pozdravem .M.Procházková"
"Pobyt nebyl špatný, vadilo mi jedině, že za poměrně velkou cenu zájezdu jsem neměla právo na župan, pití minerální vody a dokonce jedna sestra mi odmítla poskytnout informací,kde se pramen v budově nalézá. Nejlepší na lázních byly hudební večery klavíristy.."
"Velice spokojen"
"Byly jsme obě moc spokojené."
"Výborné, ráda se tam vrátím."
"Dobrý den. S rezervací do hotelu Beethoven byla velmi spokojená, Komunikace s rezervačním oddělením úžasná, vše rychlé k mé spokojenosti. Služby na vysoké úrovni, Mistr Beethoven by měl radost jako já. Děkuji za krásný pobyt! "
"Velmi spokojení."
"Pobyt byl pro nás příjemným zpestřením našeho žití, snad by mohl být pro nás důchodce samoplátce levnější, zvláště, když nás teď inflace posílá na mizinu. Opakovaná či častější lázeňská péče je pak pro nás nedostupná. Bazén i jeskyně - bezvadné Ostatní procedury nemůžeme hodnotit, v našem balíčku byla jen jedna příjemná masáž a koupel "
"Děkujeme za pobyt. Je mi líto, ale hodnocení procedur snižuji v důsledku zkrácené masáže po termální koupeli. Nějakou chybou nebyla masérka informována, že po odpočinku má být ještě masáž a protože hned po masáži následoval pobyt v solné jeskyni, byla masáž zkrácena. Potvrzeno i od kolegyně, která se účastnila stejné masáže. U stravování bychom ocenili spíše "samoobsluhu" a nějaký typ sladkého po večeři, klidně jednoduché řezy apod. Na druhou stranu nápoje k večeři včetně kávy jsou velmi milý a příjemný benefit. Děkujeme"
"Byli jsme velmi spokojeni"
"V zásadě spokojeni."
"Pobyt byl krátký, ale všechno bylo OK."
"Byla jsem velice spokojená a to jsem u vás byla už potřetí. Měla bych však jednu drobnou poznámku a to, že v lázeňsk=m zařízení, kde je třeba, aby si klient neustále hlídal přesný čas , by bylo dobré umístit jak ve veřejných prostorách tak na pokojích více měřidel času, tedy hodin. Klinet se většinou pohybuje bez vlasních hodinek a často i bez mobilu, protože by je při procedůrách musel odkládat a hlídat, aby nebyly vystaveny vodě či elektrickému nebo magnetickému poli. Prostě, chce to více hodin na pokoje i do společných prostor. "
"Byla jsem velice spokojena a ráda znova přijedu,veškeré služby a přístup personálu byl na jedničku."
"Dobrý den, v Lázeňském domě Beethoven jsem byla již podruhé a byla jsem zde velmi spokojená. Personál je milý a vstřícný, kuchyň vynikající. Bucharová Kafková"
"Bylo to super. Na podzim zopakujem. Díky."
"lázně v Teplicích v Čechách jsme již navštívili a tak v porovnání tentokrát bychom měli připomínku týkající se stravování. V jídelníčku nebylo zahrnuto žádné ovoce, ani dezert, jak bylo uvedeno v nabídce. co se týká ubytování, bylo pěkné, pouze lůžka v pokoji byla umístěna nevhodně tak že nebylo možné se dívat na TV přímo, pouze ze strany. vše ostatní bylo OK."
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.