"Dobrý den. Velmi se nám u vás líbilo. S ohledem na vámi plánovanou rekonstrukci Bertiných lázní nám prosím dejte předem vědět, kdy lázně opět zprovozníte, abychom k vám mohli znovu přijet. Ladislav a Ludmila Tichých z Prahy"
"Pobyt v Bertiných lázní jsme si užili, hlavně také proto, že nám byly dobře naplánované procedury a mohli jsme ještě navštívit zámek i pivovar . Příště by to chtělo na více dní."
"S pobytem jsme byli spokojeni"
"Vše proběhlo v pořádku podle našich očekávání jak s ubytováním , tak i s procedurami. Jídlo bylo chutné, ale příliš klasická nabídka. Uvítala bych větší nabídku nemasových jídel, obilných kaší apod. Ale také dobré šunky místo několika trvanlivých salámů a párků. "
"Až na poruchu vody, a tím i přesuny procedur, bez problémů."
"spokojenost"
"Byli jsme spokojeni s milým prostředím, ochotou personálu a hlavně s procedurami."
"Ubytován přiměřené době a účelu pobytu, stravování na velmi dobré úrovni, přivítali bychom více jídel s nižší kalorickou hodnotou. Výběr jídel velmi dobrý, v Třeboni,kraji rybářském, by mohla být ryba na jídelníčku častěji. Personál ochotný a příjemný, vstřícný k přáním i řešení drobných pochybení klientů, velmi kladně hodnotíme třídění odpadů. Jako samoplátce velmi vysoko hodnotím rozplánování procedur, zbývá čas i na další relaxační aktivity - procházky, bazén, sauna a pod. "
"Vše v pořádku."
"průměr"
"spokojenost se vším"
"Při obsazování pokojů se nebere zřetel na samoplátce, byla jsem ubytována v pokoji s výhledem na kouřící komín. Podle mého názoru nejhorší jednolůžkový pokoj v hotelu."
"Byla jsem u vás ubytována 3 týdny v jednolůžkovém pokoji č. 103, který byl sice v tichém místě ale z pokoje byl výhled jen na protější budovu a¨ kouřící komín. Ani jsem neviděla ven, jaké je počasí. Při obsazování pokojů se vůbec nebere zřetel na to, že samoplátce by si zasloužil alespoň pobyt s výhledem."
"Zažíli jsme příjemné chvíle,. Děkujeme za vstřícný přístup a milé jednání ze strany vašeho personálu. Prostředí lázní i ubytování nemělo chybu. Ještě jednou děkujeme a budeme doporučovat svým známým."
"Při příjezdu se nedaly zavřít dveře u sprchového koutu, opravář přišel asi třetí den. "
"Pokoje jsou poměrně malé, v loni bylo v lázních Aurora stravování ještě o něco lepší."
"Dobrý den. Byla jsem poprvé v životě v lázních . Procedůry se mi moc líbily a možnost využití bazenu také.. S pokejem už to bylo horší. Větrák , který se automaticky spouští při rozsvícení světla do koupelny může budit v noci spolubydlící. Televize také neměla čistý příjem. Lednice mi doma také tolik nehučí, i když mám větší. To vše jsou celkem prkotiny. Nejhorší pro mne bylo chování recepčních. I když se tvrdí, že jsou to o proti Lázním Aurora, lázně domácího typu, tak jejich chování tomu neodpovídalo. V den příjezdu nás ubytovávali způsobem, který první dojem při vstupu určitě pokazil. Bez úsměvu, jako kolovrátek. Při dotazech na místní dopravu, na vánoční mše , nic. Jen pan portýr by zasluhoval jedničku. Co se týče jídla, to bylo moc dobré a hodně, Jen při vánočním pobytu bych čekala jiné stolování. Malá svíčka a jiné prostírání po celý pobyt, nejen na Štědrý den. Za dárečky moc děkuji. I když nevím, jak se komu rozdělovaly. Jedni prý dostali i pivo či brusinkový likér. my dostaly dezertní příbory- hezké- a kalendář, který určitě kvůli rozměrům spousta lidí na pokojích zanechala či vrátila , stejně jako já. S malým zavazadlem do vlaku by to šlo špatně přivézt domů. Ještě co bych změnila- zbytečně moc velké teplo. Všude. Ptali jste se mne na hodnocení. Tak jsem napsala jak jsem pobyt hodnotila já. Přeji do Nového roku hodně spokojených klientů a úsměv v duši, když někdy není na tváři. M. Lebedová"
"Skvělé!"
"Velmi. Jiří Ebenhoh"
"S pobytem jsme byli velmi spokojeni."
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.