Hotel Zlatá hvězda

Recenze Hotel Zlatá hvězda

Lázně Třeboň

Hotel Zlatá hvězda - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

92%Perfektní (Založeno na 191 hodnocení)
(191)

- 30.8.2024 -

Dana L.

(#87871)

"S pobytem jsme byli spokojeni. Procedury jsme neměli."

- 19.8.2024 -

Martin N.

(#86272)

"Pobyt v naprostém pořádku. Ochota personálu která se jen tak nevidí. Rádi přijedeme znovu."

Odpověď:
Velmi děkujeme za Vaše hodnocení, které nás těší.
- 13.8.2024 -

Alice Š.

(#86434)

"Velmi krásný hotel přímo v centru Třeboně. Čistota, ochota, chutná strava. Doporučuji,"

Odpověď:
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, které nás velmi těší.
- 10.8.2024 -

Jan P.

(#88093)

"prodej jednoho litru vody z vodovodu za 79 Kč je nemorální"

- 10.8.2024 -

Zdeněk B.

(#84885)

"velmi pěkné a velmi profesionální přístup celého personálu"

Odpověď:
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, které nás velmi těší.
- 21.7.2024 -

Helena B.

(#86788)

"Velmi mi vadilo, že se při vstupu do koupelny ihned rozsvítilo světlo, nepříjemné zvláště v noci, když potřebuji na toaletu, světlo zbytečně svítí snad pět minut, hučí větrák. Ovšem když se sprchuji, tak zhasne, když si myji při sprchování i hlavu, tak mi tato doba nestačí. Vodu vypínám. Tak jsem byla najednou potmě, vylezla ze sprchy, zamávala rukou a rozsvítilo se. Tak to tedy byla zábava... Polštáře mají boule. Vzduch na chodbách ve druhém patře pod střechou na umření, zavřená okna, někde nebyla ani klička, abych mohla otevřít. V nabídce zaplaceného menu k večeři nebyly ani jednou těstoviny nebo rýže jako příloha, nabízelo se hodně smažené, byť sumčí nebo kapří, květák.. brambory nebo hranolky a salát. Ve vedru nepotřebuji polévku, stačilo by kvalitní hlavní jídlo a místo těžkého dezertu, který jsem stejně jako polévku nejedla, kopička sorbetové zmrzliny. Wellness jsem vzhledem ke změně mého programu nečerpala. Takže když to shrnu, děkuji za pobyt, příště už ne. Personál je milý a ochotný."

Odpověď:
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Pohybové senzory v koupelnách, které zapínají či vypínají osvětlení a ventilaci jsou standardně používaným řešením a dle Vašeho popisu fungují správně, kromě jejich dosahu, který zvýšíme. Vaši představu o změně složení pokrmů k večeři proberu s šéfkuchařem. Děkuji za pochvalu personálu, vážíme si toho.
Petr Šot, ředitel hotelu
- 10.7.2024 -

Blanka K.

(#86565)

"Třeboň je krásná a hotel je umístěný v jejím středobodu, takže jsme to měli všude blízko a přímo na náměstí se odehrával kulturní program, který jsme mohli sledovat z okna pokoje. Byla jsem naprosto spokojená. Jediné, co je trochu složitější, je parkování pod hrází, které je od hotelu relativně daleko."

Odpověď:
Dobrý den, děkujeme za Vaše milé hodnocení. Pro příští návštěvu doporučuji zamluvit si parkování přímo u hotelu.
- 9.6.2024 -

Vlasta J.

(#80035)

"Maximální spokojenost se vším."

Odpověď:
Velmi děkujeme za Vaše hodnocení.
- 8.6.2024 -

Lenka I.

(#84018)

"Velice spokojeni, moc milý personál"

Odpověď:
Děkujeme za Vaše milé hodnocení.
- 25.5.2024 -

Drahomíra M.

(#82034)

"spokojenost"

- 18.5.2024 -

Josef U.

(#81666)

"Až na matrace velmi"

- 8.5.2024 -

Jana N.

(#79668)

"Velmi spokojeni."

Odpověď:
Děkujeme za Vaše hodnocení, které nás velmi těší.
- 29.4.2024 -

Marie S.

(#81431)

"S pobytem jsme byli velice spokojeni.Příjemné vystupování personállu,čisté pokojei ostatní prostory hotelu.Jen počasí nám bohužel nevyšlo,byla zima."

- 15.4.2024 -

Václav K.

(#82067)

"Vše bylo perfektní."

Odpověď:
Děkujeme za Vaše hodnocení.
- 2.4.2024 -

Věra Č.

(#80001)

"Dobrý den, s pobytem jsem byla velice spokojená, není asi nic, co bych mohla vytknout co se týče stravy, čistoty, personálu, wellness služeb. Pouze pokoj je velice malý a chyběl mi odkládací prostor, kam by se nechalo uložit to nejnutnější. Delší pobyt v takovém pokoji - číslo 207 - si neumím představit, je to "bydlení v kufru" a ubírá to velice na útulnosti a pohodlí ubytování. "

- 25.3.2024 -

Jiřina M.

(#80446)

"Dobrý večer, nemáme připomínek k ubytování, ani ke stravování, vstřícnost personálu také na úrovni. Celková spokojenost, děkujeme S pozdravem Jiřina Mudrová"

Odpověď:
Velmi děkujeme za Vaše hodnocení, kterého si vážíme.
- 18.3.2024 -

Jaroslav F.

(#82358)

"Velmi spokojen."

- 3.3.2024 -

Marie M.

(#80582)

"S pobytem jsme byli spokojeni."

- 17.2.2024 -

Roman H.

(#82274)

"Skvělá obsluha v restauraci, výborné jídlo a ochotný personál. "

Odpověď:
Velmi děkujeme za Vaše hodnocení, kterého si vážíme.
- 17.2.2024 -

Dana V.

(#79233)

"Ve wellness mi chyběla velká pohodlná nerezová vana na horkou slatinnou koupel. S masážemi jsem naopak byla velmi spokojená."



';