Lázně Aurora

Recenze Lázně Aurora

Lázně Třeboň

Lázně Aurora - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

94%Perfektní (Založeno na 1496 hodnocení)
(1496)

- 19.7.2017 -

Jana B.

(#16521)

"S pobytem jsme byli velmi spokojeni. "

- 19.7.2017 -

Markéta T.

(#17302)

"Dobrý den,s pobytem u Vás jsme byli s manželem moc spokojeni a chystáme se k Vám i příští rok :-). "

- 17.7.2017 -

Jiří V.

(#16703)

"Dobrý večer, s pobytem v lázních Aurora jsme byli velmi spokojeni. Lázně jsou v krásném a klidném prostředí. Výborná kuchyně, velmi ochotný a příjemný personál, všude čisto. Již podruhé jsme zvolili balíček RELAX, který nám velmi vyhovuje. Rádi si pobyt v lázních zopakujeme. "

- 16.7.2017 -

Vlasta Z.

(#17997)

"S pobytem jsme byli vcelku spokojeni. Akorát v pokynech jsme měli, že procedury v balíčku může měnit jen lékař ze zdravotních důvodů, ale bylo mi lékařkou řečeno, že to měnit nelze. Také nás pobavila cedule u hotelu půjčovna kol a když jsme si šli kola půjčit, tak nám paní sdělila, že kola nepůjčují. Ale to jsou maličkosti jinak se nám pobyt moc líbil."

- 13.7.2017 -

Irena Ř.

(#17668)

"Velmi spokojená. Jen je špatné, že neexistuje doprava z centra k Auroře /kromě výletního vláčku/. Taxi z Aurory funguje, ale z centra do Aurory nikoliv. Taxi nechytnete a ani po předchozí domluvě nepřijede. "

- 10.7.2017 -

Marie O.

(#18139)

"Byla jsem velmi spokojena jako vždy."

- 6.7.2017 -

Eva T.

(#16626)

"Celkově jsme byly s pobytem spokojeny."

- 13.6.2017 -

KAREL H.

(#18250)

"Byl sem nadmíru spokojen. Děkuji za krásný pobyt a už se těším na další náštěvu lázní."

- 26.5.2017 -

Stanislav B.

(#17067)

"po všech stránkách spokojen"

- 19.5.2017 -

Vladimíra S.

(#17490)

"S pobytem v areálu, léčebnými procesy jsme byli velmi spokojené, personál lékařský,,masérský, obslužný byl na odborné a komunikativní úrovni, děkujeme. Pobyt byl velmi příjemný, počasí se nedá vždy ovlivnit, ale to patří k věci. Věříme, že zde nejsme naposledy ještě jednou poděkování za poskytnuté služby."

- 14.5.2017 -

Danuše M.

(#16624)

"Byli jsme v lázních poprvé a byli jsme velmi spokojeni. Pouze bychom doporučovali, kdyby se názvy procedur shodovaly s názvy na dveřích ordinací, občas jsme bloudili. A ještě drobnost - polštáře byly příliš veliké a masivní, nedalo se na nich spát. Druhý den nám je ale paní, která měla naše patro na starosti, s ochotou vyměnila za menší. S pozdravem Marusičovi "

- 12.5.2017 -

Jiří R.

(#17156)

"Pobyt jako vždy OK."

- 5.5.2017 -

Naďa N.

(#16667)

"S pobytem jsem byla velmi spokojena, pouze jeden den netekla voda. Bylo však možné zvolit si jiný termín procedur. Pracovníci maximálně vycházeli vstříc."

- 5.5.2017 -

Bohumil T.

(#16741)

"Pobyt ovlivňuje více faktorů včetně počasí ale to asi zatím neumíme ovlivňovat, takže pobyt v tomto termínu nebyl zrovna povedený ale jinak uspokojivý."

- 4.5.2017 -

Jan S.

(#17384)

"Velice dobrý zážitek, krásné prostředí i okolí v Třeboni"

- 3.5.2017 -

Josef Z.

(#17272)

"Byl jsem spokojen s pobytem a se vším ostatním.Jezdíme do Maďarska a nevíme vlastně co máme za kopcem(příroda,procedury a personál OK)"

- 3.5.2017 -

Václav J.

(#16987)

"s pobytem velká spokojenost"

- 3.5.2017 -

Renata C.

(#17178)

"S pobytem spokojená, jen vstup do sauny by mohl být společný ."

- 2.5.2017 -

Danuše R.

(#16878)

"Dobrý den, s pobytem, službami a procedurami jsem byla maximálně spokojená. Uvítala bych trochu větší výběr jídel v lázeňské jídelně. S čím jsem ale byla absolutně nespokojená, byla údajně slavností večeře servírovaná v restauraci Harmonie v neděli 16. 4. . Jídlo nekvalitní, vysušené, bez chuti. Zákusek mazanec se šlehačkou byl též poněkud nestandardní. Způsob konzumace tohoto pokrmu jsme konzultovali se sousedy vzájemně. Personál se o mne začal zajímat, až když jsem se zeptala zřejmě paní provozní (která byla ale velice milá), zda mě snad obsluha nevidí. Rovněž mi vadilo, že během této večeře byla restaurace otevřena pro běžné hosty, takže do slavnostního stolování to mělo skutečně daleko. Vzhledem k tomu, že jsem byla v Auroře o vánocích, tak mám možnost srovnání. Tehdy to bylo perfektní. Štědrovečerní večeři, servírované v lázeňské jídelně, se nedalo absolutně nic vytknout. Od chutných jídel (na rozdíl od velikonoc byl výběr) až po dokonalou obsluhu. Vzhledem k tomu, že do Aurory jezdím opakovaně, tak jsem asi 2x v Harmonii byla na obědě. Velká chyba! Tolik k mému hodocení. Srdečně Vás zdravím a těším se na další pobyt v Auroře, který bych měla absolvovat v srpnu t. r. Danuše Radostová "

- 4.3.2017 -

Vlasta I.

(#16614)

"Byly jsme velmi spokojene, na podzim se chystáme do lázní znovu."



';