"S pobytem, procedurami i personálem jsme byli spokojeni. Nedostatkem byly pouze dlouhé čekací doby mezi jednotlivými chody u Štědrovečerní večeře a zejména způsob placení pití u všech večeří. Trvalo dlouho, než si nás paní "kasírka" vůbec všimla, takže se muselo osobně dojít k pokladně a vystát si tam frontu. Vhodnější by bylo každé dvojici zaznamenat útratu přímo do PC a ke konci pobytu ji vyúčtovat, nebo řešit placení operativněji (více kasírujících apod.) "
"Byli jsme spokojeni k úplné spokojenosti nam chyběl v hotelu automat na kávu"
"Pobyt byl výborný."
"Zupany na pokoji vlhké, v saune hluk z bazénu, omeleta se zeleninou- horsi jsem nejedla, masaz skvela a personál velmi vstřícný. "
"Tento hotel jsme navštívili již vloni, což svědčí o tom, že spokojenost byla."
"Zarazil nás retro styl vybavení pokoje nábytkem z 80. let. Snídaně měly na hotel deklarovaný 4**** podprůměrný sortiment. Káva v termoskách zanášená ke stolu. Množstvím vyšla přesně na celkem 2 šálky. Ještě , že přítelkyně pila jen pomerančový nápoj, tedy mi svůj šálek kávy přenechala. Na základě snídaně jsme raději večeře absolvovali v centru, Na recepci ani nebyl žádný automat na chl. nápoje, návu , nic. Na druhou stranu volný vstup do bazénu a ochotu personálu hodnotíme velmi pozitivně. Celkový dojem však v poměru cena/ výkon = odřená 3 "
" Pobyt ve vašem hotelu byl příjemný a na úrovni.S personálem jsme byli také spokojeni a děkujeme za ochotu.Dík patří i paní uklizečce za vstřícnost. "
"Velmi příjemný a ochotný personál. Velmi chutné jídlo,krásně naservírované. Zvlášt bychom chtěli pochválit dva mladé učně- Patrika a Martina za velmi pěkné chování k nám hostům. Děkujeme Hanzlovi z Kladna"
"Snídaně dobré, široký výběr- č.l. Ale vařené jídlo- hrůza"
"1.Jediný výtah v hotelu je příšerný. I hosté z číny, nechápaly jeho provoz./opakovaně se otevře, zavře, nikam nejede/ 2.Vedení hotelu by si mělo sednout v jídelně k předním stolům u kuchyni. Ten chaos, který vládne u obsluhujícího personálu ,se jen tak nevidí.Strácejí přehled který stůl již obsloužili a kde lidi nebyly obslouženi. Pouze dvě servírky z celého osazenstva byly na úrovni. 3. Vrcholem bylo, kdy nefungoval po dobu pobytu bazén, údajně byl znečištěn. 4. Pokojské na pátém patře velmi ochotné a zaslouží si pochvalu za jejich přístup k hostům."
"Hotel je poměrně v dost v odlehle části Mariánských lázní. V době našeho pobytu nefungovala vinárna, takže ve večerních hodinách nebylo možné si kde posedět. V případě zakoupení si nápojů, na pokojích nebyla lednice. Personál v jídelně byl slušný, ochotný. Protože pobyt byl v tomto hotelu opakovaný, doporučovala bych ho pro rodiny s dětmi, nebo mladší klientelů . Juřičková"
"Hodnocení - OK - nebylo co hanět."
"Pobyt pro seniory se nám moc líbil a doufáme, že si ho zase někdy zopakujeme."
"Ubytování bylo super, personál byl taky příjemný. Avšak ceny už tak příznivé nebyly, ale pro toho kdo si rád připlatí za trošku luxusu... bez problému."
"Byki jsme velmi spokojeni s pobytem 6 dnů v Agricole Mariánské Lázně - pobyt pro důchodce. Rádi bycom si pobyt zopakovali. Sochorovi "
"S hotelem Agricola jsme byli velice spokojeni."
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.