Hotel Royal

Recenze Hotel Royal

Mariánské Lázně

Hotel Royal - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

96%Perfektní (Založeno na 20 hodnocení)
(20)

- 31.8.2024 -

Irena V.

(#85713)

"Díky, byla jsem velmi spokojená."

- 6.2.2024 -

Věra Š.

(#79924)

"Velká spokojenost. Všude čistota, personální velmi ochotný. Ubytování hezké - klid! Velmi chutná strava, kuchař je asi profík. Neomezený vstup do bazénu, bazén úžasný.Spoustu lesních procházek. Věra s Pavlem.D"

Odpověď:
Dobrý den, paní Šilpochová,
moc děkujeme za milou referenci, vždy potěší a je hnacím motorem pro naší další práci. Věřím, že si při příštím pobytu v Mariánských Lázních opět vyberete hotel ROYAL. Za tým hotelu Věra Forstnerová
- 12.11.2023 -

Anna B.

(#76743)

"Všude ochota,bez připomínek "

- 27.6.2023 -

Oldřich H.

(#65903)

"mxmx"

- 24.2.2022 -

Ivana N.

(#55556)

"Velmi spokojena."

- 12.11.2021 -

Jan B.

(#51428)

"Dobrý den, s pobytem jsme byly velmi spokojeni, ochota a vstřícnost personálu neměla chybu, až na jednoho člověka. Vzhledem k tomu, že jsme neměli stálé místo u stolu během pobytu, tak jsme museli vždy čekat až nás někdo usadí. Ani to by nevadilo, až na chování mladého pána (nosil brýle ) cituji " nemám pro vás místo nemohli by jste chodit později"! Toto mě docela dostalo, nebudu chodit na jídlo až se to mladému pánovi hodí. Naopak se musím zmínit o druhé směně kterou asi vedla černovlasá paní nakrátko ostřihaná, jméno nevím. Vždy usměvavá, příjemná a nikdy nebyl problém nás usadit a její profesionální přístup by měl být vzorem pro ostatní. Vždy měla dobrou náladu a tu přenášela i na hosty. "

- 2.11.2021 -

Andrea M.

(#49726)

"V hotelu Royal jsme byli již podruhé. Opět velká spokojenost se vším. Krásně jsme si odpočinuli. Hotel je navíc situován přímo u lesa, v klidné části ML. Naprostý klid. Pobyt jsme v pohodě zvládli i se 2 malými dětmi - 10 let a 2 roky. Děti si užily nejvíce prostory wellness a bazén. Děkujeme celému personálu hotelu za milý a vstřícný přístup. Rádi zase přijedeme. Mahrovi z Prahy"

- 16.10.2021 -

Marie F.

(#50516)

" Jednalo se o velmi příjemný hotel, vkusně zařízený, téměř s rodinnou atmosférou. Pokoj byl pěkný, s nádherným výhledem na město. Personál hotelu, ať již v restauraci, na recepci či u všech procedur byl mimořádně vstřícný, ochotný a milý. Za to jim patří náš dík."

- 30.7.2021 -

Marie N.

(#48356)

"Byli jsme velmi spokojeni.Vstřícnost personálu je úžasná včetně paní primářky Kozlové. Taky musíme poděkovat personálu v jídelně, rychlost obsluhy a vždy s úsměvem. Jediné co musím podotknout je ,že si to nemůžeme dopřát aspoň .občas, vzhledem k ceně a k výši důchodu. Tentokrát nám pomohl státní. příspěvek"

- 7.7.2021 -

Alena H.

(#48757)

"Opravdu velmi spokojeny."

- 2.7.2021 -

Věra K.

(#48357)

"Byli jsme zde spokojeni a proto máme již rezervaci na další pobyt na podzim.Doporučujeme všem."

- 3.6.2021 -

Ja M.

(#48121)

"S pobytem v Hotelu Royal jsme byli moc spokojeni. Příjemný a vstřícný personál, usměvavý, komunikativní. Jídlo vynikajíci. "

- 13.2.2020 -

František K.

(#41167)

"S pobytem jsme byli velice spokojeni. "

- 1.1.2020 -

Ivan R.

(#37948)

"příjemný pobyt,hotel dobře umístěný. "

- 23.8.2019 -

Lenka N.

(#35547)

"Ve všech směrech jsem byla velmi spokojena, děkuji."

- 1.1.2019 -

Zbyněk L.

(#30143)

"Spokojenost odpovídá hvězdičkám. Studená kuchyně *****, teplá kuchyně podle toho, kdo právě vařil. Jídla neochucená, na talíři upravená formou závodní kuchyně-výdej u okýnka. Jedno jídlo (filé) už bylo tak hnusné, že jsem ho musel vrátit a raději zůstat hlady. Velikost porcí průměrná, vzhledem k našemu věku velká. "

Odpověď:
Dobrý den, je nám velice líto, že se o Vaší nespokojenosti s naší kuchyní dozvídáme v době, kdy nemáme možnost vaší stížnost korektně prověřit a udělat potřebné kroky k nápravě. Soudě z reakcí klientů, kteří nám poskytli zpětnou vazbu na naší gastronomii v termínu Vašeho pobytu v našem hotelu si nedokážeme dost dobře představit jak se mohlo stát, že pro Vás byla naše kuchyně takové zklamání.
Ještě jednou prosím přijmětě omluvu a dík za Vaše hodnocení, které nám pomůže zlepšit kvalitu našich služeb.

S pozdravem managment hotelu
- 7.10.2014 -

Anonym

"Prostě spokojenost............."



';