Spa Hotel Felicitas - Mořské pohlazení 3 noci
96% Perfektní (Celkem 182 hodnocení)
Nadmíru spokojeni   Marta P.
Zobrazit více hodnocení

Pobyt Mořské pohlazení 3 noci, 3 noci

Spa Hotel Felicitas

  • Procedury v budově
  • Vnitřní bazén
  • Domácí zvířata
  • Parkoviště

Popis

3 noci      4 dny      Polopenze       První jídlo: Večeře       Poslední jídlo: Snídaně        6 procedur      Nástupní dny: Po     Čt     Ne    

Nemáte čas na dovolenou u moře? Balíček Mořské pohlazení Vám aspoň trochu poůže navodit prázdninovou pohodu.


Obsah balíčku

Pobyt Mořské pohlazení zahrnuje na osobu:

  • 3x ubytování
  • 3x polopenzi (snídaně a večeře formou bufetu)
  • welcome drink
  • pitnou kúru minerální vody Poděbradka

Léčebné procedury v ceně pobytu:

  • 1x mořská předehra Thalgo (75 min.)
  • 1x tělové ošetření Thalgo - Indoceáne (55 min.)
  • 1x přísadová koupel s mořskou solí
  • 1x částečná aroma masáž (25 min.)
  • 1x vonný parafínový zábal na ruce
  • 1x vstup do saunového minisvěta

Bonusy

  • volný vstup do hotelového bazénu ve vypsaných časech
  • relaxační zóna
  • zapůjčení županu včetně pantoflí

Poznámky

  • lázeňský poplatek pro rok 2022 je 30Kč/osoba/noc, platí klienti na místě
  • možnost ubytování v depandance Felicitas (30 m od Spa Hotelu Felicitas, bývalý hotel Orfeus) - pouze na individuální poptávku
  • možno objednat plnou penzi v rámci nepovinné služby 350 Kč/oběd/osoba
  • Thalgo je luxusní a vysoce relaxační tělová kosmetika
  • prostory bazénu byly zmodernizovány a nově byla zapuštěna přímo do  bazénu masážní lavice, která nahradila nefunkční Whirlpool vanu -  teplota  vody 30°C
  • Parkování v podzemních garážích hotelu doporučujeme včas rezervovat (jen 20 parkovacích míst - 200 Kč/auto/noc), vzhledem k omezené dostupnosti parkování v okolí hotelu.
  • Nástupní dny neděle, pondělí nebo čtvrtek.

V případě PLNÉ PENZE se má klient dostavit v časovém rozmezí 12 - 13 hod (kufry zanechá v k tomu určené místnosti a od 14 hod je možné se ubytovat) pobyt začíná obědem a končí snídaní!

V případě POLOPENZE se klient dostaví do 14 hod, pobyt začíná večeří a končí snídaní!


Místní poplatky

Místní poplatek činí 30.00 Kč /osoba/denkterý hradí klient na recepci hotelu. Poplatek nehradí osoby mladší 18 let, osoby nevidomé, držitelé průkazu ZTP/P a jejich průvodci.

Storno podmínky hotelu

Mírné
Přísné
do 21 dnů před nástupem
Bezplatné storno
Od 20 do 7 dnů před nástupem
50.00% z ceny nečerpaných služeb
Od 6 do 0 dni před nástupem
100.00% z ceny nečerpaných služeb


Spa Hotel Felicitas - 16660_2Spa Hotel Felicitas - Recepce II NSpa Hotel Felicitas - Bazen2 NSpa Hotel Felicitas - Superior II NSpa Hotel Felicitas - Restaurace 2 N+ 60 dalších fotek

V tento moment příjímáme pouze elektronické rezervace.

Po - Čt: 8:30 - 18:00
Pá: 8:30 - 16:00
So: 10:00 - 15:30
Ne: zavřeno pro telefonické rezervace

27.12. 9:00 - 14:00
28.12. a 29.12. zavřeno
30.12. 9:00 - 14:00
31.12. a 1.1.2025 zavřeno

Email

Zpět na informace o hotelu

Recenze

96%Perfektní (Založeno na 182 hodnocení)
(182)

- 4.1.2025 -

Marta P.

(#93480)

"Nadmíru spokojeni"

Odpověď:
Dobrý den pane Pašku, děkujeme za Vaši krásnou recenzi! Jsme moc rádi, že jste byli spokojeni se službami našeho hotelu. Budeme se těšit na Vaši další návštěvu!
S pozdravem, Petra Slámová, Obchodní ředitelka
- 30.12.2024 -

Renata V.

(#89828)

"Méně klientů na večeři nebylo kde se posadit/3osoby/"

- 26.12.2024 -

Eva J.

(#92075)

"Opakovaný pobyt,jako vždy úžasný.????Nemáme co vytknout.Byli jsme moc spokojení. S průběhem rezervace také velká spokojenost.????"

- 19.11.2024 -

Veronika B.

(#90431)

"velmi milé prostředí, ochotný personál, čisté všechny prostory hotelu"

Odpověď:
Dobrý den pane Bendáři,
děkujeme za vaši milou recenzi! Jsme rádi, že vás zaujalo naše prostředí, ochotný personál a čistota našeho hotelu. Spokojenost našich hostů je pro nás prioritou a váš pozitivní zpětná vazba nás velmi potěšil. Doufáme, že nás brzy znovu navštívíte.
S přáním krásného dne, Petra Slámová, Obchodní ředitelka
- 18.11.2024 -

Marie M.

(#91876)

"Byli jsme již 2x a opět se chystáme. Děkuji Dr. Mašková"

Odpověď:
Vážená paní Mašková, děkujeme za vaši věrnost a milá slova! Jsme rádi, že jste byla s pobytem ve Spa Hotelu Felicitas spokojena, a těšíme se na Vaši další návštěvu. Vaše spokojenost je naší prioritou! S pozdravem, Petra Slámová, Obchodní ředitelka Spa Hotelu Felicitas

Nevybral jste si? Prohlédněte si naší další nabídku


Adresa

nám. T.G.Masaryka 1437,
29001 Poděbrady