Parkhotel Tosch

Recenze Parkhotel Tosch

Šumavské bylinné lázně

Parkhotel Tosch - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

96%Perfektní (Založeno na 104 hodnocení)
(104)

- 30.6.2023 -

Petr Č.

(#70940)

"Nad míru spokojenost"

Odpověď:
Děkujeme Vám za hodnocení služeb.
Jaroslav Fischer
- 24.6.2023 -

Runt F.

(#69321)

"Děkujeme za hezký pobyt v krásném prostředí. Se vším jsme byli velice spokojeni a určitě chceme příští rok, zase v červnu, pobyt opakovat. "

Odpověď:
Děkujeme za hodnocení pobytu. Moc si toho vážíme.
Jaroslav Fischer
- 12.6.2023 -

Vendula G.

(#69965)

"Byli jsme spokojeni opravdu moc a se vším. Krásné prostředí, vstřícný a milý personál, výborné jídlo. Děkujeme."

Odpověď:
Děkujeme Vám za hodnocení služeb, kterého si moc vážíme.
Jaroslav Fischer
- 5.6.2023 -

Radka J.

(#69875)

"Krásné prostředí, čisto, ochota ve všech směrech, péče o zahradu, perfektní bazén. Velká pochvala kuchařům, večeře chuťově vynikající i jídla, které je možné si objednat z jídelníčku. Wellness zóna čistá, klidná, profesionální služby. "

Odpověď:
Děkujeme Vám za hodnocení služeb. Vašeho názoru si velmi vážíme. J. Fischefr
- 26.5.2023 -

František P.

(#65994)

"S pobytem jsem byl velmi spokojen. Krásné prostředí, výborné jídlo, ochotný personál. "

Odpověď:
Děkujeme Vám za hodnocení služeb. Jaroslav Fischer
- 17.5.2023 -

Pavel J.

(#69394)

"V zařízení se nám velice líbilo. Trochu výhrady máme k přístupu personálu v lázeňské části hotelu, i když se snažíme pochopit, že plnil své zadané povinnosti, pro jejich přehnané požadavky, které se v jiných lázeňských zařízení nikde nevyskytovaly a jejich posouzení nestejným metrem. Na jedné straně vyžadovaly některé z pracovnic prý z hygienických důvodů vstup do lázeňského prostoru jen v místním županu a domácí obuvi, což u některých procedur bylo samozřejmě logické, u jiných, kde to logiku postrádalo, nepřipouštěly alternativu. Na druhé straně vpustily do tohoto prostoru své rodinné příslušníky v kompletním venkovním oblečení a obuvi. Tohle bylo až úsměvné. Personál ostatních služeb byl vynikající."

Odpověď:
Děkujeme Vám za hodnocení pobytu. Z osobní zkušeností koupací plášť a domácí obuv se vyžaduje ve všech balneo provozech, které jsem navštívil. Naposled lázně Lednice. Pokud za pracovnicí přijde rodinný příslušník (jeden případ), nechodí přes prostor lázní, ale zadním vchodem. Jaroslav Fischer
- 22.3.2023 -

Iva D.

(#66934)

"personál ochotný super "

Odpověď:
Děkujeme Vám za hodnocení pobytu. Jaroslav Fischer
- 17.2.2023 -

Jan Č.

(#64265)

"Pobyt se nám líbil a doporučíme ho dalším."

Odpověď:
Děkujeme Vám za hodnocení pobytu. Velmi si toho vážíme.
Jaroslav Fischer
- 17.2.2023 -

Markéta H.

(#65357)

"Byla jsem spokojena s prostředím hotelu (zejména s kuchyní a restauraci jsem byla mimořádně nadšena), možností v něm i mimo něj. V souvislosti s nádhernými túrami po Šumavě hodnotím pobyt jako vydařený. Jedinou skvrnou byl večerní hluk spojený s větráním koupelen."

Odpověď:
Děkujeme Vám za hodnocení pobytu.
Jaroslav Fischer
- 14.11.2022 -

Dagmar H.

(#62181)

"S pobytem a službami jsme byli velmi spokojeni."

Odpověď:
Děkujeme Vám za Vaše hodnocení pobytu a služeb. Jaroslav Fischer
- 10.11.2022 -

Marie K.

(#62566)

"nemám co dodat, vše bylo naprosto bezchybné"

Odpověď:
Děkujeme Vám za hodnocení pobytu a našich služeb. Jaroslav Fischer
- 23.10.2022 -

Milena Ž.

(#59820)

"- velké teplo, které při úpravě na termostatu reagovalo jen částečně + personál i strava v rámci restaurace ... skvělé - personál ve wellnes ... ze tří, se kterými jsme měli možnost se potkat příjemný a laskavý přístup pouze jedna (mladší) dáma - v recepci pouze základní informace, odkaz na písemnou formu, nedostatečné ústní info k speleoterapii + oceňujeme úžasnou čistotu ve všech prostorech hotelu a velmi vkusné a příjemné zařízení + po osobním seznámení s chodem, procedurami a prostorem, bychom se rádi vrátili"

Odpověď:
Děkujeme Vám za hodnocení. Termostat na pokoji opraven. V informacích na pokoji je jedna strana A4 věnována speleoterapii. Rovněž tak v info deskách na pokoji je 40 stran A4 poskytující komplexní informace o hotelu, lázních, jednotlivých procedurách. Další info je na tabuli v recepční hale a vše ještě jednou na našich webových stránkách. Recepční při příjezdu seznamuje hosta s tím základním.
Jaroslav Fischer
- 14.9.2022 -

Renata J.

(#58781)

"Dobrý den. Ve Vašich lázních se nám jako obvykle moc líbilo. Ubytování suprové, stravování opravdu chutné, procedury profesionální (kdyby byla masáž výživnější - ve smyslu méně hlazení, více masáž, ale nebylo to špatné), recepční velice ochotné a mile komunikativní, pokojské taktní a milé, akorát personál vykonávající procedury působil unaveně a trochu tak, jako by je to moc nebavilo (samozřejmě ne všichni!). Ale mají za sebou asi pernou sezonu a už toho mají asi dost. Chápeme. Celkově jsme ale moc spokojeni. Děkujeme!"

Odpověď:
Děkujeme Vám za hodnocení pobytu.
Jaroslav Fischer
- 4.9.2022 -

Marie N.

(#59227)

"příjemný relax a výborná masáž"

Odpověď:
Děkujeme za Vaše hodnocení.
Jaroslav Fischer
- 1.9.2022 -

Darja H.

(#60488)

"Milý personál, příjemné prostředí. Určitě bych se znovu vrátila."

Odpověď:
Děkujeme za Vaše hodnocení.
Jaroslav Fischer
- 31.8.2022 -

Milada R.

(#59701)

"Bylo to úžasné. "

Odpověď:
Děkujeme za Vaše hodnocení.
Jaroslav Fischer
- 23.8.2022 -

Pavla Š.

(#59081)

"Navýsost spokojená. Pouze bych přivítala bych malou ledničku na pokoji. "

Odpověď:
Děkujeme za hodnocení pobytu. Bohužel chladničky na pokoje přidávat nebudeme.
Jaroslav Fischer.
- 3.8.2022 -

Jana P.

(#57009)

"Mrzí nás, že lázně odmítají již předem vyměňovat jednotlivé procedury v rámci baličků. Myslíme si, že by nemusel být problém vyměnit nevyhovující proceduru za jinou ve stejné cenové relaci, tím spíše, když mají v nabídce možnost dokoupení jednotlivých procedur, a musí tedy mít ponechané volné termíny, a není tedy důvodem pro neměnnost lázeňských balíčků obsazenost termínů! Jinak nemáme absolutně žádné výhrady!???????? PS: Jen maličkost k ubytování, uvítal bych na pokoji alespoň jednu uzamykatelnou zásuvku, kam bych při odchodu na procedury pro klid v duši odkládal peněženku, doklady, a pod. Děkuji, jinak opravdu super!"

- 1.8.2022 -

Jaroslava T.

(#59373)

"Byla jsem spokojena,děkuji."

- 17.7.2022 -

František Š.

(#59660)

"Pobyt krásný,prostředí čisté,personál bezva. Jedna připomínka ke koupelně-bylo by asi lepší předělat vany na sprchové kouty,"



';