"Náš pobyt neměl chybu. Nebyli jsme v Goldu poprvé a je vidět, že se úroveň péče neustále zlepšuje. Zdraví Jozefy"
" Pobyt byl dle očekávání, vše bez problému"
"Velmi spokojeni, jako v předchozích letech. Na stejné místo jezdíme už více jak 10 let, hotel prošel částečnou rekonstrukcí. Na chodbách hotelu a pokojích byla vyměněna podlahová krytina z koberců na vinil, který je bohužel hlučnější, ale na údržbu asi praktičtější. Personál hotelu i restaurace je vždy vstřícný a příjemný."
"jako vždy v pohodě"
"Tentokrate jsme byli zklamáni teplotou léčivé vody ve venkovních bazénech byla o dost chladnější než v minulosti doslechli jsme se,že "tam lidé omdlévali" tak asi proto snížili teplotu ,ale jinak jsme byli opět s ostatnima službama velmi spokojení .V.P."
"Super"
"Byli jsme v lázních opakovaně a standard si drží. Postele nejsou (alespoň pro mne) příliš pohodlné."
"Ubytování a strava vynikající, personál velice ochotný. Děkujeme."
"Super"
"Hotel moderní, pokoje pěkné, adekvátně zařízené, balkon s posezením příjemný bonus. Personál recepce ochotný, hotelová restaurace velká a s dostatečnou provozní dobou (nestalo se i přes obsazenost hotelu, že by nebyl volný stůl), jídla kvalitou i šíří nabídky jak na snídaně i večeře zcela v pořádku. Všechny nápisy a cedule ve 4 jazycích vč. češtiny (super), případně personál ovládá alespoň základy angličtiny, výjimečně i lámanou češtinu/slovenštinu, ale nikdy nebyl problém se domluvit. (Btw. na recepci je nabídka telefonu na českého delegáta v místě, ale za mne nebyl potřeba). Areál léčebných i klasických bazénů a vodních atrakcí velký, dobře zařízený (převlékací budky, WC i sprchy téměř na každém kroku). Negativa: Na večeře je pouze jeden číšník, který přijímá objednávky na placené nápoje, zároveň je i připravuje a roznáší, takže se někdy stane, že se host na večeři dočká nápoje až při druhém chodu, nebo vůbec. Hotelové fitko (v east wing) zoufale vybavené (4 designové stroje?) s nedostatečnou otevírací dobou (proč není třeba 7-22?). Masáže také s krátkou pracovní dobou, takže jsou termíny rychle obsazené a při krátkodobém pobytu není šance se objednat. S ohledem na cenu celkově hodnocení pobytu asi lepší 2, určitě jej lze doporučit pro rodiny s dětmi nebo prarodiče s vnoučaty. Nevylučuji zopakování pobytu, ale bylo by fajn vypilovat těch pár drobných negativ."
"S pobytem jsme byli spokojeni."
"Výborný "
"Hezký"
"V hotelu Řepce Golf jsme byli spokojeni až na to, že na pokojích nebyla lednice jen chladící bar s minimální účinností, což v září byla, klimatizace fungovala na 50% a ve 4.patře skoro vůbec, lázeňský poplatek nebyl 550 forintů ale 600 a v Termálních lázních jsou lehátka za 1.200 forintů což vloni v září byla volně k dispozici."
"Vcelku dobré až na špatnou zvukovou izolaci mezi sousedními pokoji (western wing) a podobně i silný hluk z ostatních blízkých pokojů přes otevřený balkon. "
"opět již poněkolikátá velmi spokojeni"
"ok"
"Pokoje čisté a prostorné , strava moc dobrá dostatek bazénů , vše bylo v pořádku."
"Již podruhé jsme využili služeb v lázních a pobyt byl znovu super "
"Super pobyt, ochotný, příjemný personál, který umí i česky. Horší je to s chováním některých našich návštěvníků, za to ale nemůže hotel."
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.