Hotel Répce Gold - HUNGUEST BÜK

Recenze Hotel Répce Gold - HUNGUEST BÜK

Termální lázně Bükfürdő

Hotel Répce Gold - HUNGUEST BÜK - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

90%Perfektní (Založeno na 191 hodnocení)
(191)

- 23.7.2014 -

Anonym

"V hotelu se nám moc líbilo, jen nám chyběli nějaké zábavní večery s hudbou, tancem a hodilo by se nabídnout all inclusive stravování i s nápoji jako to mají ve vedlejším hotelu. K polopenzi bychom uvítali nápoje zdarma, nebo alespoň vodu."

- 1.1.2014 -

Anonym

"moc jsme byli spokojeni,moc se nám tam libilo,určite se tam vratime."

- 17.9.2013 -

Anonym

"Ze 7 mi denního pobytu nám ubraly 2 dny vstupu do lázeňského komplexu."

- 15.4.2013 -

Anonym

"Prožila jsem s dcerami letos v březnu u Vás velice krásné 3dny.Pobyt a služby ve Vašem hotelu se nám velice líbil. Proto zvažujeme týdenní pobyt o prázdninách v létě...holčičky by si rády užily i letních radovánek venku na tobogánech...N.A. "

- 13.11.2012 -

Anonym

"Celková spokojenost s pobytem a službami. ing.Jiří Čtvrtník"

- 10.11.2012 -

Anonym

"Nedostatečný výběr jídel a v době našeho pobytu nic moc chuťově."

- 9.11.2012 -

Anonym

"Při náší návštěvě hotelu jsme byli velice spokojeni jak s kvalitou ubytování tak i s kvalitou stravování.Takto strávená dovolená byla naše první a byli jsme mile překvapeni kvalitou a profesionalitou veškerých služeb hotelu a k nim propojených lázní.V příštím roce uvažujeme o stejném hotelu a lázních.Na závěr bycom rádi poděkovali za velice krásnou dovolenou.S pozdravem rodina Novotných z Prachatic."

- 9.11.2012 -

Anonym

"Hotel jsme navštívili už potřetí.Proti minulým návštěvám nám chyběl prostor pro kuřáky.Chodit kouřit ven bychom v takovémto hotelu nečekali.Úklidová služba se zhoršila.Možná jiný personál.Za celou dobu nevyměněné ručníky,nevynesený odpadkový koš.Překvapilo nás to.Vždy byl úklid perfektní."

- 8.11.2012 -

Anonym

"Nebyla to naše 1.návštěva tohoto zařízení,proto se odvážím hodnotit na základě našich zkušeností.Vše kvalitní,na úrovni.Pouze 2 problémy : 1.Hotel nabízí tkzv."kuřácké pokoje",což nám kuřákům vyhovuje.Problém je,že hotel takové úrovně, nezareagoval vzhledem k místní legislativě,na novou situaci a nezřídil bar,resp.kuřácký prostor s obsluhou.Tím dle mého názoru přichází o zisk a hotelovým hostům,kuřákům,úplně znepříjemní pobyt,jelikož nemohou využít, jinak kvalitní služby hotelu.Je velmi komické,vidět hloučky lidí v bílém hotelovém županu ,klepající se zimou u popelníku před hotelem.Kuřák si připadá,jako "paštikář",nucený si koupit pití,občerstvení a trávit večery na pokoji. 2.Hotel nabízí Wi-fi free,ale možnost připojení je nemožná,vzhledem k přetíženosti sítě.Dostalo nás do nepříjemných situací,při nutnosti rychle reagovat na pracovní povinnosti. "

- 7.11.2012 -

Anonym

"Velice rádi se vracíme. Gabrielovi"

...5678Další


';