Termal Hotel Kehida****

Recenze Termal Hotel Kehida****

Termální lázně Kehida

Termal Hotel Kehida**** - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

90%Perfektní (Založeno na 29 hodnocení)
(29)

- 14.3.2019 -

Antonín J.

(#30462)

"velice a doporučují přátelům"

- 30.11.2018 -

Dana K.

(#24482)

"byli jsme velice spokojeni. Jezdíme do Kehidy pravidelně a pojedeme zase. jenom je poznat, že hotel již je v provozu delší dobu. Mírné opravy hlavně koupelen by byly rozhodně k dobru celého pobytu. Procedury nehodnotím, protože jsme žádné neměli. Ale sauna i bazény super."

- 2.10.2018 -

Marie B.

(#27930)

"Byli jsme v tomto hotelu již potřetí a jsme nadmíru spokojeni "

- 24.9.2018 -

Roman V.

(#28037)

"Velmi spokojeni, určitě dopořučuji"

- 19.12.2017 -

Dana K.

(#18375)

"velice. Pojedeme znovu. Hotel odpovídal našim požadavkům, byly drobné chybičky, ale ty nás neodradí"

- 21.7.2017 -

Dagmar Ď.

(#17478)

"Nebyly k dispozici všechny bazény, ač bylo teplo i v plaveckém bazénu byla hodně teplá voda. Ubytování - pokoj průměrně vybaven, byl otočen na jih - bylo tam velké teplo, ale nefungovala klimatizace ač bylo zaplaceno za pokoj s klimatizací. Po reklamaci nám bylo řečeno, že klimatizace je vypnuta v celém hotelu, spuštěna bude od dalšího týdne. Dostali jsme alespoň náhradní pokoj otočen na východ, tento byl oproti původnímu zrekonstruován a velice pěkný. Celkově velmi klidné, pohodové místo, moc pěkná jídelna, výborné jídlo. Procedury jsme nevyužili . nehodnotím."

- 23.5.2017 -

Jan Z.

(#17984)

"V lázních jsme byli po několikáté, ale řekl bych, že se to pohoršilo. Měli jsme celkem teplé počasí na pokojích bylo dost velké teplo ale od personálu jsme se dověděli, že klimatizace není zapnutá protože ještě není sezóna. Spalo se velmi špatně, i při zcela otevřeném okně bylo na pokojích horko. Strava dobrá ale i zde bylo vidět podle mého šetření financí. V jídelně byla po 2 dny provedena rezervace několika stolů, kterou pak personál zrušil na základě nespokojenosti strávníků, nebylo si kam sednout pro obsazenost jídelny. A poslední negativní připomínka nepatří ubytování ani stravě ale zákazníkům látní. Nestačil jsem se divit, když si tam Češi brali do batohů (doslova) jídlo a na první místo bych zařadil v této disciplíně doprovody tělěsně postižených. Styděl jsem se za to, že patřím ke stejnému národu."

- 19.11.2016 -

Anonym

"Moc se nám tam líbilo doporučujeme"

12Další


';