94%Perfektní (Založeno na 97 hodnocení)
(97)
- 2.2.2025 -Květuše C.
(#96046)
"Celkově spokojenost. Jen pokoj neměl výhled, byl zřejmě nad kuchyní a byl dost tmavý. Při doobjednání procedur se mi k mému přání nedostali odpovědi. Ma'omluvnost některých sester byla trochu překvapivá. "
Odpověď:
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste byla s pobytem celkově spokojena. Mrzí nás však, že Vám nevyhovovalo umístění pokoje a že komunikace ohledně procedur nebyla ideální. Vaše připomínky bereme vážně a předáme je odpovědným oddělením ke zlepšení.
Doufáme, že nám zachováte svou přízeň a při příští návštěvě Vám budeme moci nabídnout ještě lepší zážitek.
- 29.1.2025 -Jana O.
(#92071)
"Ano"
Odpověď:
Děkujeme Vám za pozitivní recenzi. Jsme nesmírně potěšeni, že se Vám náš hotel líbil a že jste si u nás užila příjemný pobyt. Věříme, že se k nám v budoucnu opět vrátíte.
- 2.9.2024 -Martina G.
(#86824)
"Pobyt byl prima až na umístění pokojů. Měli jsme objednány 2 pokoje a chtěli jsme vedle sebe, bohužel to nešlo a byl každý na jiném patře. Také procedury bohužel netrvaly 30 minut jak bylo uvedeno ale jen 20 minut."
Odpověď:
Děkujeme moc za zpětnou vazbu, která je pro nás velmi cenná. Díky ní můžeme naše služby neustále zlepšovat.
Mrzí nás, že jste nemohli mít pokoj vedle sebe, ale z kapacitních důvodů a obsazeností pokojů tomuto požadavku bohužel nešlo vyhovět.
Co se týká procedur, tak to je dáno samotnou jednotlivou procedurou a zdravotním stavem klientů. Věříme, že se k nám vydáte i v budoucnu a budeme moci na Vás udělat znovu dobrý dojem. Moc děkujeme za přízeň.
- 24.5.2024 -Dagmar J.
(#82182)
"Vše bylo na výbornou."
Odpověď:
Vážený pane Janso,
moc děkujeme za krásnou recenzi. Zpětná vazba našich klientů je pro nás cenná Vážíme si jí.
Mějte krásné dny,
za Františkovy Lázně AQUAFORUM, Hanka
- 30.4.2024 -Helena V.
(#80819)
"Pobyt proběhl na výbornou, jen to počasí nám nevyšlo, ale to nikdo neovlivní. Resort je jedinečný, vyhovovalo nám, že se nemusi přecházet mezi procedurami venkem. Aqua výborný. "
Odpověď:
Moc děkujeme za milou recenzi. Jsme velmi potěšeni, že jste si pobyt u nás užil navzdory počasí. Budeme se těšit na Vaši další návštěvu. Za tým Spa Resortu PAWLIK-QAUAFORUM, Hanka
- 12.4.2024 -Jana P.
(#77521)
"
Oba, já i manžel jsme byli spokojení nad míru. A ještě letos si chceme
objednat další pobyt."
Odpověď:
Děkujeme Vám za pozitivní recenzi. Jsme nesmírně potěšeni, že se Vám náš hotel líbil a že jste si u nás užili příjemný pobyt. Budeme se těšit na další návštěvu. Za Spa Resort PAWLIK-AQUAFORUM Hanka
- 4.4.2024 -Petr P.
(#79901)
"spokojeni"
Odpověď:
Milá paní Pokorná, moc děkujeme za recenzi. Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Za Spa Resort PAWLIK-AQUAFORUM, Hanka
- 6.3.2024 -Jaroslava Š.
(#80932)
"Byli jsme celkově spokojeni. Rádi si pobyt zopakujeme. jediné čím jsme byli poněkud zklamáni byly krátké procedury, očekávali bychom alespoń 25 minut nikoliv 15.
Další upozornění: v pokoji/koupelně standard je umyvadlo velmi úzké, nedá se umýt ani obličej, pouze ruce. Stačilo by odstranit poličku nebo posunout nad WC. Děkujeme."
Odpověď:
Dobrý den, pane Šimoníčku,
děkujeme za Vaši recenzi. Spokojenost našich hostů je na prvním místě, a proto Vašim podnětům budeme věnovat pozornost. Co se týká délky procedur, tak ty se liší podle konkrétní procedury. Například ty s použitím přírodních zdrojů déle být aplikovány nemohou, jejich účinek by byl následně kontraproduktivní. Ale pevně věříme, že jste si i tak procedury užili a byly Vašemu zdraví prospěšné.
Přeje hezké jarní dny, Hanka za Spa Resort PAWLIK-AQUAFORUM
- 3.3.2024 -Marie H.
(#80576)
"Vše bylo dobré "
Odpověď:
Děkujeme za milá slova a veříme, že se k nám v budoucnu opět vrátíte.
- 20.2.2024 -Josef R.
(#79833)
"Zcela spokojen, budu se rád vracet."
Odpověď:
Vážený Josefe,
děkujeme Vám za kladné hodnocení Vašeho pobytu. Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.
Jirka, Spa Resort Pawlik - Aquaforum
- 11.2.2024 -Blanka Ž.
(#80199)
"Pobyt byl velmi příjemný, stejně jako všechny poskytované služby. Moc děkujeme a budeme se těšit brzy zase naviděnou."
Odpověď:
Milá Veroniko,
děkujeme vám za vaše laskavá slova ohledně nedávného pobytu v našem hotelu. Jsme velmi potěšeni, že jste si u nás pobyt užila a ocenila veškeré poskytované služby. Vaše spokojenost je pro nás nejlepší odměnou a inspirací k tomu, abychom i nadále naplňovali očekávání našich hostů.
Budeme se těšit na vaši další návštěvu a doufáme, že vám dokážeme opět poskytnout nezapomenutelný pobyt.
S přátelskými pozdravy,
Jirka Spa Resort Pawlik - Aquaforum
- 6.2.2024 -Gabriela H.
(#81487)
"Naprostá spokojenost... všichni byli vstřícní,usměvaví. Jídlo i ubytování na jedničku. Byla jsem dvakrát ...pokaždé s kamarádkou na wellness pobytu a určitě se tam ještě vrátím :-)"
Odpověď:
Jsme velice potěšeni Vaším kladným hodnocením. Těšíme se na Vaší příští návštěvu. Děkujeme
- 29.1.2024 -Douglas P.
(#79605)
"My decision to spend a week at Hotel Pawlik and its adjoining Aquaforum proved to be a good one. It is a magnificent and well managed old world facility, and its offering of procedures provided a chance to experience a noble central European tradition, based on the belief in the healing potential of water. It has made me a believer. "
Odpověď:
Děkujeme a jsme velmi potěšeni kladným hodnocením
- 3.1.2024 -František B.
(#66527)
"Očekávali jsme, že pobyt bude velmi dobrý, toto očekávání bylo stoprocentně naplněno. "
Odpověď:
Jsme velice potěšeni kladným hodnocením
- 1.1.2024 -Jiří J.
(#78116)
"S pobytem jsem byl velmi spokojen."
Odpověď:
Děkujeme a jsme potěšeni kladným hodnocením
- 20.12.2023 -Jitka R.
(#73715)
"Vše bylo výborné. Ale…….. tak jako vloni, tak i letos- jsme si oba s manželem přivezli covid- a marodíme. Myslím si, že by se trochu mělo zapracovat na opatřeních v tomto směru- tak jako tomu bylo v největší covidové době. Třeba nošení roušek, možnost koupi si ji na recepci. příbory zase v balíčku a v recepci pro každého- už jste to tak měli. A používat dezinfekci při úklidu. Prostě jako v době vrcholného covidu. V jídelně to letos vypadalo jako v “sanatoriu pro nemoci plicní”. . Bohužel- byli jsme u vás po sedmé- ale v zimě z výše uvedených důvodů- už nemůžeme přijet. "
- 4.10.2023 -Petra U.
(#70795)
"S pobytem jsme byli velmi spokojeni
Pokud jsme se chtěli na cokoliv zeptat bylo nám ochotně odpovězeno
Personál milý,vstřícný
Pokud nastal problém v procedurách ihned bylo řešeno a vyřešeno k naší spokojenosti
Ubytování bylo dle našeho výběru,pokoj každý den čistý,uklizený.
Strava výborná,dostatek výběru.Hned se sklízelo zašpiněné nádobí,takže jste poseděli u čistého stolu.
Nebo se hned nově prostíralo,takže další hosté přišli k čistému stolu.
Byl dostatek času na každé jídlo,takže ikdyž probíhaly procedury nebo bazén,bylo dost času se jít pak v klidu najíst.
Ve volném čase se mohlo jít na procházku nebo posedět v kavárně,čítárně.K dispozici byla herna.Možnost využití dostatek,stačilo si vybrat.
Nám přálo počasí,takže jsme využili procházky po městě,kde vyloženě dýchala lázeňská atmosféra.Ačkoli se kolonáda a parky hemžily lidmi všude vládla taková poklidná,lázeňská nálada a klid.
Pobyt se nám celkově vydařil,moc se nám líbil.
Hezky jsme si odpočinuli.
Děkujeme
"
Odpověď:
Jsme velmi potěšeni kladným hodnocením. Děkujeme
- 13.9.2023 -Martina G.
(#71042)
"S pobytem jsme byli velice spokojeni, jen škoda, že v sobotu již nelze doplnit žádné procedury. Příště musíme rezervovat dříve."
Odpověď:
Jsme potěšeni kladným hodnocením. Děkujeme
- 12.9.2023 -Jitka Z.
(#73859)
" S pobytem jsme byli spokojení až po výměně pokoje, protože jsme si u Vás objednali ekonom, ten nejlacinější a jedno okno bylo někam do zdi naproti. Připlatili jsme si tedy cca 4.000,- Kč a potom bylo vše super."
- 15.8.2023 -Ivana G.
(#71569)
"velká spokojenost po všech stránkách"
Odpověď:
Děkujeme, jsme potěšeni kladným hodnocením
';
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.