"Celkem dobré."
"Po dlouhé době, hotel v Česku, který si svoje 4 hvězdičky zaslouží. Určitě přijedeme znovu. Petr"
"Byli jsme velice spokojeni!"
"Úžasné "
"Pobyt byl příjemný, pokoje čisté,strava výborná. Personál byl vstřícný, jen přibývá více cizojazyčných zaměstnanců. "
"S pobytem jsme byli spokojeni."
"Bylo to super. Do budoucna uvažujeme o dalším pobytu v hotelu Pawlik."
"Největší nedostatek vidím ve stravování, především u večeří. Klienti, kteří nemají plnou penzi jsou na večeři již v 17,00 a svojí nenasytností snědí, nejlepší zákusky, z ovoce pak banány, mandarinky atd., z předkrmů uzeného lososa atd., takže vy když jdete v 18,30 na večeři, tak veškeré tyto věci jsou již pryč a zůstanou tam pouze cedulky (u předkrmů) a na stolech vidíte plno ovoce a zákusků, které vy už nemáte v nabídce. Pak si toto jídlo klienti, jak čeští, tak především z Německa pěchují do příručních taštiček a odnášejí na pokoje. Když jsme se bavili s vedením hotelu o této problematice, hledají prý řešení, ale bohužel. Já vidím v řešení jedině v tom, že budou večeře rozděleny na dvě skupiny, od 17,00 do 18,30 a od 18,30 do 20,00 hodin a na druhou směnu bude připraveno vše tak, jako by právě otevírali, tzn. včetně těch věcí, které první směna vyjedla. Budou čisté ubrusy a vše bude připraveno tak, jako tomu bývá v zahraničí u 4 či 5ti hvězdičkových hotelů s plnou penzí. Další nedostatek vidím v tom, že na pokojích nejsou během pobytu doplňovány šampony a mýdlo. Jinak se nám pobyt velice líbil a věřím, že příště už budou tyto věci v naprostém pořádku. "
"Klidný a příjemný pobyt v mimosezonním, byť zimním období, navíc umocněný výbornými výsledky léčebných procedur. Vynikající kvalita a způsob stravování. Určitě to příští rok zopakujeme. Ing. Vladimír Veselý"
"Oproti loňsku se mě zdály rauty trošku chudší, jinak ale vše výborné."
"Krásné prostředí s příjemnou atmosférou a výbornou kvalitou služeb za dobré ceny. Velkým bonusem je možnost plného využívání bazénů s přístupem přímo z hotelu. Nedořešený je vstup na čipy, které se musí při každém vstupu vždy znovu vzít (stát ve frontě nebo předběhnout?!) a znovu vrátit."
"Tak velmi ráda napíšu hodnocení protože s pobytem jsme byli všichni velice spokojeni jezdíme do lázní několikrát do roka takže to mohu spravedlivě posoudit pokoje čisté úklid každý den i přez probíhající opravy v horním patře všude bylo čisto,personál na recepci příjemný a ochotný vždy poradili,strava dobrá velký výběr vždy vše doplnilivčas,dost ovoce a zeleniny hlavně výběr dietního jídla,každý si určitě musel vybrat veliká spokojenost a personal v jídelně hodně příjemný i když mají hodně běhání byly moc ochotné a příjemné.každý den je možné projít v županu do aguafora což je veliká výhoda,v bazénech teplá voda a rekaxace hodně jsme si odpocinuli.Každý rok jezdíme na vánoce k moři ale tentokrát uděláme vyjimku a koupíme si vánoční pobyt v hotelu Pawlik všem bych tento hotel doporučila je to skvělé děkujeme."
"Pobyt se nám líbil, už jsme ho absolvovali i v r. 2013, a určitě příští rok zopakujem. Vše splnilo očekávání. Děkujeme manž. Toušovi"
"Byli jsme velice spokojeni. Byli jsme u vás již potřetí. Velice si užíváme v Aquaforu. Především oceňujeme možnost zaplavání na dráze pro kondiční plavání. Jsme totiž bývalí plavci. Trochu máme problémy s pestrou stravou pro nás vegetariány. Přesto byl výběr možný."
"Ve vasem hotelu jsme byli podruhe a se sluzbami jsme spokojeni. Myslime si, ze kvalita stravovani neodpovida cene. Prejeme vse nejlepsi v novem roce 2014. Halavic"
"Vážení, ve Vašem hotelu jsem byla již 2x a vždy jsem byla velice spokojena,proto jsem se do stejného zařízení i vrátila. Chápu Vaši ekonomickou situaci, ale mrzí mě to, že převažuje německá klientela a naši lidé, kteří celý život si platí zdravotní pojištění na tyto služby nedosáhnou. Vím, že to není ve Vašich silách udělat změnu, ale bohužel to je stát, který tato pravidla nastavil. V příštím roce bych opět chtěla Františkovy Lázně navštívit, ale bohužel moje kapsa není bezedná. Děkuji a přeji do nového roku hodně zdraví a spokojených klientů. S pozdravem Jaroslava Kubátová"
"Kdybych nebyl spokojený se službami v hotelu Pawlik,nejezdil bych do lázní.Určitě přijedu příští rok znovu."
"Užila jsem si příjemné 3 dny."
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.