"Spokojenost s pobytem ano. U stravování je podle nás nevhodný požadavek na sestavení jídelního menu hned první den na celý další týden pobytu. Vhodnější by byl výběr z několika jídel s denním předstihem"
"Jak vyplývá z hodnocení, byli jsme velice spokojeni. Pokud máte zájem něco vylepšit, tak připomínku máme. Poněkud nás překvapilo, že v kritické době extrémního zdražování elektrické energie, svítila jak po chodbách, tak i v jídelně, kam mimo jiné svítilo slunce, mnoho světel v denní době zbytečně. Při kontrolovaném režimu svícení a úsporách by třeba bylo možná určitá sleva z ceny, čím by se mohla ještě zvýšit obsazenost bezesporu příjemného hotelu. "
"Vaší zásluhou jsem prožila pohodový relaxačně- léčebný týden , umocněný nádhernou přírodou v areálu lázní i mimo něj. Děkuji a velice ráda si pobyt u Vás zopakuji. Marie R."
"Je vidět dopad pandemie, zejména na personálu. V tomto hotelu jsem byl již po čtvrtě, tak mohu porovnávat. Držím palce."
"Velmi příjemně jsem se cítila, změnu diety vyřešili rychle a k mé spokojenosti. Tichý hotel, velmi dobře se v něm spalo. Jediná nevýhoda - parkování dost daleko od hotelu, náhodou jsem našla bližší a levnější parkoviště. Podle mapky, kterou jsem dostala na recepci jsem nebyla schopná parkoviště najít a také navigace mě tam nedovedla, nebyla aktualizovaná."
"S pobytem v hotelu Savoy jsem spokojená, ráda bych si pobyt v lázních zopakovala příští rok"
"Byli jsme s manželem spokojeni. Děkujeme "
"Dobrý den, snídaně dobré chutné, večeře - chuťově ne moc dobré, maso vysušené, tvrdé, malé porce oproti jiným lázeňským zařízením . Co se týká stravování nemůžeme doporučit přátelům. Jinak pobyt v pořádku. Šůs Stanislav"
"vše ok ale večeře bez chuti"
"Se vším jsme byli naprosto spokojeni"
"Pobyt OK. Jen malý nedostatek ve formě nedodání županů na pokoj. Po nahlášení byla sjednána náprava a na pokoj byl dodán 1 župan. Úklid pracoval k plné spokojenosti a obecně personál úslužný, čistě a slušivě odíván, uctivý a vstřícný. Jen malý postřeh: jak jsou při snídani rozdávány "místní ranní noviny" s nabídkami na různé "atrakce", které budou ten den probíhat, není uváděno kde a kdy se dá na zvolenou "atrakci" přihlásit. Ne každý má sebou na pobytu notebook či chytrý mobilní telefon. "
"S pobytem jsme byli naprosto spokojený. Ubytování dobré, strava perfektní, je z čeho vybírat. Personál ochotný. Prostě ve Františkových Lázních se nám líbilo. Hanka"
"Děkuji, byly jsme spokojené úplně se vším. Oběma se nám moc líbilo."
"Pobyt byl úžasný byla jsem velmi spokojena. Františkovy lázně jsou nádherné. Ubytování bylo moc pěkné, hotel má přátelskou atmosféru. Personál je velmi příjemný."
"Velká spokojenost"
"Pobyt vo Vašom zariadení bol pre nás príjemným oddychom, ubytovanie bolo príjemné i napriek tomu, výhľad z izby bol na strechy resp. steny budovy. Personál hotela Savoy bol veľmi príjemní a ochotní. Na pobyt v hoteli sme nastúpili v nedeľu a počas celého pobytu boli na informačnej tabuli neaktuálne informácie týkajúce sa kultúrnych a turistických aktivít."
"Úroveň služeb velmi dobrá. Personál ochotný a vstřícný.Ubytování výborné i služby s ubytováním spojené. Spokojeni jsme byli i se stravováním, pouze jednu připomínku bychom měli a to, že bx mohl být pestřejší salátový bufet. J+V Pošíkovi"
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.