94%Perfektní (Založeno na 33 hodnocení)
(33)
- 12.6.2024 -Zdeněk B.
(#85560)
"Velmi spokojeni"
Odpověď:
Vážená klientko, velmi Vám děkujeme za krásné a pozitivní hodnocení. Jsme rádi, že jste si pobyt u nás užili a budeme se v budoucnu těšit na Vaši další návštěvu.
S přáním všeho dobrého a s pozdravem
tým Grandhotelu Nabokov
Štěpánka Petrjanošová, FOM
- 11.6.2024 -Jiří V.
(#78331)
"Rád se budu vracet.Naprostá spokojenost.Doporučuji.
Jiří Veit"
Odpověď:
Vážení klienti, velmi vám děkujeme za pozitivní zpětnou vazbu. Těší nás vaše spokojenost a pevně věříme, že se k nám brzy vrátíte.
S přáním všeho dobrého a se srdečným pozdravem
tým Grandhotelu Nabokov
Štěpánka Petrjanošová,FOM
- 3.3.2024 -Petr J.
(#81533)
"Po celou dobu pobytu u Vás jsme nenašli chybu, mockrát Vám za to moc děkujeme manželé Jeráčkovi"
Odpověď:
Vážení manželé Jeráčkovi, děkujeme za krásnou zpětnou vazbu, která je pro nás povzbuzením a odměnou. Doufáme, že se k nám zase někdy vydáte.
Přejeme mnoho zdaru a radosti.
Štěpánka Petrjanošová, GRM
- 28.11.2023 -Hana C.
(#74739)
"Překrásný pobyt a relaxace. personál až neuvěřitelně vstřícný.
Děkujeme a určitě se vrátíme.
S pozdravem H.CH."
- 27.9.2023 -Jana V.
(#70842)
"Bylo to naprosto dokonalé"
Odpověď:
Vážená paní Vojkovská,
chtěli bychom Vám poděkovat za Vaši nedávnou návštěvu našeho hotelu a za Vaši pozitivní recenzi.
Jsme velmi potěšeni, že jste si u nás užili svůj pobyt a ocenili naše služby a pohostinnost.
Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a také nás inspiruje a motivuje k poskytování ještě lepšího servisu.
Pokud budete mít v budoucnu nějaké další požadavky nebo přání, neváhejte nás kontaktovat.
Doufáme, že Vás brzy u nás opět přivítáme a že Vaše další návštěva bude stejně příjemná jako ta předchozí.
S pozdravem,
Filip R. (obchodní oddělení)
- 20.9.2023 -Andrea P.
(#75092)
"Do hotelu jsme přijeli v 19:30 a ihned jsme byli odkázáni k odchodu na večeři, která je do 20:00.
Ačkoli jsme v restauraci seděli do 19:55 nikdo se na nás nedíval špatně. To velice oceňuji.
Do hotelu s námi jela naše 5ti letá dcera.
Nevyužili jsme nabízených procedur v balíčku "Královské rozmazlování" neboť nám s manželem byly procedury domluveny ve stejný čas. Nemohli jsme se tak vystřídat v hlídání dcerky a procedury tak přišly v šanc.
Překvapilo mne, když se nás paní při večeři ptala rusky, zda chceme něco nad rámec pitného režimu. Česku nerozuměla, domlouvali jsme se proto anglicky, ale i zde její komunikace lehce pokulhávala.
Jinak jsme byli nadšeni. Hotel byl krásný, čistý, klidný.
Rádi se budeme vracet.
Velice oceňuji dětský koutek v hotelu, který jsem s dcerkou využila v den odjezdu.
Kdyby se dalo parkovat přímo u hotelu, bylo by to fantastické.
Jinak nemám, co bych vytkla.
Krásný den a mnoho spokojených zákazníků.
Andrea Pokorná, Jan Pokorný & Karolina Pokorná."
Odpověď:
Vážená rodino Pokorných,
chtěli bychom Vám tímto velice poděkovat za Vaši nedávnou návštěvu našeho hotelu a za Vaši pozitivní recenzi.
Jsme velmi potěšeni, že jste si u nás užili svůj pobyt a ocenili naše služby a pohostinnost.
Na základě Vaši poznatků, pracujeme na zlepšení našeho servisu.
Časování procedur se dá předem domluvit a velice rádi pro Vás najdeme termíny na jednotlivé procedury, aby jste si během Vašeho dalšího pobytu mohli užít naše služby s celou Vaší rodinou.
Náš hotel nabízí 2 parkovací možnosti. Buď přímo ve dvoře hotelu (omezený počet parkovacích míst).
Je nutné rezervovat s dostatečným předstihem. Dále nabízíme tzv. wallet parking, kdy je Vám k dispozici náš portýr, který přistaví a zaparkuje Váš vůz. V tomto případě parkujeme vozy v nedalekém parkovacím domě.
Pokud budete mít v budoucnu nějaké další požadavky nebo přání, neváhejte nás kontaktovat.
Doufáme, že Vás brzy u nás opět přivítáme a že Vaše další návštěva bude stejně příjemná jako ta předchozí.
S pozdravem,
Filip R. (obchodní oddělení)
- 14.9.2023 -Miloslav H.
(#71839)
"
S pobytem jsme byli velmi spokojeni.
Když je ubytování pro dvě osoby možná by bylo vhodnější mít na
pokoji dvě židle místo jedné."
Odpověď:
Vážená paní Hřavová,
chtěli bychom Vám poděkovat za Vaši nedávnou návštěvu našeho hotelu a za Vaši pozitivní recenzi.
Jsme velmi potěšeni, že jste si u nás užili!
Pokud budete mít v budoucnu nějaké další požadavky nebo přání, neváhejte nás kontaktovat.
Těšíme se na Vaši další návštěvu
S pozdravem,
Filip R. (obchodní oddělení)
- 14.9.2023 -Vladimíra J.
(#73242)
"Byli jsme s manželem poprvé v životě v lázních a u Vás jsme byli maximálně spokojeni. Jen nám chybělo trochu víc kultury ve městě a okolí.
Zrovna jsme padli na týden, kdy se hrálo pouze u hotelu Krakonoš country - tam jsme zajeli..... prošli jsme si i park s miniaturami našich hradů, zámků a významných staveb.....Ale bylo nám líto, že nehrála žádná živá kapela na Kolonádě nebo na podiu v parku u Lesního pramene. Jsme muzikanti a jezdíme pravidelně hrát do lázní u nás v okolí - Janské Lázně, Lázně Bělohrad, dříve Velichovky,....financují to Města, tak když od hostů vybírají ubytovací poplatek, mohlo by Město Mariánské Lázně něco takového zajistit. Bylo ještě krásné léto, ale ve Městě bylo na můj vkus příliš "mrtvo". Ani kino..... prostě nic. Pročítali jsme plakáty..... Ale s Vaším hotelem opravdu spokojenost. Jen nás překvapila tak malá účast česky mluvících.... když jsme byli tentokrát na dovolené v Česku......"
Odpověď:
Vážená pane Jína,
chtěli bychom Vám poděkovat za Vaši nedávnou návštěvu našeho hotelu a za Vaši pozitivní recenzi.
Jsme velmi potěšeni, že jste si u nás užili! Určitě souhlasíme s Vašimi poznatky ohledně městských akcí. Během roku je zde opravdu bohatý program, bohužel jste se pravděpodobně netrefili do pestrého datumu.
Pokud budete mít v budoucnu nějaké další požadavky nebo přání, neváhejte nás kontaktovat.
Těšíme se na Vaši brzkou návštěvu
S pozdravem,
Filip R. (obchodní oddělení)
- 11.9.2023 -Jarmila B.
(#74786)
"Vše naprosto super!
Děkuji"
Odpověď:
Vážený pane Vogl,
chtěli bychom Vám poděkovat za Vaši nedávnou návštěvu našeho hotelu a za Vaši pozitivní recenzi.
Jsme velmi potěšeni, že jste si u nás užili svůj pobyt a ocenili naše služby a pohostinnost.
Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a také nás inspiruje a motivuje k poskytování ještě lepšího servisu.
Pokud budete mít v budoucnu nějaké další požadavky nebo přání, neváhejte nás kontaktovat.
Doufáme, že Vás brzy u nás opět přivítáme a že Vaše další návštěva bude stejně příjemná jako ta předchozí.
S pozdravem,
Filip R. (obchodní oddělení)
- 15.7.2023 -Daria K.
(#71643)
"Skvělá dovolená!"
- 21.5.2023 -Růžena Š.
(#69827)
"Naprosto se vším doporučuji "
- 27.10.2022 -Pavla H.
(#62678)
"Skvělý víkend. Krásné ubytování, ještě lepší jídlo a velmi vstřícný personál nejenom v hotelu, ale v celých Mariánských lázních! "
- 23.10.2022 -Ivo K.
(#62591)
"Velice"
- 10.10.2022 -Eva Š.
(#61531)
"S průběhem pobytu jsme byli spokojeni a chtěli bychom pochválit pána maséra z č.1 za dobře odvedenou masáž a přijemné jeho vystupování"
- 27.5.2022 -Dagmar T.
(#57159)
"velmi spokojená.Absolvovala jsem v minulosti lázenské pobyty v Karlových Varech,Luhačovicích,Třeboni(pouze krátkodobě)ale přístup ke klientům ve vašem resortu byl nejlepší.Rády se vrátíme a určitě Váš hotel doporučíme svému okolí."
- 12.5.2022 - P.
(#58371)
"Spokojeni"
- 28.3.2022 -Václav G.
(#54747)
"Byl jsem velice spokojen vše bylo v naprostém pořádku "
- 28.3.2022 -Hana B.
(#54746)
"
Byla jsem naprosto spokojena. Prostředí, strava byly výborné a personál byl vstřícný. Ráda se sem vrátím. Hanka"
- 24.11.2021 -Jaroslav P.
(#52969)
"spokojenost"
- 17.11.2021 -Dagmar S.
(#52980)
"Vše v pořádku "
';
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.