Grandhotel Nabokov

Recenze Grandhotel Nabokov

Mariánské Lázně

Grandhotel Nabokov - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

94%Perfektní (Založeno na 33 hodnocení)
(33)

- 12.10.2021 -

Jřina Š.

(#51699)

"super, velká spokojenost se vším, jen procedury poměrně krátké, ve spěchu, představovala bych si delší pobyt při koupelích delší masáž i cvičení aspoň půl hodiny ne pouze 20 minut. "

- 29.9.2021 -

Jitka K.

(#51831)

"klady: Nový zrekonstruovaný hotel, čistota, prosklená světlá jídelna, nabídka jídel dostačující, velmi nám chutnalo. Nápoje k večeří - voda a někdy juice zdarma! pivo Chodovar 1/2l za 50,-Kč je slušná cena. zápory: Objednávání procedur v době pobytu vázne! Nejsou volné kapacity.... Všechny dvoulůžkové pokoje jsou pouze s jednou společnou matrací.Pokud chcete oddělené postele musíte si připlatit za apartmán a to se prodraží. Rekonstrukce několika budov spojených do jednoho celku nepamatovala na hůře pohyblivé hosty, léčebná část dostupná po schodech, nedomyšleno!!!Záměrem bylo mít vše pod jednou střechou ale na úkor přehlednosti a ani 5 výtahů nepomůže...Téměř 100% personálu z Ruska se snaží vyhovět, ale dvě recepční v době našeho pobytu mají ohledně ochoty co dohánět."

- 11.9.2021 -

Vladimír M.

(#50978)

"Velmi spokojen. Procedury jsme neměli."

- 26.8.2021 -

Jana P.

(#50969)

"Celkově se mi pobyt líbil, pokoje, strava, úklid vše perfektní. Pouze vidím nedostatky v plánování procedur. V zakoupeném pobytu bylo 24 procedur, v den příjezdu a odjezdu procedury nejsou, což je v pořádku, bohužel nelze je absolvovat ani v neděli, což už je mínus tři dny. Navíc v den příjezdu nenavštívíte lékaře, ale až další den odpoledne a tím máte další den omezen. Následně jsem absolvovala 22 procedur za 4 dny, což už není úplně ideální. Možná by bylo vhodnější nabízet balíček s menším počtem procedur nebo výrazně zlepšit časování procedur, případně rozšířit časovou dobu jejich poskytování v průběhu celého dne/týdne. Lékař by měl být k dispozici hned po příjezdu. Třikrát jsem žádala spa recepční o kosmetiku za úhradu a nebylo mi vyhověno. Musela jsem navštívit kosmetičku jinde. Bylo by moc fajn, kdyby i tyto služby hotel více nabízel. Bazén by mohl být otevřený od 7 hod. od rána a ne až od 9 hod. a sauna by mohla také mít delší otevírací dobu, tak aby mohla být využívaná i v dopoledních hodinách. Jinak velmi děkuji panu Stočesovi za vyřízení pobytu. Ráda se na něho znovu obrátím, pokud bych zvažovala další pobyt. S pozdravem, Jana Princová "

- 11.8.2021 -

Miroslav H.

(#49555)

"OK."

- 27.7.2021 -

Alena J.

(#49382)

"S pobytem jsem byla velmi spokojená. Vstřícný personál, chutné jídlo, příjemné prostředí, je zřejmé, že hotel je po renovaci. "

12Další


';