Běhounek Spa & Wellness

Recenze Běhounek Spa & Wellness

Lázně Jáchymov

Běhounek Spa & Wellness - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

96%Perfektní (Založeno na 176 hodnocení)
(176)

- 22.9.2023 -

Helena N.

(#74248)

"Naprostá spokojenost ."

- 21.9.2023 -

Ondřej Š.

(#67467)

"Vynikající."

- 24.8.2023 -

Hana B.

(#69525)

" Velice spokojeni."

- 22.8.2023 -

Jaroslava R.

(#69233)

" Navštěvuji lázně pravidelně,jezdím na KLP, letos jsem chtěla vyzkoušet RADON,měla jsem trochu obavy, ale byl to jedenz nejlepších pobytů v lázních.Perfektní organizace ,vstřícný personál velmi kvalitní služby,výborná strava, prostě samo nej.Pokud to bude v našich možnostech budeme se rádi vracet s pozdravem Rucká"

- 16.8.2023 -

Eliška D.

(#69221)

"Pobyt byl velmi příjemný, ale "krátký". V příštím roce určitě budeme pobyt opakovat. Dubjaková Eliška"

Odpověď:
Dobrý den, velice si vážíme Vašeho hodnocení a těšíme se na Vaší příští návštěvu.
Renata - klientský servis
- 16.8.2023 -

Eva M.

(#71963)

"Velmi."

- 8.7.2023 -

Václav Š.

(#71757)

"S pobytem jsem velmi spokojen, ve všech prostorách bylo vzorně uklizeno, na procedury jsem se těšil, všude byl ochotný a velmi milý personál. Jídlo bylo velmi chutné, nechyběly saláty ani sladkosti. "

- 7.7.2023 -

Marie Š.

(#66699)

"Strávili jsme u Vás pohodový týden, a navíc jsme procestovali krásnou okolní krajinu Krušných hor. Děkujeme a přejeme krásné léto. Marie a Jaroslav Šilhanovi"

- 2.7.2023 -

Gizela Č.

(#71091)

"V pořádku, žádné připomínky"

- 5.6.2023 -

Emilie N.

(#69699)

"velmi spokojeni"

- 1.6.2023 -

Blanka J.

(#66393)

"Byli jsme velmi spokojeni. Připomínku máme pouze k rozvržení procedur. Dvě lázně v jeden den není dobrá kombinace. "

- 28.5.2023 -

Ladislav V.

(#70219)

"Dobrý den, s pobytem jsme byli velmi spokojeni. Přístup všech byl profesionální, od recepčních, klientského servisu, úklidu na pokoji, přes sestřičky, lékaře, kuchaře a servisu - obsluhy v jídelně, obsluhy v restauraci. "

- 12.5.2023 -

Miloslava B.

(#69651)

"Všechno bylo naprosto v pořádku."

- 11.5.2023 -

Jarmila S.

(#67522)

"Byli jsme velmi spokojeni s pobytem. Jen nás překvapila krátká doba procedury, koupel i masáž jen 15 minut. Jediné se bych chtěla resortu vytknout je úklid okolí, cestičky mezi pavilony nezametené a neudržované. K lázním patří i hezké okolí. Sejáková"

- 6.5.2023 -

Jaroslav T.

(#62728)

"Poznali jsme jen profesionální přístup s úsměvem . Děkujeme."

Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za kladné hodnocení Vašeho pobytu. Budeme se těšit na Vaší další návštěvu.
Renata - Klientský servis
- 4.5.2023 -

Karel F.

(#68971)

"Dobrý den s pobytem jsme byli velmi spokojeni, ubytování bylo bez problému, stravovaní nemělo chybu, jídlo bylo vynikající a velký výběr. S procedůrami jsme byli spokojeni, není, co vytknout, děkujeme. Věra a Karel Fojtíkovi"

Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu a krásné hodnocení Vašeho pobytu.
Moc si toho vážíme a již teď se těšíme na Vaší další návštěvu.
Renata - Klientský servis
- 27.4.2023 -

Zdenka A.

(#67292)

"Vše vynikající."

- 10.4.2023 -

Renée T.

(#69014)

"Běhounek byl vyhlášen kuchyní, příjemným, funkčním a čistým interiérem, kvalitou procedur a především radon. To vše za logicky vyšší cenu. Zbyl jen radon, kvalitní procedury a vysoká cena! Vybavení pokojů za svou životností, koberce flekaté, koupelna opravovaná silikonem a větrací systém plný prachu. Jídlo - krom snídaní daleko menší výběr, cokoli smaženého vysušené k neukousnutí (to mám všechny zuby vlastní), stále jedna šťáva k vepřovému, jedna k hovězímu masu a koření, pepř, ve všem. "

Odpověď:
Vážená paní Turková,

Velmi nás mrzí, že lázeňský pobyt nesplnil Vaše očekávání v oblasti ubytování a stravování a děkujeme Vám za Vaše připomínky, které jsme postoupili hotelu ke zvážení. Těší nás, že lázeňská péče Vaše očekávání splnila a přejeme Vám, aby Vám její blahodárné účinky dlouho vydržely.

Tým Lázně Travel
- 21.12.2022 -

František Š.

(#63490)

"Až na dámy v recepci wellness to bylo báječné. Dámám by slušela trocha úsměvu.. Překvapila mě cena za pivo. Měl jsem asi 3 nebo 4 třetinkové Plzně a platil jsem téměř 400 korun. to mi přijde i na lázně trochu moc. Špaček"

Odpověď:
Na wellness recepci se zaučuje nová pracovnice, možná to byl ten důvod, ale
samozřejmě vyžadujeme po personálu, aby byl milý a vstřícný, což se nám i daří.
Co se ceny piva týče, Vámi uvedená cena opravdu neodpovídá. A ceníky jsou
na stolcích k dispozici. Škoda, že jste záležitost neřešil hned na místě, určitě by-
chom situaci vyřešili. Jménem managementu bych Vám za Vaši recenzi a
hodnocení chtěla poděkovat. E. Štěpánková
- 8.9.2022 -

Stanislava E.

(#54788)

"Moc spokojená, příští rok zase ráda přijedu, procedury byly skvělé,strava výborná, personál příjemný "

Odpověď:
Dobrý den, paní Mejstříková, moc děkujeme za krásné hodnocení, přejeme Vám pevné zdraví a budeme se těšit zase brzy na viděnou.
S přáním všeho dobrého Barbora Volfová, obchodní oddělení


';