"S pobytem jsme byli velmi spokojeni, Jak ubytování, stravování a procedury byly vždy OK"
"S pobytem , stravováním (pochvalu kuchařům), službami jsme byli velice spokojeni a nakonec i s počasím"
"Letos to byl devátý pobyt a jako vždy perfektní.Spokojeni."
"Skvěle."
"DObrý den, byla jsem naprosto spokojená a chtěla bych touto cestou poděkovat veškerému personálu jako zdravotnickému, tak gastrnomickému o péči ,která se mně dostala. Prosím vyjádřete mojí velkou úctu všem. MUDr. Halka Bitmanová "
"Pobyt byl výborný, přínosem byly i procedury. Přivítala bych zlepšení v oblasti výletů a procházek v okolí hotelu, ale to je zřejmě lepší v letním období."
"Vše vynikající. Možná chybí více informací o možné dopravě do lázní již předem."
"Jsme na 100% spokojeni, doporučujeme všem. Rádi bychom pobyt opakovali."
"Se všemi službami jsme byli velmi spokojeni, oceňovali jsme ochotu a milý přístup všech složek personálu, důraz na čistotu, i výbornou kuchyni. "
"Velice spokojeni."
"Dobrý den, mohu pouze konstatovat,že to vše bylo TOP.Zcela určitě si příští rok toto zopakujeme a již se hlásí další zájemci z řad známých. Jen pro úplnost dodám,že manželka od příjezdu domů nemusela užívat žádna analgetika na artrozu a nemá žádné bolesti.S pozdravem B.aM.Pužejovi"
"Spokojen.Při objednávce jsem si nevšiml,že jde o polopenzi.chtělo by to zvýraznit."
"Byl velmi příjemný"
"Dobrý den,bohužel nemohu pochválit jídelnu,velice málo místa mezi stoly,při donasce jídla ke stolu,člověk neví co dřív hlidat zda omáčku na talíři či zda nezakopne o zidle v mini uličkách.Co se týče jídla jsme byly dpokojeny,jak s kvalitou a i výběrem. "
"Se vším jsem byla spokojena - jen "malé občerstvení", které bylo uvedeno v balíčku jsem neobdržela. J. Fejfarová"
"Byl jsem velice spokojen"
"Vše bylo v pořádku výborné ubytování ochota personálu i sester na procedurách "
"Byla jsem velmi spokojená,já i moje kamarádka a chceme příští rok znovu přijet."
" Negativní: postele s čelem -příliš krátké.Křesla nejsou pohodlná.Ostatní záležitosti k plné spokojenosti."
"Bohužel došlo 2x poškození mého auta na hlídaném parkovišti . Jednalo se o servání loga s kapoty vozu/ škoda 1.053 Kč a podruhé namalován obrázek šroubovákem na mých černých elektronech.To jsem si opravil sám. Jednání vedení hotelu nebylo takové jak bych si představoval. Tak jsme odjeli s rozpačitým dojmem. Jiří Nečas"
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.