"Byli jsme velmi spokojeni."
"Pobyt splnil mé očekávání. Velká spokojenost,děkuji."
"S pobytem jsme byli velmi spokojeni. Kromě menšího problému při příjmu na elektroléčbě, bylo všechno moc příjemné."
"Byli jsme spokojeni moc, jediný drobný nedostatek bylo poměrně málo ovoce, což jsem promítla do hodnocení. Jinak byla všechna jídla skvělá...chválím kuchyň... Všichni zaměstnanci vstřícní a ochotní, určitě se někdy vrátíme. I díky počasí to byl nádherný týden se vším všudy a moc jsme si to užili. Díky všem.."
"Spokojeni velice"
"Zpočátku procedura na 20 minut - koupel - byla jen 15 minut a paní se ptala, zda chci následně zábal, který měl být dle rozpisu 10 - 15 minut. Chtěla jsem, tak jsem se ozvala. V další části pobytu bylo již vše OK. Někdy koupel až 25 minut, ale zase málo teplá .)."
"Pobyt byl super!! Radi si to někdy zopakujeme!!Vše "
"S pobytem jsme byli velmi spokojeni, ocenili jsme kvalitu stravování i ochotu personálu během procedur."
"Spokojenost byla veliká,a rád bych se ještě vrátil"
"S pobytem jsme velmi spokojeni, s ubytováním, stravou s přístupem personálu. Nádherné prostředí, jen má malou připomínku. Na vstupních dveří do jídelny visí cedulka, s doporučením, jak mají být v jídelně hosté oblečeni. Trochu bych ji zvětšila, ne všichni si ji všimnou. Pány v krátkých kalhotách a pantoflích bych tam nepustila."
"S pobytem jsem byla velmi spokojená"
"byla jsem spokojená"
"Celkově velmi dobrý dojem. Výrazné zlepšení oproti loňskému pobytu! Jako nejpřekvapivější a kladné kvitujeme, že jsme za celý týdenní pobyt nepotkali ani jednoho neukázněného kuřáka a dokonce jsme neviděli ani vajgly. Pobyt pro astmatiky je na nejvyšší úrovni !!! Jako malé negativum je pouze ochota některého personálu oproti dřívějším službám ( recepce, ošetřovna )"
"Pobyt byl úžasný."
"spokojenost byla."
"Spokojeni jsme byli"
"Opravdu není, co vytknout. Uklizeno, navařeno, vstřícní zaměstnanci. Kvalitu procedur nemůžeme hodnotit, nejsme odborníci, ale všechny procedury byly příjemné a myslíme si, že nám rozhodně prospěly. Na recepci však chybějí bystří a správně informovaní lidé... Doposud nemáme vyřízenou slevu za lešení za pokoj Superior room. Zaměstnankyně na recepci nám sdělila, že o tom nic neví a dále to s námi neřešila. Recepční nic nevěděli, neinformovali klienty při výpadku elektr.energie, jak se chovat, co dělat... Naopak ostatní zaměstnanci ve službě zajistili klientům stravu i vysvětlení při stížených podmínkách a nedělali z toho problém. Na recepci jsme chtěli zakoupit produkty Priesstitzu, ale to nešlo, protože prodejní doba byla různá a prodávající tam byl-byla nevíme kdy.... Nicméně, za celkový pobyt můžeme jen PODĚKOVAT."
"Díky počasí, vše zalito sluncem. Personál v restauraci potřebuje profesní trénink."
"Dobrý den, z wellness pobytu v hotelu PRIESSNITZ jsem byla nadšená, krásné prostředí, ochotný personál. "
"velmi spokojeni"
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.