Lázně Jeseník Hotel Priessnitz

Recenze Lázně Jeseník Hotel Priessnitz

Lázně Jeseník

Lázně Jeseník Hotel Priessnitz - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

94%Perfektní (Založeno na 233 hodnocení)
(233)

- 4.10.2021 -

Zdenka Staňková S.

(#47753)

"Spokojeni jsme byli"

- 21.9.2021 -

Olga K.

(#51071)

"Opravdu není, co vytknout. Uklizeno, navařeno, vstřícní zaměstnanci. Kvalitu procedur nemůžeme hodnotit, nejsme odborníci, ale všechny procedury byly příjemné a myslíme si, že nám rozhodně prospěly. Na recepci však chybějí bystří a správně informovaní lidé... Doposud nemáme vyřízenou slevu za lešení za pokoj Superior room. Zaměstnankyně na recepci nám sdělila, že o tom nic neví a dále to s námi neřešila. Recepční nic nevěděli, neinformovali klienty při výpadku elektr.energie, jak se chovat, co dělat... Naopak ostatní zaměstnanci ve službě zajistili klientům stravu i vysvětlení při stížených podmínkách a nedělali z toho problém. Na recepci jsme chtěli zakoupit produkty Priesstitzu, ale to nešlo, protože prodejní doba byla různá a prodávající tam byl-byla nevíme kdy.... Nicméně, za celkový pobyt můžeme jen PODĚKOVAT."

- 15.9.2021 -

Jaroslava K.

(#48149)

"Díky počasí, vše zalito sluncem. Personál v restauraci potřebuje profesní trénink."

- 7.9.2021 -

Marie H.

(#51264)

"Dobrý den, z wellness pobytu v hotelu PRIESSNITZ jsem byla nadšená, krásné prostředí, ochotný personál. "

- 26.8.2021 -

Milos H.

(#48035)

"velmi spokojeni"

- 25.8.2021 -

Anna V.

(#47733)

"Ok"

- 24.8.2021 -

Olga Č.

(#48797)

"Byly jsme na pobytu v Priessnitz již v roce 2020 a letos jsme byly spokojeny ještě víc. Úroveň péče i servisu je na vysoké úrovni."

- 24.8.2021 -

Antonín G.

(#47472)

"Celkově spokojenost ,ale mělo by se více probrat ,jaké procedury předepisuje lékař po 5 minutách nám (mě a manželce) sdělil ,že dostaneme na ošetřovně rozpis procedur ,ale co nám píše jsme se dozvěděli až to bylo napsáno. Již jsme byli na lázeňském pobytu i jinde a přístup byl odlišný a jednotlivé procedury s námi lékař probral a vysvětlil, jak probíhají. Myslím ,že tady je prostor na zlepšení."

- 17.8.2021 -

Vojtěch H.

(#46680)

"Pohodová a bezproblémová cesta tam i zpět. Skvělé ubytování na východní stranu. Ochotný a vstřícný personál. Dobré naladění procedur s možností výměny. Skvělá strava. Večer kulturní program v Zrcadlovém salonku. Celý týden vyšlo úžasné počasí. V pátek přídavek v podobě svatby před lázněmi. "

- 17.8.2021 -

Marie K.

(#47865)

"Spokojenost s výhradou ke zbytečné výměně ložního prádla den před mým odjezdem, a to i s přihlédnutím k výzvě uveřejněné v koupelně, aby klient zvážil požadavek na výměnu ručníků."

- 10.8.2021 -

Hana B.

(#48488)

"Pobyt byl opravdu jen léčebný. Chyběla nám nabídka kulturních akcí. Za týden jeden koncert. Vůbec nebyla otevřena vinárna v hotelu i když dle uvedené provozní doby měla být v provozu pondělí a středa. Nebyla tam ani informace že je mimo provoz."

- 9.8.2021 -

Miroslava M.

(#48882)

"S pobytem jsme byli velmi spokojeni. Ubytovani a stravovani na vysoke urovni."

- 5.8.2021 -

Martina J.

(#46842)

"spokojena"

- 4.8.2021 -

Jaroslava S.

(#48422)

"Spokojeni celkově ano. Návrhy zlepšení (nespokojenost): 1.) úschova kol - zcela nevyhovující systém půjčování klíčů- návrh je elektronické ovládání kartou od dveří pokoje, tím vznikne zároveň kontrola vstupu. 2.) Jediný vstup do budovy - návrh je zprovoznit boční vstup do nové budovy ze strany od Vídeňské kavárny (restaurace) opět na kartu od pokoje s časovým omezením mezi 8 až 22 hod. "

- 3.8.2021 -

Danuše Š.

(#47958)

"Všichni pracovníci lázní byli ochotní, milí a usměvaví."

- 3.8.2021 -

Irena B.

(#46926)

"S pobytem jsme byli velice spokojeni.Moc se nám líbilo."

- 3.8.2021 -

Libuše P.

(#47059)

"Chtěla bych touto cestou poděkovat celému vedení a všemu personálu i zdravotnickým pracovníkům lázní, pobyt jsme hodnotili jako mimořádně zdařilý, lázně jsou nádherně zrekonstruované a udržované. Všechny procedury probíhaly v naprosté pohodě a moc jsme si ten týden užili i přes složitou situaci s pandemií covidu. Děkujeme a přejeme úspěchy v dalších letech."

- 2.8.2021 -

Ladislav Š.

(#49156)

"velmi spokojeni, zatím nej pobyt který jsme si plně užili "

- 2.8.2021 -

Karel H.

(#47625)

"Ohledně ubytování - hotel Priessnitz je hotel se čtyřmi hvězdičkami. Z mého pohledu odpovídá ubytování a služby s ním spojené spíše k hotelům se třemi hvězdami. Co se stravování týká - měli jsme polopenzi, stolování se švédskými stoly, jídlo bylo vždy teplé, chutné , dobře připravené. Problémy byly občas se servisem. Občas chyběly hrníčky, skleničky někdy příbory, ale to se dá vzhledem k množství strávníků omluvit. Asi by bylo vhodné posílit obsluhující personál alespoň o jednoho pracovníka na směnu. Lázeňské služby - naprostá spokojenost. Vždy ochotný a vstřícný personál, velmi příjemní pracovníci na svém místě. Tady bych dal i pět hvězdiček."

- 28.7.2021 -

Hana Z.

(#48203)

"Vzhledem k potížím s výpadkem elektrického proudu některé procedury neodpovídaly cenám (koupele místo vířivek apod.), což chápeme. Bohužel i procedury, které nevyžadovaly el. proud - klasické masáže, reflexní masáž plosky nohou - jsme vnímali ve srovnání s procedurami rehabilitačních sester v místě našeho bydliště nebo lázních Karlova studánka, Třeboň jako velmi slabé."



';