"Ok"
"Byly jsme na pobytu v Priessnitz již v roce 2020 a letos jsme byly spokojeny ještě víc. Úroveň péče i servisu je na vysoké úrovni."
"Celkově spokojenost ,ale mělo by se více probrat ,jaké procedury předepisuje lékař po 5 minutách nám (mě a manželce) sdělil ,že dostaneme na ošetřovně rozpis procedur ,ale co nám píše jsme se dozvěděli až to bylo napsáno. Již jsme byli na lázeňském pobytu i jinde a přístup byl odlišný a jednotlivé procedury s námi lékař probral a vysvětlil, jak probíhají. Myslím ,že tady je prostor na zlepšení."
"Pohodová a bezproblémová cesta tam i zpět. Skvělé ubytování na východní stranu. Ochotný a vstřícný personál. Dobré naladění procedur s možností výměny. Skvělá strava. Večer kulturní program v Zrcadlovém salonku. Celý týden vyšlo úžasné počasí. V pátek přídavek v podobě svatby před lázněmi. "
"Spokojenost s výhradou ke zbytečné výměně ložního prádla den před mým odjezdem, a to i s přihlédnutím k výzvě uveřejněné v koupelně, aby klient zvážil požadavek na výměnu ručníků."
"Pobyt byl opravdu jen léčebný. Chyběla nám nabídka kulturních akcí. Za týden jeden koncert. Vůbec nebyla otevřena vinárna v hotelu i když dle uvedené provozní doby měla být v provozu pondělí a středa. Nebyla tam ani informace že je mimo provoz."
"S pobytem jsme byli velmi spokojeni. Ubytovani a stravovani na vysoke urovni."
"spokojena"
"Spokojeni celkově ano. Návrhy zlepšení (nespokojenost): 1.) úschova kol - zcela nevyhovující systém půjčování klíčů- návrh je elektronické ovládání kartou od dveří pokoje, tím vznikne zároveň kontrola vstupu. 2.) Jediný vstup do budovy - návrh je zprovoznit boční vstup do nové budovy ze strany od Vídeňské kavárny (restaurace) opět na kartu od pokoje s časovým omezením mezi 8 až 22 hod. "
"Všichni pracovníci lázní byli ochotní, milí a usměvaví."
"S pobytem jsme byli velice spokojeni.Moc se nám líbilo."
"Chtěla bych touto cestou poděkovat celému vedení a všemu personálu i zdravotnickým pracovníkům lázní, pobyt jsme hodnotili jako mimořádně zdařilý, lázně jsou nádherně zrekonstruované a udržované. Všechny procedury probíhaly v naprosté pohodě a moc jsme si ten týden užili i přes složitou situaci s pandemií covidu. Děkujeme a přejeme úspěchy v dalších letech."
"velmi spokojeni, zatím nej pobyt který jsme si plně užili "
"Ohledně ubytování - hotel Priessnitz je hotel se čtyřmi hvězdičkami. Z mého pohledu odpovídá ubytování a služby s ním spojené spíše k hotelům se třemi hvězdami. Co se stravování týká - měli jsme polopenzi, stolování se švédskými stoly, jídlo bylo vždy teplé, chutné , dobře připravené. Problémy byly občas se servisem. Občas chyběly hrníčky, skleničky někdy příbory, ale to se dá vzhledem k množství strávníků omluvit. Asi by bylo vhodné posílit obsluhující personál alespoň o jednoho pracovníka na směnu. Lázeňské služby - naprostá spokojenost. Vždy ochotný a vstřícný personál, velmi příjemní pracovníci na svém místě. Tady bych dal i pět hvězdiček."
"Vzhledem k potížím s výpadkem elektrického proudu některé procedury neodpovídaly cenám (koupele místo vířivek apod.), což chápeme. Bohužel i procedury, které nevyžadovaly el. proud - klasické masáže, reflexní masáž plosky nohou - jsme vnímali ve srovnání s procedurami rehabilitačních sester v místě našeho bydliště nebo lázních Karlova studánka, Třeboň jako velmi slabé."
"Maximální spokojenost, ráda se vrátím "
"spokojenost"
"S pobytem jsem byli spokojeni, hezké ubytování, dobrá strava, zvlášť musíme pochválit zeleninové saláty, načasování a průběh procedur v pořádku. "
"Nádherné."
"Byli jsme velmi spokojeni, ale chyběla nám nějaká kultura."
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.