"Jediný problém byl v tom, že nebylo možné načasování procedur a návštěvy lékaře předem,tak abychom mohli co nejlépe pobyt využít k turistice."
"Velká spokojenost po všech stránkách."
"SUPER"
"Není co bych mohl vytknou - plná spokojenost."
"Ubytování a stravování bylo na standardní úrovni, o proti obdobným hotelům v Rakousku ve stejné cenové relaci je v úklidu ještě velká rezerva. Procedury byly výborné, vše klaplo na čas a personál byl vstřícný a ochotný. Na druhé straně pracovnice v recepci byly ve vstřícnosti daleko za úrovní, kterou jsme zažili v jiných českých lázních. Byli jsme v Lázních Jeseník poprvé. Už hledání pokoje nám činilo potíže, protože po informaci " výtah je na chodbě doprava" jsme nečekali, že bude tak daleko. Otřesným způsobem bylo organizováno parkování, kdy jsme po příjezdu museli přejet na parkoviště dole pod lázněma, vzhledem k rezervaci parkoviště A pro učasníky závodu. Jsem po operaci kolena a tak informace o autobusu a jeho jízdním řádu by se velmi hodila a nemusel bych to šlapat pěšky. Zajištění odvozu hotelem by bylo adekvátní. Recepce je vždy vizitkou hotelu a vaši zaměstnanci v tomhle ohledu zaostávají nejen za úrovní v cizině, v lázních u nás, ale i za úrovní práce ostatních zaměstnanců. Plánek hotelu s označením cesty k jednotlivým částem a k lokalizaci procedur, který by dostal návštěvník po příjezdu by se velmi hodil. "
"Pobyt splnil mé představy. Nevzhledný výhled do dvora bych kompenzovala aspoň květinami.K večeři mně chyběl výběr nějaké zeleninové polévky, nabídka džbánu s vodou a lehčí zeleninová či jiná vegetariánská jídla."
"Vážení !!! Maximální spokojenost !!! Proto k vám jezdíme už asi 30 let !!! Paní Kirokjanová, masérky, paní u koupelí jsou úžasné. Stravování se od minulého pobytu zlepšilo asi o 100 % !!! Ale mohl by chodit číšník a ptát se na pivo, protože není obvyklé, že si musím pivo objednávat u milých slečen na baru. Nedostatky : 1. Urgence doplatku Kč 180.- za minibar. Když už jste si to špatně spočítali, tak jste to měli zatáhnou ve své režii a nedělat ze sebe socky a posílat urgence doplatku Kč 180. 2. Zavřená Zimní taneční zahrada. Byl to vždy velký Bonus k pobytu. Naštěstí to nahradila Hradní taneční diskotéka. Jinak vše dokonalé !!!"
"pobyt byl příjemný. Děkuji."
"Byli jsme moc spokojeni. Bohužel jsme nemohli čerpat třetí proceduru - bazén, protože se opravoval. Počasí bylo skvělé, tak to ani nevadilo."
"S pobytem jsme byli spojeni. Drobné věci, které se vyskytly nejsou podstatné. Snad jediná věc, která stojí za zmínku bylo stravování manželky , jejíž dieta nebyla vždy respektována. "
"Bylo to velmi příjemné a nastartovalo mě to na celý rok. Myslím, že takto už budu zahajovat každý svůj další rok života. S pozdravem Helena"
"s pobytem jsme byli velice spokojeni ,nejvice byla nadsena nase vnucka Natalka,ale nebyla jsem spokojena v nedeli s recepcni,ktera nam pri odjezdu zacala uctovat procedury a ja jsem ji zdelila ,ze mame cely pobyt hrazeny a budem platit jen lazensky poplatek a utratu z pokoje,tak mi odsekla ze to nemuze vedet ,ze tam v patek nebyla-coz si myslim ze je nesmysl maji to v pocitaci,ale jinak velika spokojenost se vsim"
"Vše v naprostém pořádku, bez výhrad. Byli jsme naprosto spokojeni. "
"V pokoji nahoře byl sice klid, ale okna u stropu, nebyl výhled! po cele budově běhalo moc malých dětí a rušili klid lázní, což se nám nikde jinde nestalo.Nechápu, jak v lázních, kde má být klid pro léčení , je tolik dětí!"
"Z výše uvedeného hodnocení je zřejmé,kde máte nedostatky. Myslela jsem si, že budeme více spokojeni, Koligová"
"Dobrý den, byla jsem velmi spokojena, ať se to týkalo zdravotní péče, ubytování, obsluha v jídelně, nebo chování lázeňských a masérů. Zase si u Vás objednám nějaký pobyt. Děkuji. Milada Snášelová Hrdinů 842 783 91UNIČOV tel.: 739-914600 "
"pokoje nebyly připraveny, dveře nešly zavírat jinak než hrubým zabouchnutím, chyběl toalet. papír, skleničky , otvírák,a ne příliš dobrý popis místností procedur. "
"Celkově velmi dobré."
"Nádherné prostředí,krásný pobyt s duchem pana Priesnitze. Jen takové maličkosti - v jídelně schází možnost dát si vaši lázeňskou vodu, je jen rájec - pokojské asi nepatří k zaměstnancům lázní a je to poznat, schází profesionalita, nesouhlasí účty. ( jsou to ale maličkosti) - naopak naprosto úžasné ,ochotné a profesionální jsou lázeňské, pedikérka, obsluha v jídelně - úžasný mladý muž s výkladem ve Vaší rozhledně Moc děkuji,nabrala jsem sílu a radost. "
"Pobyt v lázních se nám velmi líbil, děkujeme za panu Machulkovi za ochotu a vstřícné vyřízení našich požadavků Slovákovi"
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.