Lázeňský hotel Morava

Recenze Lázeňský hotel Morava

Lázně Luhačovice

Lázeňský hotel Morava - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

90%Perfektní (Založeno na 55 hodnocení)
(55)

- 20.11.2024 -

Miroslava W.

(#90831)

"Dobrý den ! Mám klikat ? Po nějaké době jsem se vrátila domů na Slovácko ! Bylo to i tím , práce učitelky ! Jinak časté pobyty , Lázně Velké Losiny ! Kořenový syndrom ovlivnil cĥůzi ! Pobyt VZP , jinak ubytování soukromé Jeseník , účinek bazén ! Protože , slinivka , jícen , dieta .Letost na jaro týdenni pobyt ! Měla jsem problém strava ,i lékařku jsem upozornila . A proto rezervace neskutečnost , nabidka jednolůžkových pokojů .Můj pobyt byl a je nesdělitelný !. Strava saláty , zdravá strava bez problému., možnost dokoupení procedur . Neuropatie začínající ruka ,noha ! Vyšetřeni nemocnice H.B. Dnes jsem oslovila ,děkovala rezervace ! A už leden se chci vrátit ! Tak mě byl nabídnout pobyt ! I pokoj kde jsem nechala pro ostatní svoji své , zážitky ! A jeden z nich vybrat si stolování ! To vše jsem dnes sdílela.p. Darina rezervace , Jo i dříve velký problém záchvaty Astma . Místnost inhalace , zpívat .A tak jsem bez problému i během Covid , kdy jsem 2 roky ZŠ . I to skoro v 80l.kdy složitost cesty zvládám ! Bydlím Čáslav a moje cesta rychlík Kolín i z vesnice taxi ! Zdraví je moje budoucnost a i nabidky práce .Autista , 8.let Mš , mluvi , zpivá zobcová flétna ! Otrokovice ,narozena ! Ostrožská Nová Ves stařenka , staříček ! Velehrad byla mě daná tvořivost , i cimbál.! Tož tolik ! Hezký den i Vám ! Miroslava Wiesnerová."

- 11.9.2024 -

Marie K.

(#87807)

"Pobyt byl v pořádku. Jen mi v pokoji chybělo příjemné posezení. Měli jsme v pokoji pouze dvě židle, takže chybělo odpočinkové sezení v křesle při knížce či při sledování televize. Sezení na židli či na posteli bylo nepohodlné."

- 1.9.2024 -

Jiří M.

(#85262)

"Na pokoji chybí klimatizace a nejsou v oknech sítě proti mouchám atd. Jinak spokojen.Rád jezdím do Luhačovic."

- 21.8.2024 -

Antonín Š.

(#87691)

"spokojeni, bez připomínek"

- 21.8.2024 -

Ivana K.

(#84836)

"Pobyt super"

- 17.7.2024 -

Milada K.

(#79331)

"Pobyt se mi líbil, byla jsem spokojená se vším."

- 10.7.2024 -

Miloslava H.

(#79270)

"spokojenost ve všech směrech rozhodně budu doporučovat "

- 13.3.2024 -

Hana J.

(#79160)

"S pobytem jsem byla spokojená."

- 1.11.2023 -

Jindřich Z.

(#71543)

"S pobytem jsem byl spokojen."

- 14.9.2023 -

Luboš H.

(#71801)

"velmi"

- 23.8.2023 -

Alena S.

(#70856)

"Málo ovoce, místo toho kompot, velké fronty na jídlo, moc lidí najednou"

- 16.8.2023 -

Hana Š.

(#69207)

"Vse ok az na fronty v jidelne. Nikde jsem se s tim dosud nesetkala."

- 25.6.2023 -

Markéta R.

(#67317)

"Vše celkem OK až na způsob organizace stravování a nabídky."

Odpověď:
Vážená paní Růžová,

mrzí nás, že lázeňský pobyt nesplnil Vaše očekávání, pokud jde o stravování a velmi bychom uvítali Vaše připomínky a náměty, abychom je mohli přeposlat hotelu za účelem zlepšení sužeb.

Tým Lázně Travel
- 31.5.2023 -

václav k.

(#68417)

"Procedury výborné, personál skvělý, pí. Maňasová Zdeňka - velice ochotná a šikovná. Bezlepkové stravování špatné: ráno dva krajíčky bezlepkového chleba - v pořádku, ale večeře bez polévek, dezertu, maso dvakrát do pusy - za tu cenu naprosto nedostačující :("

Odpověď:
Vážený pane Klomfare,

mrzí nás, že jste nebyli spokojeni s nabídkou bezlepkových jídel a Vaše připomínky jsme postoupili hotelu jako důležitou zpětnou vazbu a výzvu ke zlepšení v této oblasti.

Tým Lázní Travel
- 9.4.2023 -

Dagmar K.

(#64281)

"Maximální spokojenost, vysoká úroveň v ubytování,ve stravování a v jednání personálu. Sestřička Jolana Častulíková velice příjemná,usměvavá,ochotná a nebyla skoupá na vlídné slovo."

- 1.4.2023 -

Jaromír O.

(#64414)

"Stravování : jídlo výborné ale podle mne shozené způsobem výdeje stravy . v tuto dobu bylo v lázních spoustu starších hostů a s pohybovými omezeními. Stát 15 minut ve frontě navíc kolem stolů kde se již hosté, kteří přišli dříve, stravovali mně připadne nedůstojné. V minulých letech jsme my, kteří si pobyt hradili, měli stravování zvlášť. Někdy se stalo, že jídlo, které jsme si vybrali již nebylo. Také 30 minut mi připadne málo ( zvlášť když jsme podstatnou dobu strávili v potupné frontě). nevím z jakého důvodu tato novinka je realizována ( ušetření -těžko), ale zvažujeme, že za těchto okolností již nepřijedeme. Byli jsme zde minimálně 10x . Takový názor mělo více hostů se kterými jsme hovořili. Věřím, že mi objasníte důvody proč jste k tomuto kroku přistoupili a budu dále váš klient. "

Odpověď:
Vážený pane Ostrý,
velmi nás mrzí, že nový způsob výdeje stravy Vám znepříjemnil pobyt a Vaši oprávněnou připomínku jsme předali hotelu ke zvážení.
Tým Lázně Travel
- 8.2.2023 -

Vítězslav M.

(#64559)

"Velmi spokojen, nadstandartní"

- 14.12.2022 -

Iveta T.

(#63476)

"Moc děkujeme za pohodový pobyt a vstřícnost personálu."

- 15.11.2022 -

Jindřich Z.

(#56699)

"S pobytem jsem byl spokojen. Personál byl velmi ochotný a vstřícný s čímkoliv pomoci. Spokojenost se všemi službami. Děkuji."

- 9.10.2022 -

Václav M.

(#61790)

"Všechno OK. Děkuji"

Předchozí123


';