Lázeňský hotel Morava

Recenze Lázeňský hotel Morava

Lázně Luhačovice

Lázeňský hotel Morava - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

90%Perfektní (Založeno na 55 hodnocení)
(55)

- 5.10.2022 -

Jaroslav Č.

(#60762)

"Byla naprostá spokojenost."

- 30.8.2022 -

Lubomír K.

(#60862)

"Velká spokojenost "

- 24.8.2022 -

Hana Ž.

(#59411)

"Bez výhrad"

- 4.8.2022 -

Jiří K.

(#58711)

"Do Luhačovic se stále rádi vracíme. 100% spokojenost."

- 20.7.2022 -

Milan K.

(#57658)

"Naprostá spokojenost, mamka byla nadšená. díky"

- 16.5.2022 -

Blanka O.

(#58051)

"Velmi spokojeni"

- 23.2.2022 -

Milena B.

(#53256)

"Ano, byli jsem spokojeni. Jen připomínáme drobnost: V televizi na pokoji najdete stanice nejen české, ale také slovenské, ruské, anglické a německé . Přesto tam chybí základní nabídka našich českých programů, a to ČT3. Vzhledem ke stáří klientů Moravy by bylo vhodné tento televizní kanál naladit."

- 17.12.2021 -

Jindřich Z.

(#50320)

"S pobytem jsem byl příjemně spokojen, nemám žádné výhrady."

- 25.8.2021 -

Josef S.

(#48450)

"příjemný a vstřícný personál, krásný výhled z hotelového pokoje. Pokoj čistý, velký, dostatek místa. Výběr ze 7 jídel, vždy jsme si vybrali, co nám vyhovovalo. Měli jsme zarezervováno parkování v areálu hotelu, což je nutné rovněž ocenit. Procedury byly dobře zvoleny, nejvíce nám vyhovoval parafinový zábal. Naopak 1/4 hodinová masáž je nedostatečná, nelze promasírovat dokonale všechny zádové partie a šíji. Min. doba masáže, aby byla účinná, je 30 min."

- 12.8.2021 -

Přemysl M.

(#47931)

"Byl jsem u vás 3 týdny před dvěma roky a moc dobře jsem věděl proč to chci zopakovat alespoň na týden, tentokrát jako dárek své přítelkyni k jejím významným narozeninám. Nezklamal jsem se, oba jsme byli velmi spokojeni."

- 7.7.2021 -

Pavla K.

(#46881)

"S pobytem v hotelu Morava jsem byla velmi spokojená. Týká se to i služeb a informací na recepci. Jídlo mi velice chutnalo. Byl velký výběr. Léčebné procedury mi vyhovovaly. Odjížděla jsem velmi spokojena."

- 7.2.2020 -

Eva N.

(#37958)

"Ve Vašem hotelu jsme opakovaně spokojeni,uvítali bychom inhalace denně,rádi opět dojedeme po rekonstrukci,děkujeme."

- 7.2.2020 -

Eva N.

(#37958)

"Ve Vašem hotelu jsme opakovaně spokojeni,uvítali bychom inhalace denně,rádi opět dojedeme po rekonstrukci,děkujeme."

- 7.1.2020 -

p. K.

(#39300)

"Byli jsme se vším maximálně spokojeni."

- 13.12.2019 -

Květoslava D.

(#38364)

"Byli jsme příjemně překvapeni po všech stránkách - byli jsme spokojeni s ochotou na recepci, příjemným lázeňským lékařem MUDr. Koňaříkem, nadšeni jsme byli s nádherným ubytováním, výbornou stravou, ochotou na procedurách a celkovou vstřícností personálu jak při stravování, tak i procedurách. Bezvadné, příjemné prostředí v celém hotelu. Celkové hodnocení na 1 ! "

- 15.11.2019 -

Jindřich Z.

(#37064)

"S pobytem jsem byl příjemě spokojen."

- 13.9.2018 -

Lucie B.

(#27095)

"Byla jsem velmi spokojená!!! Ubytování jsem měla nadstandard!!! Strava byla výborná!!! Procedury byly příjemné!!! Personál byl velmi ochotný a vstřícný!!! Měla jsem dovolenou se všemi vymoženostmi!!! Děkuji za příjemný pobyt!!!"

- 15.1.2017 -

Anonym

"Pobyt v lázenském hotelu Morava, byl úžasný, bez problémů spokojenost se všemi službami, moc vám všem děkuji, ráda se budu vracet a doporučím i přátelům."

- 8.10.2014 -

Anonym

"Byli jsme velice spokojeni s personálem ve Vašem hotelu, nejvíce si ceníme obsluhy v jídelně, vstřícnost jednak dietní sestry a obsluhujících pracovnic / dieta bezlepková pro manželku /. Příjemné přivítání na recepci a zodpovězení dotazů.Jediným problémem, který nás překvapil, bylo to, že jako samoplátci jsme měli načasované koupele na večerní hodiny. Toto by určitě byl jeden dost velký nedostatek, protože klient samoplátce má jiný program, než pacient, který je v lázních na léčbě. Co se týče ubytování, bylo uspokojivé,bydleji jsme na pokoji č. 21, což neumožňovalo vzhledem ke stěnám sousedních pacientů ani hlasitěji promluvit, také použití VC v době nočního klidu nám bylo vyčítáno. To ale není naše záležitost, prostory, kde jsme byli ubytováni, se prý mají rekonstruovat. Budeme Váš hotelový dům propagovat v rodině,byl nám již také zaslán nový katalog na r. 2O15, za což děkuje . Kašparovi."

- 17.6.2014 -

Anonym

"Nevhodné a neadekvátní chování personálu na recepci."



';