Hotel Zlatá hvězda

Recenze Hotel Zlatá hvězda

Lázně Třeboň

Hotel Zlatá hvězda - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

92%Perfektní (Založeno na 191 hodnocení)
(191)

- 28.7.2022 -

Ladislav K.

(#60269)

"Byli jsme hodně spokojeni"

- 23.6.2022 -

Zdeněk Ř.

(#53752)

"Maximální spokojenost po všech stránkách."

- 22.6.2022 -

Alena C.

(#53900)

"Třeboň okouzlující městečko.Moc jsme si ji užili, počasí nám přálo. Jen by to chtělo trošku zapracovat na organizaci večeří.Mnoho hostů a málo míst ... "

- 10.3.2022 -

Jana P.

(#56266)

"velmi spokojeni, byli jsme podruhé. Možná jen námět: v dnešní době už si každý hlídá příjem kalorii, přívítala bych možnost snížené věčeře = cenově nastavit dvě varianty. Starší lidé si nosili moučník na pokoj , jídlo velmi chválili, ALE zároveň, že je ho hodně. Kdo je jedlík i večer, dá si plnou večeři, kdo ne zvolí jinou variantu. S pozdravem Přenosilová"

- 22.12.2021 -

Čestmír T.

(#53202)

"Maximální spokojenost"

- 4.7.2021 -

Daniela Z.

(#48845)

"Jako již po několikáté vše odpovídalo nabídce ze strany Lázně Travel včetně wellness balíčku Můžeme jen doporučit. Vše na 1*"

- 19.10.2020 -

Eva S.

(#46097)

"Úžasný přístup personálu, naprostá spokojenost, pouze omezené procedury, ale to nebylo zaviněno nikým. "

- 14.3.2020 -

Bohumila A.

(#42091)

"Všechno bylo v pořádku tak, jak jsem si to představovala"

- 11.11.2019 -

Kateřina S.

(#36884)

"Velice příjemný personál hotelu - od úklidu, recepci až po dámy z restaurace … Wellness bylo úžasně provedené, jen mi bylo v prostorách wellnessu trochu zima. Jídlo výborné. Pokoj byl čistý, vše bylo v pořádku, škoda, že z venku přichází málo světla a interiér pokoje je v tmavých barvách, trošku působil pokoj ponuře ..."

- 8.11.2019 -

Zdeněk D.

(#36627)

"S pobytem velká spokojenost. Pokoj pěkně vybavený, jen nám chyběl úložný prostor - skříňka. Koupelna pěkná , čistá, menší , ale dostačující, sprchový kout také postačující - ale vchod - vlez do sprchového koutu - člověk musel vcházet bokem a i to bylo docela komplikované - byl malý, úzký."

- 25.10.2019 -

Mahr P.

(#36530)

"velice dobře"

- 11.10.2019 -

Marguerite Ž.

(#37054)

"Spokojenost veliká. Problém na pokoji byl okamžitě vyřešen."

- 27.8.2019 -

Jarmila B.

(#34819)

"Pobyt by byl celkem fajn. Příroda a historie úžasná. Ale noční ruch z ulice ruší jinak příjemnou atmosféru. "

- 23.8.2019 -

Martina K.

(#35440)

"Dobrý den. Pobyt byl úžasný, určitě ještě zopakujem. Děkuji Kasalová "

- 21.8.2019 -

LUDMILA S.

(#36356)

"S pobytem jsme byli,spokojeni,můžeme doporucit,ale parkovani mimo hotel u Pěšárny za 200kč na den se nám nelíbylo."

- 15.8.2019 -

Marcela S.

(#34116)

"Vše bylo v pořádku, výpadek elektřiny byl nahrazen novým zdrojem, kufry nám vynesl personál. Nemáme žádné připomínky, v koupelně byl ihned dodán náhradní fén na vlasy za nefungující."

- 12.8.2019 -

Eva U.

(#34367)

"V dobe meho pobytu byl dlohodobejsi problem s dodavkou el. energie do hotelu, takze byl v provozu generator, ktery musel byt kvuli hluku vypinan pres noc. Krome toho v pokoji do vnitrobloku. byly citit pachy z kuchyne a taky slyset hudba z kuchyne. Radio hralo nahlas i pri snidani."

Odpověď:
Ano, v době od 3. - 6.8. došlo ke zcela mimořádné situaci, za kterou se omlouváme. Museli jsme ji v zájmu hostů řešit napojením na generátor. Snažili jsme se dopad na hosty minimalizovat a všem kdo o to požádali byla poskytnuta kompenzace. Další uvedené věci již byly vyřešeny. Petr Šot, ředitel hotelu.
- 4.7.2019 -

Eva Ž.

(#35158)

"Pobyt se vydařil po všech stránkách, jen příště bych se ráda zabydlela v jném pokoji.Pokoj č.211 je tmavý, je v něm špatný vzduch a nedá se vyvětrat jedním malým okénkem! Všechno ostatní výborné!"

- 1.7.2019 -

pan Š.

(#35267)

"Není co vytknout , byli jsme spokojeni . Pobyt u vás můžeme jen doporučit . Děkujeme ."

- 5.4.2019 -

Ondřej P.

(#33430)

"Vše O.K."



';