Hotel Zlatá hvězda

Recenze Hotel Zlatá hvězda

Lázně Třeboň

Hotel Zlatá hvězda - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

92%Perfektní (Založeno na 191 hodnocení)
(191)

- 16.2.2018 -

viktor b.

(#23114)

"Pobyt naprosto bez problémů. Moje speciální přání splněno na 100%."

- 16.2.2018 -

Pavla F.

(#22847)

"Byla jsem velmi spokojená, chtěla jsem krátký relaxační pobyt a zcela naplnil mé představy."

- 3.1.2018 -

Jan V.

(#21875)

"Celkově jsme byli velice spokojeni, zlaté ruce "wellness" personálu, příjemné a vstřícné vystupování celého kolektivu. Děkujeme"

- 2.1.2018 -

Miroslav P.

(#22021)

"personál a masérky super , třošku delší čekání u večeře(45min)"

- 24.11.2017 -

Bára Z.

(#20124)

"Děkuji za příjemné chování personálu:), přivítali bychom restauraci otevřenou do večera, nikoli jen do 19 hodin. "

- 10.11.2017 -

Miroslav F.

(#19936)

"S pobytem a kvalitou hotelu jsme byli spokojeni , jen drobný nedostatek na procedurách - paní která masírovala se nemohla plně věnovat masáži jako její kolega neboť přijímala i nové zájemce o procedury ."

- 2.11.2017 -

Marie Č.

(#19077)

"Ubytování v jednolůžkovém pokoji nad vchodem do hotelu s parkovištěm. Od časných ranních hodin startování aut, nakládání a vykládání, popeláři. Po dvou dnech jsem požádala o výměnu pokoje. Pak už to bylo dobré."

- 4.8.2017 -

Karel K.

(#18819)

"Spokojen jsem byl velmi, dokonce mi ve welnesu vyšli vstříc ohledně posunutí procedur"

Odpověď:
Velmi děkujeme za Vaši recenzi a jsme moc rádi, že se Vám u nás líbilo. za hotel Zlatá hvězda Bc.Gabriela Müllerová
- 5.5.2016 -

Anonym

"Ke službám v objektu mám tyto připomínky: 1. Pro ty, kteří nechtějí platit drahé parkování u zadního vchodu do hotelu (často jezdí do okolí a tedy neparkují), chybí možnost zastavit na chvíli buď u hlavního vchodu nebo u zadního vchodu a vyložit a naložení zavazadel. 2. Dva dny za sebou se stalo, že jsme v recepci wellnes měli u naší procedury uveden jiný čas než jaký byl uveden na přehledu receptur, který jsme obdrželi v recepci hotelu. Nemilé situace pro nás i pro wellnes. 3. Obsluha ve wellnes by měla podávat nějaké informace ohledně regulace teploty vody a pod. Byla na slovo příliš skoupá. Ve všem ostatním jsme byli plně spokojeni. V recepci hotelu příjemní lidé, strava výborná atd. Milan Urban, Kladno "

- 8.4.2016 -

Anonym

"Děkujeme za krásný pobyt v Třeboni. Byly jsme obě spokojené. Hotel krásný, obsluha milá, jídlo bez chyby. Problémy řešeny ihned. Rády se do hotelu vrátíme. Iva a Jitka"

- 30.9.2013 -

Anonym

"Byli jsme velmi spokojeni.Zvlaštni pochvalu si zaslouži zaměstnanci welnes centra.Děkujeme. Doporučili jsme pobyt ve vašem hotelu našim přatelum.Pobyt mají již objednany,tak doufáme že budou také spokojeni. "

- 28.8.2013 -

Anonym

"Celkově bohužel špatný dojem. V balíčku relax víkendu jsme dostali pokoj, který byl do boční uličky. V Třeboni probíhaly slavnosti piva a všichni návštěvníci akce procházeli cca do 5 ráno touto uličkou. Přímo naproti je pekárna, takže ani od těch 5 se nedalo spát. Další noc pouze pekárna, takže z relaxačního balíčku byl člověk spíš dost vyřízený. Toto jsem sdělila recepční a ta mi namísto omluvy, či kompenzace řekla, že pokud chci klid, mám jít do někam do lesa.....na to jsem opravdu neměla slov......"

- 3.1.2013 -

Anonym

"1) Ubytování + úklid v pořádku, jídlo výborné!! 2) Vánoční balíček - nebyla vytvořena vánoční atmosféra u štědrovečerní večeře - výzdoba minimální, hudba nezajištěná (půjčovali jsme CD s koledami, vánoční zvyky žádné (jablíčko na stole na rozkrojení,...) chybělo vánoční přivítání personálu - oslovení hostů,obsluha se chovala slušně, ale organizace roznášení jednotlivých chodů vázla, mezi chodami 20-30minut čekání, nádobí neuklizené hned!! Obsluhovali pouze 2 číšnici!!?? 3) Služby - na recepci v pořádku-dobrá informovanost, Wellnes pobyt standartní (svíčka nehořela), čas masáží zkracován o 20-30minut!?"

...5678Další


';