94%Perfektní (Založeno na 1463 hodnocení)
(1463)
- 30.3.2018 -Miluše N.
(#21469)
"Jak vloni,tak i letos jsme byli spokojeni.Takže za nás za 5 hvězdiček."
Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši milou recenzi a těšíme se na Vaši další návštěvu Slatinných lázní Třeboň.
S přáním krásných dní,
Jitka Škrnová/Guest Relations
- 30.3.2018 -Helena K.
(#21494)
"Naprostá spokojenost, nemáme co vytknout."
- 30.3.2018 -Iva Z.
(#20764)
"S pobytem jsem byla velmi spokojená."
- 30.3.2018 -Anna M.
(#24461)
"Byla jsem spokojena, libilo."
Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme Vám za kladné hodnocení našich služeb a těšíme se na Vaši další návštěvu.
S přáním pěkných dní,
Jitka Škrnová/Guest Relations
- 23.3.2018 -Iva K.
(#23272)
"Byla jsem velmi spokojena, doporučuji tyto lázně. "
- 23.3.2018 -Petr K.
(#24235)
"Bez připomínek"
- 21.3.2018 -Alena K.
(#22679)
"Jelikož jsem nebyla ve Vašich lázních poprvé, věděla jsem do čeho jdu a opět jsem byla velmi spokojena. Pobyty a procedury u Vás nemají chybu.
Děkuji za vše, Kratochvílová"
- 15.3.2018 -Marie V.
(#22855)
"Pobyt v lázních byl velmi příjemný,splnil naše očekávání,určitě se do lázní někdy vrátíme."
- 15.3.2018 -Marie Š.
(#20988)
"Veliká spokojenost, super pobyt. Všem zaměstnancům patří velký dík.
Rádi se budeme vracet.
Marie a Zdeněk"
- 9.3.2018 -Irena P.
(#23656)
"velice spokojena"
Odpověď:
Hezký den,
Vaše spokojenost nás velmi těší a děkujeme Vám za pozitivní zpětnou vazbu.
S přáním pěkného dne,
Jitka Škrnová/guest relations
- 9.3.2018 -Jana J.
(#24164)
"Vše proběhlo k naší úplné spokojenosti. Určitě se vrátíme."
- 8.3.2018 -Věra M.
(#23514)
"S pobytem jsme byli spokojeni."
Odpověď:
Hezký den,
děkujeme Vám za kladné hodnocení našich služeb.
Na Vaší budoucí návštěvu se těší kolektiv Slatinných lázní Třeboň s.r.o.
- 8.3.2018 -Alena L.
(#23854)
"Byla jsem velice spokojena a určitě se budu vracet."
Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme Vám za pozitivní hodnocení našich služeb a budeme se těšit na Vaši další návštěvu Slatinných lázní Třeboň s.r.o. .
- 2.3.2018 -Václav H.
(#22927)
"Není co popisovat už v hodnocení je patrné jak jsem spokojen prostě paráda"
- 28.2.2018 -Šárka H.
(#22484)
" Vše bylo super. Byli jsme již potřetí a vždy jsme byli spokojeni. "
Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme Vám za kladné hodnocení našich služeb.
S přáním krásných dní,
Jitka Škrnová/guest relations
- 27.2.2018 -Věnceslava D.
(#20671)
"jezdíme do Lázní Aurora opakovaně a vždy jsem s pobytem spokojeni. tentokrát k naší plné spokojenosti vadila rekonstrukce přízemí. Mírné narušení provozu to přeci jen přineslo a vedení lázní nezařídilo přechodné funguvání alespoň malého krámku např. s hygienickými potřebami/zubní pasta, kartáček, hygienické vložky atd./"
Odpověď:
Hezký den,
děkujeme Vám za hodnocení pobytu.
Bohužel vhodnými náhradními prostory pro lázeňskou prodejnu během rekonstrukce v areálu lázní nedisponujeme.
S přáním pěkných dní,
Jitka Škrnová/Guest Relations
- 27.2.2018 -Martin B.
(#23123)
"Naprosto skvěle jsme si odpočinul, zahrnuti skvělou práci Vašeho personálu. "
Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme Vám za kladné hodnocení našich služeb.
S přáním krásných dní,
Jitka Škrnová/guest relations
- 26.2.2018 -Frk L.
(#21869)
"Pobyt u Vas hodnotime velice pozitivne což je zřejmé z výše provedeného hodnocení. Velice kladne hodnotim možnost využívat veškerá zařízení jako sauna, bazén, fitcentrum bez časového omezeni. Vyzdvihuji kvalitu stravy. Úklid pokojů velice dobrý. Zde snad jen to, že vytápění pokojů by nemuselo být tak intensivní, což se dá ale řešit regulací na radiatoru. "
Odpověď:
Dobrý den,
velmi nás těší , že jste byli s pobytym v Lázních Aurora spokojeni.Děkujeme za Vaše hodnocení.
S přáním krásných dní,
Jitka Škrnová/guest relations
- 25.2.2018 -Dagmar Š.
(#22837)
"Pobyt vynikající,pokoje naprosto v pořadku,personal velice ochotný."
Odpověď:
Hezký den,
velmi nás těší Vaše spokojenost s pobytem a službami v lázních Aurora. Děkujeme za Vaše hodnocení. Budeme se těšit na Vaši případnou další návštěvu.
S přáním pěkných dní,
Jitka Škrnová/guest relations
- 20.2.2018 -Jana B.
(#22923)
"Velmi spokojeni. Do Třeboně jsme jeli hlavně kvůli paní. Po operaci v kolenním kloubu měla představu, že procedury zlepší rekonvalescenci. Součástí našeho pobytu byl však předem stanovený balíček procedur, které nebyly cílené na levé koleno. Lázeňská lékařka při vstupní konzultaci pak nemohla provést změny, které jsme požadovali. Proto snižuji hodnocení v odpovídajících položkách. Sám za sebe hodnotím celý pobyt jako velmi uspokojivý bez ztráty hvězdičky. V nejbližší době se chystáme přijet znovu. Paní by si chtěla vybrat procedury, které by jí lépe vyhověly, po konzultaci se svým ošetřujícím lékařem. "
Odpověď:
Hezký den,
děkujeme Vám za hodnocení pobytu, který jste strávili v našem lázeňském zařízení.
Pokud Vám nevyhovují procedury z naší nabídky pobytových balíčků, mohu Vám doporučit některý ze samopláteckých pobytů Spa nebo Vital, kde Vám procedury sestaví náš lázeňský lékař tzv. "na míru" dle aktuálního zdravotního stavu. Bližší informace k těmto pobytům Vám rády podají kolegyně z rezervačního oddělení.
Budeme se těšit na Vaši další návštěvu Slatinných lázní Třeboň s.r.o..
S přáním pohodových dní,
Jitka Škrnová /Guest relations
';
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.