94%Perfektní (Založeno na 1463 hodnocení)
(1463)
- 2.1.2018 -Danuše S.
(#19536)
"S pobytem jsme byli spokojeni, stravování nedosahovalo úrovně loňského roku..
"
Odpověď:
Hezký den,
děkujeme Vám za hodnocení našich služeb a Vaši zpětnou vazbu.
Budeme se těšit na Vaši případnou budoucí návštěvu Slatinných lázní Třeboň s.r.o.
S přáním úspěšných dní,
Jitka Škrnová/Guest relations
- 2.1.2018 -Josef K.
(#19174)
"Byli jsme velice spokojeni a nemáme co bychom mohli vytknout. Také máme v plánu, když nám zdraví dovolí, opět si vánoční pobyt zopakovat."
- 2.1.2018 -Jana S.
(#21445)
"Byli jsme opravdu spokojeni!"
Odpověď:
Dobrý den pane Skryjo,
děkujeme Vám za pozitivní zpětnou vazbu. Vaše spokojenost je pro nás prioritní.
Budeme se těšit na Vaši případnou další návštěvu našich slatinných lázní.
S přáním pěkného dne,
Jitka Škrnová/guest relations
- 1.1.2018 -Jiří B.
(#19255)
"
bylo to výborné a doporučíme známým"
- 25.12.2017 -Miroslav K.
(#21448)
"Měli by jste zapracovat na vecerich kvalita jídel se bohužel zhorsila"
- 24.12.2017 -Jana K.
(#20901)
"V Treboni jsem spokojena vzdy. Jen mala poznamka. Pri snidani neni dobra kava."
- 24.12.2017 -Jaroslava Š.
(#21370)
"Byla jsem u vás již potřetí na relaxačním pobytu. Ubytování a personál supr. Na večeři bylo tentokrát lépe přijít dříve, později již nebyla některá jídla nabízena. Ale celkově jsem byla spokojena."
- 22.12.2017 -Lubomir J.
(#20776)
"Opravdu nemáme sebemenších připomínek.Byli jsme velice spokojeni a nevidím nic,co by se melo zlepšit."
- 22.12.2017 -Milan M.
(#21629)
"Velmi spokojeni, byli jsme u Vás již potřetí a určitě přijdeme opět"
Odpověď:
Vážená paní Matoušková,
děkujeme Vám za kladnou recenci a za to, že nám zachováváte přízeň.
Budeme se těšit na Vaši další návštěvu Slatinných lázní Třeboň.
S přáním pěkného dne,
Jitka Škrnová/guest relations
- 17.12.2017 -František T.
(#21794)
"Celý pobyt byl nad naše očekávání velice příjemný, ale že jste vypustily bazén o den dříve než jak jste anoncovali, to celé dost pokazilo! Světu mír Pivu beer."
- 13.12.2017 -Eva P.
(#20503)
"s procedurami jsem nebyla spokojena. V 6 denním pobytu, který jsem si vzala spíše jako rekreaci bylo pro mne nesmyslné abych cvičila na žíněnce a navíc jsem cvičitelku neslyšela dobře. Tak jsem to druhé cvičení vynechala. Při t.zv. oxyterapii kterou jsem měla 2x jsem nemohla vydržet příšerný hluk od O2 bomby. To by se mělo odhlučnit a pouštět bombu z jíné místnosti. Navíc u zdravého člověka určirě to nemá smysl. JInak jsem si opravdu užila přístup do bazénu a krásné procházky po Třeboni a kolem rybníku. S pozdravem Mudr E.Pokorná"
Odpověď:
Hezký den,
děkujeme Vám za hodnocení našich služeb. Vašeho názoru si vážíme.
Je nám líto, že Vám plně nevyhovovaly procedury z pobytového balíšku Senior Plus. V případě nevyhovujících procedur, je možná jejich změna přes našeho lázeňského lékaře. Od letošního roku již balíček Senior Plus skupinové cvičení neobsahuje.
S přáním pohodových dní,
Jitka Škrnová/Guest Relations
- 12.12.2017 -Jitka Š.
(#21159)
"Úžasné,bez připomínek."
Odpověď:
Dobrý den pane Štveráku,
jsme potěšeni, že jste byl s našimi službami spokojen. Budeme se těšit na Vaši případnou další návštěvu Slatinných lázní Třeboň s.r.o.
S přáním pěkného dne,
Jitka Škrnová/guest relations
- 12.12.2017 -MUDr. Lenka N.
(#20539)
"Dobrý den,jediný problém mám s polštářem-na mou krční páteř moc objemný,ale vozím si vlastní menší,takže vše v nejlepším pořádku.Určitě opět přijedu a přeji vše nej v novém roce."
Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme Vám za kladné hodnocení našich služeb a budeme se těšit na vaši případnou budoucí návštěvu našich slatinných lázní.
S přáním šťastného a úspěšného roku 2018,
Jitka Škrnová/guest relations
- 11.12.2017 -Stanislav K.
(#18910)
"Všechno bylo jako vždy v nejlepším pořádku."
Odpověď:
Dobrý den paní Krůtilová,
děkujeme za kladné zhodcení našich služeb.
Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.
S přáním pěkného dne,
Jitka Škrnová/guest relations
- 11.12.2017 - K.
(#21757)
"V lázních Aurora jsem byl poprvé (i když v Třeboni jsem byl mnohokrát, ale zatím pokaždé v Bertiných lázních) a byl jsem i zde velmi spokojen - jak s ubytováním, tak se stravováním, procedurami i s ochotou a vstřícností personálu. Mohu vřele doporučit."
Odpověď:
Dobrý den pane Kuchaři,
těší nás, že jste byl v našich lázních spokojen a děkujeme za Vaše doporučení.
Budeme se těšit na Vaši případnou další návštěvu Slatinných lázní Třeboń.
Jitka Škrnová/guest relatios
- 11.12.2017 -Ivana S.
(#20610)
"Dobrý den ,svůj pobyt ve vašich lázních mohu hodnotit jen kladně ."
Odpověď:
Hezký den,
velice nás těší Vaše kladné zhodcení pobytu.
Rádi Vás v našich lázních opět uvítáme.
S přáním příjemného dne,
Jitka Škrnová/guest relations
- 10.12.2017 -Ing. Jindřich H.
(#19891)
"Vše bylo na nejvyšší dosud poznané úrovni. Děkujeme za vše.
Ocenili bychom zaslání nabídky Katalogu pobytů na rok 2018."
- 10.12.2017 -Jiří R.
(#20223)
"Výborný, takhle příjemný, ochotný a milý personál po všech stránkách jsme ještě nezažili."
Odpověď:
Dobrý den paní Rejpalová,
děkujeme Vám za kladné hodnocení našich služeb. Spokojenost našich hostů je pro nás prioritou.
S přáním pěkného dne,
Jitka Škrnová/guest relations
- 10.12.2017 -Jiří R.
(#20224)
"Výborný"
- 8.12.2017 -Miloslava Č.
(#20887)
"Pobyt i služby ve vašich lázních se nám líbili moc jen jsme si asi vybrali špatný balíček " senior " což je naše chyba jsou tam procedury které bych si já nevybrala
a manžel nemuže. Změnit to nešlo. I tak děkujeme bylo to fajn. Čermáková"
';
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.