94%Perfektní (Založeno na 1496 hodnocení)
(1496)
- 7.1.2018 -Nina B.
(#19236)
"jako vždy jsme byli spokojeni"
Odpověď:
Hezký den,
Vaše spokojenost s pobytem nás velmi potěšila.
Těšíme se na Vaši další návštěvu Slatinných lázní Třeboń.
S přáním příjemného dne,
Jitka Škrnová/guest relations
- 7.1.2018 -Milan H.
(#19646)
"Dobrý den,byli jsme zde na Silvestra již počtvrté a již nepojedeme.Hudba ze Slovenska vůbec nebyla vhodná,někdy na parketě nebyl nikdo!!! Vždy byla na osobu 0.33l sektu a bouchaly špunty,což k půlnoci patří,dostali jsme deci ve skleničce.Hudba skončila v 11.15h a pustili radio bez půlnočních zvonů,po půlnoci bylo v sále pár lidí! Program tentokrát žádný,zkrátka vůbec se to nepovedlo!! Škoda,vždy jsme byli spokojeni.."
- 7.1.2018 -Pavla K.
(#20648)
"Byli jsme moc spokojeni. Zvažujeme, že se v budoucnu vrátíme do Třeboně."
Odpověď:
Hezký den,
děkujeme Vám za pozitivní zpětnou vazbu a kladnou recenzi našich služeb.
Rádi Vás v našich lázních opět uvítáme.
S přáním pěkného dne,
Jitka Škrnová/guest relations
- 7.1.2018 -olga r.
(#19926)
"pobyt super,jen mnoho lidí v jídelně najednou"
Odpověď:
Hezký den,
velice Vám děkujeme za kladné hodnocení pobytu a za Váš názor.
Budeme se těšit na Vaši případnou další návštěvu našich lázní.
S přáním pěkného dne,
Jitka Škrnová/guest relations
- 7.1.2018 -Marie T.
(#20617)
"S vánočním pobytem v lázních Aurora jsem byla velmi spokojena,ale scházela mně vánoční atmosféra v podobě kulturních programů a zábavy .Nádherné prostory máte k dispozici.Marie"
Odpověď:
Dobrý den paní Tesaříková,
děkujeme Vám za kladné hodnocení pobytu. Součástí vánočních pobytů byla vstupenka na Českou mši vánoční Jakuba Jany Ryby, která se konala dne 26.12. ve Společenském sále našich lázní. Vzhledem k vánočním svátkům a nišží obsazenosti lázní v tomto období, jsme dále organizovali pouze taneční večery v restauraci Harmonie.
S přáním pohodového a úspěšného nového roku,
Jitka Škrnová/guest relations
- 6.1.2018 -Václav O.
(#19220)
"Silvestrovský pobyt jsem se svojí přítelkyní absolvoval již po druhé
a všechno jako obvykle bylo super !!!!!"
- 6.1.2018 -Antonín K.
(#19240)
"Pobyt splňoval naše požadavky. Jídlo průměrné, bohužel nevyhovující způsob stravování tzn. neustálé fronty na jídlo, stoly namačkány k sobě, takže jsme obtěžovali ostatní strávníky když jsme odcházeli od stolu apod. Bohužel, jídelny jsou poddimenzovany na tolik strávníků."
Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši návštěvu Slatinných lázní Třeboň a za to, že jste si našla čas a vyplnila nám recenzi. Váš podnět nám pomůže zlepšit naše služby.
Doufáme, že jste si i přes tuto malou nepříjemnost pobyt u nás užila a zachováte nám svou přízeň do budoucna.
S přáním pěkných dní,
Jitka Škrnová/Guest Relations
- 2.1.2018 -Danuše S.
(#19536)
"S pobytem jsme byli spokojeni, stravování nedosahovalo úrovně loňského roku..
"
Odpověď:
Hezký den,
děkujeme Vám za hodnocení našich služeb a Vaši zpětnou vazbu.
Budeme se těšit na Vaši případnou budoucí návštěvu Slatinných lázní Třeboň s.r.o.
S přáním úspěšných dní,
Jitka Škrnová/Guest relations
- 2.1.2018 -Josef K.
(#19174)
"Byli jsme velice spokojeni a nemáme co bychom mohli vytknout. Také máme v plánu, když nám zdraví dovolí, opět si vánoční pobyt zopakovat."
- 2.1.2018 -Jana S.
(#21445)
"Byli jsme opravdu spokojeni!"
Odpověď:
Dobrý den pane Skryjo,
děkujeme Vám za pozitivní zpětnou vazbu. Vaše spokojenost je pro nás prioritní.
Budeme se těšit na Vaši případnou další návštěvu našich slatinných lázní.
S přáním pěkného dne,
Jitka Škrnová/guest relations
- 1.1.2018 -Jiří B.
(#19255)
"
bylo to výborné a doporučíme známým"
- 25.12.2017 -Miroslav K.
(#21448)
"Měli by jste zapracovat na vecerich kvalita jídel se bohužel zhorsila"
- 24.12.2017 -Jana K.
(#20901)
"V Treboni jsem spokojena vzdy. Jen mala poznamka. Pri snidani neni dobra kava."
- 24.12.2017 -Jaroslava Š.
(#21370)
"Byla jsem u vás již potřetí na relaxačním pobytu. Ubytování a personál supr. Na večeři bylo tentokrát lépe přijít dříve, později již nebyla některá jídla nabízena. Ale celkově jsem byla spokojena."
- 22.12.2017 -Lubomir J.
(#20776)
"Opravdu nemáme sebemenších připomínek.Byli jsme velice spokojeni a nevidím nic,co by se melo zlepšit."
- 22.12.2017 -Milan M.
(#21629)
"Velmi spokojeni, byli jsme u Vás již potřetí a určitě přijdeme opět"
Odpověď:
Vážená paní Matoušková,
děkujeme Vám za kladnou recenci a za to, že nám zachováváte přízeň.
Budeme se těšit na Vaši další návštěvu Slatinných lázní Třeboň.
S přáním pěkného dne,
Jitka Škrnová/guest relations
- 17.12.2017 -František T.
(#21794)
"Celý pobyt byl nad naše očekávání velice příjemný, ale že jste vypustily bazén o den dříve než jak jste anoncovali, to celé dost pokazilo! Světu mír Pivu beer."
- 13.12.2017 -Eva P.
(#20503)
"s procedurami jsem nebyla spokojena. V 6 denním pobytu, který jsem si vzala spíše jako rekreaci bylo pro mne nesmyslné abych cvičila na žíněnce a navíc jsem cvičitelku neslyšela dobře. Tak jsem to druhé cvičení vynechala. Při t.zv. oxyterapii kterou jsem měla 2x jsem nemohla vydržet příšerný hluk od O2 bomby. To by se mělo odhlučnit a pouštět bombu z jíné místnosti. Navíc u zdravého člověka určirě to nemá smysl. JInak jsem si opravdu užila přístup do bazénu a krásné procházky po Třeboni a kolem rybníku. S pozdravem Mudr E.Pokorná"
Odpověď:
Hezký den,
děkujeme Vám za hodnocení našich služeb. Vašeho názoru si vážíme.
Je nám líto, že Vám plně nevyhovovaly procedury z pobytového balíšku Senior Plus. V případě nevyhovujících procedur, je možná jejich změna přes našeho lázeňského lékaře. Od letošního roku již balíček Senior Plus skupinové cvičení neobsahuje.
S přáním pohodových dní,
Jitka Škrnová/Guest Relations
- 12.12.2017 -Jitka Š.
(#21159)
"Úžasné,bez připomínek."
Odpověď:
Dobrý den pane Štveráku,
jsme potěšeni, že jste byl s našimi službami spokojen. Budeme se těšit na Vaši případnou další návštěvu Slatinných lázní Třeboň s.r.o.
S přáním pěkného dne,
Jitka Škrnová/guest relations
- 12.12.2017 -MUDr. Lenka N.
(#20539)
"Dobrý den,jediný problém mám s polštářem-na mou krční páteř moc objemný,ale vozím si vlastní menší,takže vše v nejlepším pořádku.Určitě opět přijedu a přeji vše nej v novém roce."
Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme Vám za kladné hodnocení našich služeb a budeme se těšit na vaši případnou budoucí návštěvu našich slatinných lázní.
S přáním šťastného a úspěšného roku 2018,
Jitka Škrnová/guest relations
';
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.