94%Perfektní (Založeno na 91 hodnocení)
(91)
- 1.1.2023 -vratislav S.
(#61941)
"velmi "
- 30.12.2022 -Viktor D.
(#63130)
"Velmi spokojen"
- 9.12.2022 -Pavla V.
(#62847)
"S pobytem jsem byla velmi spokojená. Veškeré procedury byly kvalitně a profesionálně provedeny, příjemný a vstřícný přístup personálu. Výborná kuchyně. Pouze jediná masáž obličeje, pro mne nebyla moc příjemná. Měla jsem pocit, že slečna pospíchá domů a opakovaně ji "pípal" mobilní telefon.
Těším se na další pobyt ve vašem hotelu se svoji rodinou.
S pozdravem Pavla Velechovská"
Odpověď:
Vážená paní Rodová,
děkujeme za Vaše hodnocení a čas, který jste věnovala psaní této recenze. Těší nás, že pobyt v hotelu Thermal splnil Vaše očekávání a vážíme si Vašich podnětů a komentářů ohledně zlepšování nabízených služeb. Budeme rádi, když Vás budeme moci uvítat na jedné z Vašich dalších cest do Karlových Varů.
Tým hotelu Thermal
- 30.9.2022 -Alena K.
(#61640)
"V některých prostorách pro procedury bylo chladno (masáže!).
Výběr jídel bych v takovém hotelu čekala lepší, u dezertů až hrůza (žádná obměna, chuť špatná…srovnala bych se školní jídelnou)????"
Odpověď:
Dobrý den,
pro prověření teploty v prostorách masáží bychom potřebovali vědět bližší specifikaci, standardně vytápíme tak, aby byly procedury pro hosty komfortní.
Co se týká výběru sladkých zákusků a dezertů, k snídani je vždy k dispozici několik druhů sladkého pečiva, čerstvě jsou připravovány lívance, palačinky či vafle. K obědu a večeři jsou v nabídce dorty nebo minizákusky z rukou našich cukrářů. Dovolujeme si nesouhlasit s Vaším srovnáním se školní jídelnou. V každém případě je nám líto, že nabídka jídel nesplnila Vaše očekávání.
S pozdravem
Tým hotelu Thermal
- 28.8.2022 -Gabriela H.
(#60912)
"Problem nastal pri prijezdu do hotelu, kde sice ubytovavaji psy, ti s vami ovsem nemohou do restaurace ani do jinych prostor hotelu.
Zcela nestandartni pristup ctyrhvezdickoveho mezinarodniho ubytovaciho zarizeni."
Odpověď:
Vážená paní Horská,
domácí mazlíčci se mohou pohybovat po chodbách hotelu a samozřejmě na pokoji. Do restaurace a wellness je především s ohledem na ostatní hosty vstup domácím mazlíčkům odepřen.
Děkujeme za pochopení
S pozdravem
Tým hotelu Thermal
- 19.8.2022 -Kateřina S.
(#60771)
"S pobytem v hotelu Thermal jsme byly velmi spokojeni, vše perfektní. "
Odpověď:
Vážená paní Svobodová,
děkujeme za hodnocení pobytu. Jsme rádi, že jste byla spokojena a rádi Vás v hotelu Thermal opět přivítáme.
S pozdravem
Tým hotelu Thermal
- 9.6.2022 -Blanka Š.
(#59083)
"Venkovní bazén bezvadný Snídaně 11 z 10????"
- 4.5.2022 -Miroslav G.
(#57018)
"Byl jsem nadmíru spokojen po všech stránkách. Až na to staveniště kolem."
Odpověď:
Vážený pane Gajdušku,
děkujeme za Vaše hodnocení a moc nás těší, že jste byl spokojen s našimi službami. Stavba každým týdnem ustupuje od hotelové části. Doufáme, že Vás budeme moci opět přivítat v hotelu Thermal a dopřát Vám všechny služby už v novém prostředí.
S pozdravem
Tým hotelu Thermal
- 2.5.2022 -Ivo Ř.
(#57268)
"Ve vašem hotelu jsme ještě nikdy nebyli. Rozhodli jsme se pro něj v první řadě pro vaše wellnes. To bylo naprosto skvělé! Ale co nás zaskočilo, bylo to, že došlo 26.04. k jeho celodennímu uzavření a 28.04. k omezení jeho provozu až od 13,00 hod. To nás velmi velice mrzelo!!!
Jinak ubytování, stravování, ochotu a vstřícnost veškerého personálu hodnotíme tou nejvyšší známkou!
Ivo Řehák"
Odpověď:
Vážený pane Řeháku,
děkujeme za hodnocení Vašeho pobytu. Mrzí nás, že jsme nemohli nabídnout wellness služby v plném rozsahu. Ve dne 26.4. došlo k poruše na straně dodavatele a byli jsme nuceni wellness zavřít. Doufáme, že k nám v budoucnu i přes neplánovaný výpadek wellness opět zavítáte.
S pozdravem
Tým hotelu Thermal
- 6.1.2022 -Jaromír S.
(#53038)
"Celkové hodnocení velmi dobré. Negativně musíme hodnotit organizaci sezení při silvestrovském večeru. Posadit ke stolu hosty jiných národností nebylo šťastné řešení. Počet procedur odpovídá ceně pobytu."
- 26.12.2021 -Pavla D.
(#53285)
"Byli jsme spokojeni."
- 20.12.2021 -Lešek P.
(#53118)
"Byli jsme maximálně spokojení. Určitě k tomu přispěla paní v černé vestě u vstupu do restaurace (bohužel neznáme jméno). Co se týče procedur chválíme hlavně paní masérky - paní Nosková Jana a paní Koudelovou."
- 2.12.2021 -Stanislav D.
(#53212)
"ano"
- 26.11.2021 -Lenka K.
(#52125)
"Byli jsme velice spokojeni a překvapení s individuálním přístupem. Jak na recepci, tak i u lékařky a na procedurach. Určitě se budeme rádi vracet. "
- 18.11.2021 -Renata S.
(#51972)
"Naprostá spokojenost."
- 25.7.2021 -Jaroslav M.
(#49669)
"Byli jsme spokojeni. Rádi bychom se někdy vrátili."
';
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.